F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2008
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Berger prosi Red Bulla o większe wsparcie

"Myślę, że Didi zrozumie, iż musi dać zespołowi większe wsparcie".
Igor Szmidt, 24 wrze?nia 2008, wyświetlenia: 2254<< | lista | T- | T+ | >>
Współwłaściciel Scuderii Toro RossoGerhard Berger przekonuje szefa Red Bulla – Dietricha Mateschitza, aby ten zwiększył wsparcie finansowe dla włoskiego zespołu. Pomimo spekulacji, że Mateschitz chce sprzedać swoje udziały w Toro Rosso, Berger nie wyklucza kontynuowania współpracy z Red Bullem, a wygrana Sebastiana Vettela dwa tygodnie temu na Monzy pokazuje według niego, że druga ekipa F1 jest opłacalną inwestycją.

„Myślę, że Didi zrozumie, iż musi dać zespołowi większe wsparcie.” – czytamy na łamach włoskiego magazynu Autosprint. „Już teraz zrobiliśmy bardzo duży krok do przodu, a teraz potrzebujemy pełnego wsparcia. Naprawdę mam nadzieję, że uda się nam to zrealizować. Ważną rzeczą jest to, że stworzyliśmy infrastrukturę potrzebną do odnoszenia sukcesu i pokazaliśmy, że się rozwijamy. Być może sukces przyszedł dość wcześnie, ale ważne jest, aby dać ludziom pewność, że jesteśmy naprawdę zjednoczeni”.

Dyrektor techniczny Toro Rosso – Giorgio Ascanelli także dąży do tego, aby zespół mógł wykorzystać swój pełny potencjał, ale dodaje, że nie mogą zaplanować przyszłości do czasu, gdy zapadnie ostateczna decyzja na temat tego, czy będą musieli zbudować własny samochód na sezon 2010. „Próbujemy się rozwijać i zdefiniować poziom inżynierii, jakiego nam potrzeba, jednakże FIA i FOTA powinny podjąć decyzję w tej kwestii raz na zawsze.” – powiedział dla Autosprintu.

„Potrzebuję stabilności przepisów, aby pozwolić właścicielom zespołu zadecydować o definitywnym planie na przyszłość. Jeśli będziemy musieli zbudować bolid od podstaw to jasne jest, że nie możemy czekać na rozpoczęcie prac do roku 2010, muszę zacząć wcześniej i będę potrzebował również więcej ludzi. Ze 160 pracowników, których mamy teraz, aby skonstruować i wyprodukować bolid w 2010 musimy zwiększyć zatrudnienie do co najmniej 230 ludzi”.

Ascanelli dodaje, że sukces Toro Rosso w przyszłości będzie zależał od celów właścicieli i od tego, jak dużo zainwestują w zespół. „To zależy od założeń. Jeśli będziemy chcieli tylko jeździć i nie rozwijać się to sposób, w jaki funkcjonujemy obecnie będzie w porządku, nie będzie potrzeby inwestowania,” – powiedział. „Ferrari i McLaren zatrudniają po tysiąc ludzi, ponieważ ich założenia są inne od naszych. Na sezon 2009 sposób, w jaki działamy teraz jest w porządku. Na rok 2010 będziemy potrzebowali co najmniej takiego budżetu, jaki ma Force India, jeśli nie większego”.

„Oni pracują w trzech tunelach aerodynamicznych, podczas gdy ja byłbym zadowolony z jednego. To będzie wymagało pracy przez 24 godziny na dobę przez cały tydzień, ale mogłoby to być prostsze – nie ma potrzeby wydawać 50 milionów, jak czynią to BMW i McLaren. W związku z tymi założeniami mogę potwierdzić, że prowadzimy rozmowy z Jean-Claudem Migeotem, z Dallarą i rozmawiamy również o możliwości wykorzystywania jednego z dwóch tunelów należących do Red Bull Technology”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.07.2023  AlphaTauri nie wróci do nazwy Toro Rosso
18.02.2021  Perez może przetestować Toro Rosso z 2018 roku na Silverstone
30.12.2019  Kwiat: To był jeden z moich najlepszych sezonów w Formule 1
05.12.2019  GPToday.net: Gazprom rozważa zaangażowanie w Formułę 1
30.11.2019  FIA potwierdziła zmianę nazwy Toro Rosso
Tagi:
Toro Rosso
Berger G.
Ascanelli G.
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Mariusz, 24.09.2008 17:29[!]
"FIA i FOTA powinny podjąć decyzję w tej kwestii raz na zawsze" - może lekka przesada, ale powinni szybko się zdecydować, jak ma wyglądać sprawa kupowania nadwozi na najbliższe 10-15 lat. I powinien później zostać rozpisany nowy konkurs na ekipy do F1, żeby było ich 12, tak jak to miało wyglądac w tym roku.
Adam1970, 24.09.2008 17:41[!]
Bergera wyjazdy na Daleki Wschód nie przyniosły rezultatów w postaci bogatych sponsorów lub ewentualnych udziałowców...
Zdrówko!
Red Bull już za 4,49zł.
Mariusz, 24.09.2008 17:46[!]
Bergi musi jeszcze wyciułać kilkadziesiąt milionków dolarków od Didi, ale za dwa lata najpóźniej do wzięcia będzie niejaki Hamad Al Fardan, wówczas zamiast Scuderia Toro Rosso będzie mógł zaistnieć nowy team np. pod nazwą Gulf Finance House. Bo skoro był już Leyton House, to czemu nie? ;)
K, 24.09.2008 21:18[!]
Ależ Adam1970 - Red Bull jako napój nie jest zbyt zdrowy. Lepiej wsunąć tabliczkę czekolady.

"Raz na zawsze" i FIA/FOTA jakoś się gryzie... Chociaż sądzę, że tutaj chodziło o najbliższe kilka lat. No racja - szkoda by było, żeby TR musiało się obudzić z przysłowiową ręką w nocniku tylko dlatego, że kilku bogatych starców nie będzie się mogło zdecydować, co tym razem zrobić.
rafaello85, 25.09.2008 00:46[!]
ha ha, ja już widzę jak Dietrich Mateschitz "wykłada" kolejne miliony na STR;) To RBR miał grać pierwsze skrzypce, a co się okazało? Cherubinek za sterami STR wygrał GP Włoch:) Byłyby jaja gdyby w ostatczenym rozrachunku STR znalazło się przed RBR w klasyfikacji generalnej:D
oligator, 25.09.2008 07:26[!]
Adam1970, a z ciekawosci, ile wczesniej kosztowal wczesniejl RB w Polsce, bo mieszkam we Francji, gdzie RB jest w sprzedazy dopiero od 15 lipca b.r. (a przez kilka miesiecy wczesniej byla wersja bez tauryny) i kosztuje 1E30 (czyli 4PLN29) (na stacji benzynowej do 3-4E).
bicampeon, 25.09.2008 08:44[!]
Coś mocno wydaje mi się, że STR będzie przed RBR w końcowej klasyfikacji.

@oligator Red Bull wcześniej kosztował 4,99zl przynajmniej u mnie w Bydgoszczy,a teraz kosztuje już 3,99 :)
Adam1970, 25.09.2008 12:33[!]
oligator
RB zdarzało mi sie kupować jakieś 1,5 roku za nawet 7,99zł a na stacjach benzynowych nawet za 8,99zł!
To był żart oczywiście z tym "zdrówkiem". To miała być raczej zachęta dla wspomożenia Didiego a w rezultacie STR :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca