|
|
|
|
|
|
GP2: Martinez nie dopuszczony do wyścigu |
Hiszpan w kwalifikacjach nie zdołał osiągnąć 107% czasu najlepszego kierowcy. |
|
•Maciej Czapiński, 4 sierpnia 2007, wyświetlenia: 1848 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Debiutujący za kierownicą samochodu Racing Engineering w GP2 Marcos Martinez nie został dopuszczony do startu w wyścigach na torze Hungaroring.
Młody Hiszpan robił całkiem dobre okrążenia podczas treningów, próbując przywyknąć do nowego dla siebie samochodu, jednak w kwalifikacjach nie zdołał osiągnąć 107% czasu najlepszego kierowcy. Wszystko poszło źle już na początku kwalifikacji.
Na trzecim kółku silnik w samochodzie Marcosa stanął z nieznanej jeszcze przyczyny i kierowca nie był w stanie pokonać szybkiego okrążenia. W związku z tym nie osiągnął czasu dającego mu szansę na wystartowanie w wyścigu. Organizatorzy zdecydowali się nie dopuścić do go wyścigu, pomimo doświadczenia Martineza na tym torze z World Series by Renault.
„Marcos nie mógł przejechać kwalifikacji po tym jak jego silnik stanął, a to oznacza, że nie został dopuszczony do wyścigu, gdyż nie miał czasu poniżej 107% zwycięzcy, choć osiągał go w treningach.” – powiedział szef ekipy Alfonso D'Orleans. „Naprawdę szkoda, gdyż jest bardzo młodym kierowcą, ale ma już doświadczenie z F3 i World Series. Martinez potrzebuje jedynie trochę więcej czasu na torze, by przywyknąć do samochodu GP2”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|