Za to fajnie wygląda jak zjeżdżają do tego pitu ;)
a na spa nie chcieli naprawic ;x
...bo nie mogli zrobić normalnego pit lane tylko im sie zakretow zachcialo ehh
i jak zwykle starszyzna narzeka
jakoś ostatnio wszyscy narzekają na wjazd do depa. Najpierw w Spa, teraz na Fuji... Ale trzeba przyznać wjazd do pitu na japońskim torze jest idiotyczny... Nie wystarczył jeden prosty zakręt, tylko sekcja prawo-lawo? Ehh.. wjazdy na aleje serwisową nie są chyba mocną stroną Tilke'go... :P :D
Coś ostatnio panu Tilke nie wychodzą wjazdy do boksu ;]
Nie Tilke, tylko gościom o projektu pit lane (Tilke był odpowiedzialny tylko za modernizację samej konfiguracji toru) czyli skośnookim z biur Toyoty. Boksy na Fuji sa najlepsze w całym sezonie (wszyscy to przyznają), ale skośnoocy uznali, że proty wjazd jest zbyt niebezpieczny (w razie awarii układu hamulcowego mogłoby dojść do tragedii) więc nieco odsunęli pi lane wgląd zbocza. A Autosporcie już rok temu o tym ostrzegali.
A wie ktoś ile wyciągają na tej długachnej prostej?
Około 320 km/h przy takim dwonforce
Spodziewałem się więcej ale jednak ten tor to nie tylko długa prosta
Dlaczego zawsze narzeka Mark Webber...? Eh, to mnie już nudzi.
Bo jest szefem od narzekania (GPDA).
334,7 km/h tyle najwięcej na speed trapie było
Nie ma co narzekać na "narzekających" :)
Ten problem rzuca się w oczy podczas transmisji. Treningi nie obfitują w nadmiar adrenaliny, ale podczas wyścigów może być różnie. Przypomnieć tylko piruet Coutharda przed wjazdem na pit line, czy dziwny zjazd-wyjazd Kimiego :D
Dzięki za info o prędkościach:)
|