|
|
|
|
|
|
GP Japonii: wypowiedzi BMW po piątkowych treningach |
Przy okazji informujemy, że zespół BMW Sauber ogłosił już datę prezentacji bolidu na sezon 2008. |
|
•Marek Roczniak, 28 wrze?nia 2007, wyświetlenia: 3692 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
BMW Sauber F1 Team
Robert Kubica (P6 i P10): „To całkiem przyjemny tor. Jazda po nim sprawia mi frajdę, chociaż jest bardzo zdradliwy z wieloma ślepymi zakrętami, więc nie widać wierzchołku (punkt, w którym dojeżdża się najbliżej wewnętrznej krawędzi toru, ang. apex – przyp. red.) w czterech czy pięciu z nich. Jest także sporo hamowania i przyspieszania. Wykonaliśmy trochę długich przejazdów po południu i teraz musimy poprawić kilka kwestii związanych z ustawieniami. Jeśli się z tym uporamy, to wtedy będzie wszystko w porządku”.
Nick Heidfeld (dwukrotnie P15): „Tor jest dużo ciekawszy, przyjemniejszy, szerszy i bardziej płynny, niż się tego spodziewałem po zobaczeniu kilku rysunków. Jest dużo zmian wysokości i w kilku zakrętach nie widać wierzchołka – wynika to głównie z tego, że siedzimy tak nisko w samochodach. Nie byłem w ogóle zadowolony z ustawień bolidu w pierwszej sesji, jako że tył był bardzo nerwowy. W drugiej było już lepiej, ale do tej pory nie znaleźliśmy dobrego balansu. Ze względu na problem z wrzucaniem siódmego biegu, musiałem zakończyć jazdę na 15 minut przed końcem sesji”.
Willy Rampf, dyrektor techniczny: „Przybycie na tor, który zna się tylko z symulacji jest sporym wyzwaniem. Trochę zmieniliśmy ustawienia w stosunku do tych, z jakimi rozpoczęliśmy jazdę. Dzisiaj skupiliśmy się na przygotowaniach do wyścigu. Nasze 'suche przejazdy' były udane: nasz najlepszy czas okrążenia i maksymalna prędkość były tylko o góra jeden procent różne od tego, czego się spodziewaliśmy”.
Przy okazji warto wspomnieć, że zespół BMW Sauber ogłosił już datę prezentacji przyszłorocznego bolidu. Odbędzie się ona w dniach 14-15 stycznia, jednak nie jest jeszcze znane jej miejsce. „Jeśli przepisy nie ulegają znaczącym zmianom przez kilka lat, to każdy samochód będzie ewolucją i nie zobaczycie nic rewolucyjnego.” – powiedział szef BMW Motorsport Mario Theissen.
„Oczywiście mamy coś w zanadrzu, czego nie da się wprowadzić w obecnym samochodzie, ale dopiero w przyszłorocznej konstrukcji. To zostanie zrealizowane w przyszłym roku. Mogę tylko mieć nadzieję, że będziemy w stanie wykonać wyraźny krok naprzód, i że będzie on większy niż w przypadku naszych rywali.
Źródło: BMW Group PressClub, Autosport.com
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|