kLc!, 07.01.2008 16:32 | | |
Heh, ciekawe czego bernie szukał na tej prezentacji...
vero, 07.01.2008 17:08 | | |
nos wysuniety do przodu jak w ferrari heh :D
Qnik, 07.01.2008 17:24 | | |
Założyć go odwrotnie i by mieli samolot;) A tak na serio ten przód wygląda okropnie... Poza tym, czyżby musieli poszerzyć nos "mrówkojada" żeby się cyferki pomieściły?
Ciekawi mnie też, czemu w tym roku taka "cicha" prezentacja była? Czyżby pojawiła się dziura budżetowa? :P
@Qnik
Ja bym stawiał raczej na sumienie
Chyba tak jak z Ferrari,czyli bez rewelacji.Ale mi oczywiście bolid bardzo się podoba:D.23 i 22 na nosach,chyba najbardziej widoczna zmiana:P.Nie wiem czy ktoś z was zwrócił uwagę na jedną rzecz,a mianowicie Mutua Madrilena zerwała (lub zmodyfikowała ,dokładnie nie pamiętam)kontrakt z McLarenem,ale na kombinezonach widnieje ich logo oraz na oficjalnej stronce gdzie jest oficjalnym partnerem.
Tak, zespół twierdzi, że umowa nie została wcale zerwana z Mutua Madrilena. Dziwna sprawa...
@Qnik - od 2002 do 2007 nie było prezentacji w ogóle żadnych prezentacji tylko maki po prostu wyjeżdżały na tor a przez te lata jakiś specjalnych kłopotów finansowych nie mieli :P
Jak ich bolid był zbudowany w oparciu o plany Ferrari to było się czym chwalić,a teraz sami robili bolid to nie ma za bardzo czym się chwalić :P A tak już całkiem poważnie: O! Nad nosem już nie ma deski do prasowania. Zdjęcia z tej prezentacji mogłyby być lepsze, ale pomimo wszystko bardzej mi się Ferrari podoba. No coz czekam na jeszcze jedną ważną premierę - BMW :)
K, 07.01.2008 19:03 | | |
Ostatecznie liczy się jak bolid będzie jeździł, a nie jak wygląda. Sądzę, że sumienie utwierdziło McLaren'a w przekonaniu, że prezentacja powinna być skromna, chociaż to rok 2007 był rewolucyjny, więc nie było chyba sensu robić szumnej prezentacji. Jeżeli chodzi o sukces PRowy to równie dobrze mogliby wystawić Hamiltona gdzieś w centrum Londynu :)
...prezentacja na którą na prawdę czekam odbędzie się w Australii.
W, 07.01.2008 19:25 | | |
Czepiacie się prezentacji. Ubiegłoroczna w Walencji przyćmiła wszystko, co odbywało się dotychczas.
2007. Nowy kierowca - hiszpański mistrz świata. Nowy sponsor tytularny. Nowi hiszpańscy sponsorzy.
W tym roku niewiele się zmieniło, a prezentacja w Stuttgarcie to pewnie zadośćuczynienie Mercedesowi za nieudany sezon i nadszarpnięcie reputacji.
wyglada dokladnie jak dodatek MMG do rFactora:
http://www.racing...n/McLaren-MMG-1.jpg, pewnie McLaren sie na nim wzorowało :D ... nawet zdjęli górne przednie skrzydło...żeby się upodobnic :D ... ok teraz widze nie ma rogów...ale poza tym niezła kopia :D
To teraz życzenia, które obiecałem andy'emu i Czechoslawakowi.
Życzę sobie żeby MP4-23 był zainspirowany prędkością, niezawodnością i osiągami jakie uzyskiwał jego poprzednik w sezonie 2004.
rafaello85 -> już się bałem że zapomniałeś ;]
hehe mozna zauważyć sporo zbiegów okoliczności 23. urodziny hamiltona bolid z numerem 23 no i oczywiście MP4-... 23
KLc!---> jak to czego Bernie szukał? Został zaproszony jako GOSĆ SPECJALNY. Nie zapominaj, że gdyby nie on, to nie tylko dziś, ale w całym sezonie 2008 nie byłoby prezentacji nowego bolidu. Powinni zaprosić jeszcze połowę członków WMSC.
Czechoslowak---> jak mógłbym zapomnieć? Przecież Ci to obiecałem:D
Duże przednie skrzydło... Będzie dobrze łapać brudne powietrze zza bolidów Ferrari i BMW ;-)
mutu, 07.01.2008 21:19 | | |
Od kiedy Ron Dennis jest dyrektorem i prezesem McLaren Group ?
Nie jest przypadkiem tylko dyrektorem zespołu w F1 ?
W, 07.01.2008 23:23 | | |
McLaren Group powstało w 1985 roku i najprawdopodobniej Dennis "od zawsze" pełni swoje funkcje w tym małym konglomeracie. Zarządzanie zespołem to dla Dennisa "niższa" funkcja niż zarządzanie McLaren Group, które z resztą po zaangażowaniu się Arabów ma rozszerzać działalność.
Tak pełni swoje funkcje Mc Gr. od kiedy powstała firma (wcześniej był to tylko zespół McLaren, którym Dennis kierował od 1980, gdy jego zespół Pr. 4 dokonał fuzji z McLarenem). Obecnie Mclaren ma szerokie pole działania (np: jest podwykonawca Mercedesa i produkuje SLRy; jego laboratoria prowadzą badania w wielu dziedzinach - nie tylko motoryzacji; produkuje układy elektroniczne do cywilnych aut etc).
wygląda tak samo jak w 2007
|