F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

04.05.2024

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

Więcej wiadomości

  Archiwum 2008
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Theissen jest spokojny o postępy zespołu BMW

"Z kilkoma ulepszeniami tu i tam możemy dorównać dwóm czołowym zespołom".
MDK, 28 maja 2008, zmieniony 28.05.2008 12:35, wyświetlenia: 7584<< | lista | T- | T+ | >>
Szef BMW Motorsport – Mario Theissen jest pewien, że BMW Sauber nadal będzie zagrażał Ferrari i McLarenowi, pomimo że zespół, w którym jeździ Robert Kubica stracił ostatnio nieco dystansu do rywali.

Polski kierowca po ukończeniu wyścigu o Grand Prix Monako na drugiej pozycji powiedział, że obawiał się, że ostatnie porażki zespołu BMW Sauber w walce o pole position mogły sugerować, że McLaren i Ferrari poszły o krok dalej w rozwoju swoich bolidów.

„Uważam, że nasz zespół był najbardziej konkurencyjny podczas trzech pierwszych wyścigów sezonu. Mieliśmy mniej problemów i uważam, że to był powód, dla którego mogliśmy wyciągnąć więcej z bolidu.” – powiedział Kubica. „Jednak później zaczęliśmy mieć nieco większe trudności. Wystarczy popatrzeć na wyniki uzyskiwane podczas kwalifikacji, a odpowiedź wydaje się oczywista – jest trudniej. Uważam, że w dwóch ostatnich wyścigach sytuacja była podobna do tej z zeszłego roku. Cztery czołowe auta są o kilka dziesiątych sekundy przed nami a reszta o parę dziesiątek za nami”.

Jednak po występie Kubicy w Grand Prix Monako, podczas którego pokonał zdobywcę pole position Felipe Massę i ukończył wyścig na drugim miejscu za Lewisem Hamiltonem, Theissen stwierdził, że jest dużo bardziej optymistycznie nastawiony do obecnej sytuacji. „Uważam, że dwa inne auta były na tym torze szybsze od nas, ale różnica nie była znacząca.” – powiedział w wywiadzie dla portalu autosport.com. „Z kilkoma ulepszeniami tu i tam możemy im dorównać”.

Theissen był pod dużym wrażeniem osiągów Kubicy podczas deszczowego wyścigu. Dzięki dobrej jeździe zarówno Polak, jak i jego zespół nadal liczą się w walce o tytuł mistrza świata. „Jestem w pełni szczęśliwy.” – powiedział Theissen. „Naprawdę jestem zadowolony, ponieważ nie oczekiwaliśmy tak dobrego występu. To był bardzo trudny wyścig zarówno dla kierowców, jak i mechaników. Robert był jednym z niewielu kierowców, którzy nie popełnili żadnego błędu. Obsługa boksów spisała się na medal, ponadto dostosowaliśmy się idealnie do pogody, warunków panujących na torze i okresów neutralizacji. W efekcie Robert ukończył wyścig tuż za zwycięzcą”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.09.2022  Alfa Romeo nie wyklucza podjęcia współpracy z Haasem
22.06.2020  Kubica wciąż żałuje straconej szansy na tytuł z BMW w 2008 roku
23.04.2020  Heidfeld: Vettel nie zrobił wrażenia w BMW Sauber
13.02.2020  Kubica dołączył do stawki DTM na sezon 2020
11.02.2020  AMuS: Orlen prowadzi intensywne rozmowy z BMW
Tagi:
BMW
Kubica R.
Theissen M.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
kemot, 28.05.2008 13:23[!]
Trudno stwierdzić na jakim poziomie jest teraz BMW bo w Turcji nigdy nie byli mocni a w Monako wyniki wypaczyła trochę pogoda, jestem ciekaw jak nasz rodak wypadnie w Kanadzie - coś mu raczej zostało w głowie po tym wypadku.
macrocosm, 28.05.2008 13:50[!]
Jak można znowu popadać w hurraoptymizm (Theissen) po jednym wariackim wyścigu w Monako, który nic nie pokazał jeśli chodzi o szybkość bolidów. O różnicach między nimi a czerwonymi i srebnymi już nie wspominając. To że Kubica był drugi to zasługa Kubicy, frajerskich błędów rywali (wiadomo kogo) i ich mechaników (Raikkonena) oraz farta (czy też patrząc z jego perspektywy - pecha Kovy) a nie konkurencyjnego bolidu. Jednak rację miał Dennis mówiąc, że od Barcelony wszystko wróci do normy (czyli Maki odjadą BMW).
zlatan05, 28.05.2008 14:00[!]
doktorek coś wspominał o jakiś nowinkach w gp kanady, myśle że mogą tu powalczyć chociaż z ferrari i mc.
Pamiętam kubice w 2006 roku w kanadzie, poprostu latał na torze. Rok temu miał mnustwo problemów z bolidem w kanadzie. Myśle że układ sił może być znów podobny do tego co było b malezji i bahjarnie
patgaw, 28.05.2008 15:19[!]
coraz mniej podobaja mi sie wypoweidzi doktorka. troche sie mijaja z prawda...
virescens, 28.05.2008 15:26[!]
Zobaczcie też jaki procent kierowców nie kończy wyścigu w Kanadzie. Niemal połowa startujących !
Do tego jak zlatan05 wspomniał że w 2006 Kubica na treningach na nieznanym wcześniej torze miał dwa najlepsze czasy. Przy mądrej taktyce i odrobinie szczęścia Robert wygra nawet bez PP.
K, 28.05.2008 15:55[!]
Bez wątpienia w tym sezonie BMW zmniejszyło stratę do czołówki, ale nie na tyle, żeby bezproblemowo odbierać pozycje Kovalowi albo Massie. Liczę jednak, że mają jeszcze trochę mocnych kart do wyłożenia na stół. Co prawda są najbardziej spójni spośród czołowych zespołów, ale to niestety nie wystarczy do zwycięstwa.
Damian375, 28.05.2008 16:42[!]
Żebyś się nie zdziwił.
Pozdrawiam
Mexi, 28.05.2008 21:48[!]
Chyba zwykłe gadanie pod publiczkę.„Z kilkoma ulepszeniami tu i tam możemy im dorównać” To tu czy tam? Pewnie nie wiedzą gdzie...Force India z kilkoma ulepszeniami tu i tam też może dorównać Ferrari...Jakby powiedział cos w stylu "na GP Kanady zaprezentujemy kilka ulepszeń" to by wiecej znaczyło niż gadanie, że trzeba cos wymyślić.
Czechoslowak, 29.05.2008 09:02[!]
Nie rozumiem Was zupełnie... W 2006 roku zespół BMW startował praktycznie od zera (nie oszukujmy się, Sauber był jednym z najsłabszych teamów w stawce), rok później udało im się zająć trzecią pozycję w klasyfikacji generalnej, w tym roku w 6 wyścigach 4 razy stanęli na podium i cały czas walczą o drugie miejsce w stawce. Parafrazując pytanie jednego z moich przedmówców: jak można nie popaść w hurraoptymizm? Niemcom w ekspresowym tempie udaje się to na co inne zespoły czasem pracują latami, a czasem nie osiągają wcale! Moim zdaniem te sukcesy (bo tak trzeba to nazwać) to nie przypadek, ale wynik rzetelnej pracy fachowców i jestem pewien, że prędzej czy później BMW będzie pierwsze.
Ja wiem że w Polsce chcielibyśmy żeby Robert jeździł w najszybszym bolidzie w stawce, ale powtarzam: nie od razu Kraków zbudowano. Zresztą co mają powiedzieć kibice Webbera, Buttona, Rosberga- utalentowanych kierowców którzy jeżdżą w zdecydowanie gorszych bolidach niż Kubica?
Falarek, 29.05.2008 09:39[!]
Bez przesady Sauber może nie należał do czołówki ale nazwać go jednym z najsłabszych to lekka przesada. To był raczej solidny zespół środka który co sezon zdobywał punkty i nawet kilka razy udało im się być na podium.
jędruś, 29.05.2008 20:51[!]
Zgadzam się z Falarkiem .

Czy Mclaren od GP Hiszpanii odjechał BMW ??? Uważam , że nie . W Hiszpanii w normalnych warunkach , gdyby nie defekt bolidu BMW na starcie to Robert byłby lepszy w pojedynku Kubica-Hamilton .
Tor w Stambule bardziej przypadł Mclarenowi . Tak samo Monako . Jednak różnica między Kovalainenem na Kubicą w kwalifikacjach była naprawdę minimalna , wręcz zerowa . Tak więc BMW dalej walczy z Mackiem . Teraz trudny dla Kubka i BMW wyścig w Kanadzie , gdzie w tamtym roku Heidfeld przecież stał na podium zaraz za Hamiltonem . Teraz taka sytuacja była w Monte Carlo . Robert pokazał jak świetnie umie jeździć w deszczu i na torach ulicznych .
Czechoslowak, 29.05.2008 22:25[!]
W ostatnim roku swoich startów Sauber zajął 8 miejsce w "generalce" i był lepszy tylko od Jordana i Minardi. Zgodnie z powiedzeniem "jesteś tak dobry jak Twój ostatni występ" Sauber należał do najsłabszych zespołów w stawce i tyle.
piotrek74, 30.05.2008 07:47[!]
moje zdanie -MCL zrobił większy kroczek niż BMW i Denis nie mylił się . BMW trochę odstaje od czołówki nie chodzi o kwalifikację ale o tępo wyścigowe, bo do pierwszego tankowania zazwyczaj czołówka im odjeżdża .Mam nadzieję że Mario nie leje wody i wprowadzane poprawki będą lepsze niż u konkurencji
rafaello85, 30.05.2008 09:43[!]
BMW są trzecią siłą stawce i ich pozycja jest niezagrożona. Oczywiście może się zdarzyć, że w jakichś wyścigach będą triumfować przed McLarenem, może nawet przed Ferrari. Jednak w ostatecznym rozrachunku ( po zakończeniu sezonu ) jestem przekonany, że znajdą się za tymi dwoma teamami.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca