F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2008
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Heidfeld i Barrichello ukarani

Niemiec straci trzy pozycje na starcie, a Brazylijczyk zapłaci 10 000 euro.
Paweł Zając & Qnik, 27 wrze?nia 2008, wyświetlenia: 7303<< | lista | T- | T+ | >>
Nick Heidfeld został ukarany przesunięciem o trzy miejsca do tyłu na stracie do jutrzejszego wyścigu o Grand Prix Singapuru.

Niemiecki kierowca z zespołu BMW Sauber, który pierwotnie zakwalifikował się jako szósty, będzie musiał wystartować z dziewiątej pozycji po tym, jak sędziowie uznali, że przyblokował Rubensa Barrichello podczas pierwszej części kwalifikacji.

Incydent miał miejsce, kiedy kierowca Hondy dogonił Heidfelda zjeżdżającego do boksu. Brazylijczyk musiał zahamować przed ostatnim zakrętem i ostatecznie zrezygnował z kontynuowania okrążenia. Jednakże jego również nie ominęła kara, ponieważ podczas zjazdu do boksu nie zaczął hamować w wyznaczonej strefie. Incydent uszczupli jego portfel o 10 000 euro.

•  Przewidywana kolejność startowa do Grand Prix Singapuru

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.06.2021  Berger: Bottas musi odzyskać formę
07.12.2020  Wolff: Bottas nie błyszczał w Grand Prix Sakhiru
26.08.2020  Heidfeld: Pewność siebie Albona została mocno naruszona
10.08.2020  Lehto: Szwarcman jest lepszym kierowcą od Micka Schumachera
10.08.2020  Heidfeld: Sezon 2021 może być świeżym startem dla Vettela
Tagi:
Heidfeld N.
Barrichello R.
FIA

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
bartekws, 27.09.2008 21:34[!]
@ MairJ23

A w czym Ci przeszkadza ścisłe egzekwowanie przepisów. Nie chcę się powtarzać ale dzięki temu na pewno będzie mniej podobnych incydentów w przyszłości bo zawodnicy będą ostrożniejsi i może troszkę bardziej pomyślą ....

Wolisz wolną amerykankę i co chwila jakieś kontrowersyjne sytuację i takiego Pana w żółtym kasku po raz kolejny naginającego przepisy na swoją korzyść??
MairJ23, 27.09.2008 21:34[!]
to teraz mozna powiedziec ze sedziowie si euwzieli na biedna honde - bo co biedny bariczek tam zrobil - nic - a skoro jedzie w jakiejs hondzie to powinno mu to ujsc na sucho
zreszta to tylko kwalifikacje :) hehhe prawo to prawo - brawo sedziowie !

@bartekws - moze zle sie wyrazilem bo si esmieje z tego caly czas... wlasnei ja sie z tego ciesze i tak ma wlasnei byc - nie ma zlamania prawa mneij lub bardziej - zlamales - jest kara i tyle
andrzej45, 28.09.2008 00:26[!]
Sędzią nie jestem ale jakoś nie zauważyłem w tym momencie nic niestosownego ze strony Heidfelda - no ale ja mogę się mylić.
deimos, 28.09.2008 00:28[!]
Czy moze mi ktos powiedziec jak mozna uniknac takiej kary? przeciez jest niemozliwoscia w takiej sytuacji nie dostac kary skoro jada kierowcy od siebie 20 m i jeden jedzie swoje okrazenie a drugi wjezdza do boksu...po prostu jeden musi zawadzic drugiemu i nie ma innej mozliwosci...wiec ta kara dla Heidfelda to absurd...glowna wine ponosi projektant, ktory nie przewidzial wszystkiego...
Iwan, 28.09.2008 00:39[!]
Na tym to własnie polega, nie ździwie się jak w wyścigu nie jeden raz ktoś komuś wjedzie w tylni spojler na pasie zjazdowym do boksu, z reszta wyjazd wcale nie jest lepszy...
Metus, 28.09.2008 01:45[!]
deimos sugerujesz że BMW jest o tyyyyyleeee wolniejsze od Hondy że biedny Heidfeld nie mógł nic zrobić aby przez pół okrążenia Barrichello go nie dogonił? Jakby pomyślał i nie jechał tempem babci z chodzikiem to by nie dostał kary ;).

Tak w ogóle to obaj dostali kary za łamanie przepisów zwiększających bezpieczeństwo na torze więc do prawdy problemu nie widzę ;), jakoś inni potrafili ich przestrzegać.
deimos, 28.09.2008 02:05[!]
Dobrze Metus, ale w wyscigu takie sytuacje beda czestsze bo na pewno bedzie pewna grupa bolidow trzymajacych sie razem i jakis jeden bedzie wjezdzal do bosku i klapa moze zaliczyc stluczke i to nie mala...po prostu w takiej sytuacji nic nie przewidzisz i moze wyjsc klops a pozniej safety car bedzie jezdzil przez 10 okrazen bo nie beda mogli uzbierac tych wszystkich czesci bolidow...i to nie zalezy czy bolid szybszy czy wolniejszy na kazdej innej konfiguracji toru nie ma takiego problemu i nie zawadzisz przy wjezdzie do boksu a tutaj na tym torze jest to duzy problem bo roznica predkosci mowi swoje a jak bedziesz jechal blisko bolidu poprzedzajacego, ktory chce wjechac do boksu ty o tym nie wiesz siedzisz mu na dupie zeby go wziac na prostej a on nagle zjezdza do boksu i jest kraksa niesamowita (duza roznica predkosci)...po prostu nieprzemyslano wszystkiego do konca przy projekcji toru i tyle...
marrcus, 28.09.2008 02:51[!]
Metus masz racje jak widze jak oni sie specjlnie wloką na okrążeniu zjazdowym to też mi sie nie dobrze robi, gdyby jeżdzili swoim tempem nie byłoby często tego problemu.

deimos nie właczają mrugacze a jak nie ma to niech ręke wystawia.
FoX4, 28.09.2008 10:55[!]
ja bym sprawę załatwił między kierowcami, powinni sobie ustalić, że jak ktoś zjeżdża do boksów to podnosi rękę kilka zakrętów wcześniej czy coś w tym stylu, jak FIA zapomniało o bezpieczeństwie, to kierowcy sami powinni o nie zadbać
krecik705, 28.09.2008 10:58[!]
Dla mnie to jest jakaś farsa... Najpierw Hamilton złamał przepis, a teraz przez to sędziowie przyczepiają się o wszystko... Nadgorliwość bywa gorsza niż faszyzm! Rubens był akurat na kółku zjazdowym, więc pod koniec mógł zwolnić. Wtedy nie byłoby żadnego problemu! To, że ktoś niezbyt precyzyjnie zbudował tor doprowadza do tego, że inni muszą płacić. Tak naprawdę to nie widzę winy żadnego z kierowców. Jedynie gdzie ją widzę to w błędzie konstruktorskim...
slawek_s, 28.09.2008 11:09[!]
Rubens nie byl na kolku zjazdowym.
Wjechal do boksu po tym jak Heidfeld zepsul mu okrazenie (przypadkiem na pewno), przecinajac biala linie, za co zostal ukarany finansowo.
Bledem jest tu karanie Heidfelda za zle zaprojektowany wjazd (podobnie zreszta jak i wyjazd), o ktorym walkuje sie od piatku, na razie bez rezultatu.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca