|
|
|
|
|
|
Gran Premio de la Republica Argentina 1980 | 13 stycznia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:44,200 - Jacques Laffite (Ligier), 1979 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:46,910 - Jacques Laffite (Ligier), 1979 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 197,580 km/h - Jacques Laffite (Ligier), 1979 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 27 | Alan Jones | Williams FW07 | | 1:50,450 | - | - | 194,521 | 5 |
2. | 26 | Jacques Laffite | Ligier JS11/15 | | 1:51,380 | 0,930 | 0,930 | 192,896 | 5 |
3. | 5 | Nelson Piquet | Brabham BT49 | | 1:51,590 | 1,140 | 0,210 | 192,533 | 5 |
4. | 28 | Carlos Reutemann | Williams FW07B | | 1:51,690 | 1,240 | 0,100 | 192,361 | 5 |
5. | 1 | Jody Scheckter | Ferrari 312T5 | | 1:52,060 | 1,610 | 0,370 | 191,726 | 6 |
6. | 30 | Jochen Mass | Arrows A3 | | 1:52,100 | 1,650 | 0,040 | 191,657 | 4 |
7. | 2 | Gilles Villeneuve | Ferrari 312T5 | | 1:52,150 | 1,700 | 0,050 | 191,572 | 5 |
8. | 21 | Keke Rosberg | Fittipaldi F7 | | 1:52,300 | 1,850 | 0,150 | 191,316 | 4 |
9. | 29 | Riccardo Patrese | Arrows A3 | | 1:52,760 | 2,310 | 0,460 | 190,536 | 2 |
10. | 12 | Elio de Angelis | Lotus 81 | | 1:53,050 | 2,600 | 0,290 | 190,047 | 6 |
11. | 4 | Derek Daly | Tyrrell 009 | | 1:54,010 | 3,560 | 0,960 | 188,447 | 6 |
12. | 7 | John Watson | McLaren M29 | | 1:54,060 | 3,610 | 0,050 | 188,364 | 4 |
13. | 8 | Alain Prost | McLaren M29B | | 1:54,130 | 3,680 | 0,070 | 188,248 | 5 |
14. | 23 | Bruno Giacomelli | Alfa Romeo 179 | | 1:55,040 | 4,590 | 0,910 | 186,759 | 9 |
15. | 20 | Emerson Fittipaldi | Fittipaldi F7 | | 1:55,270 | 4,820 | 0,230 | 186,387 | 6 |
16. | 9 | Marc Surer | ATS D3 | | 1:55,380 | 4,930 | 0,110 | 186,209 | 4 |
17. | 14 | Clay Regazzoni | Ensign N180 | | 1:55,460 | 5,010 | 0,080 | 186,080 | 7 |
18. | 11 | Mario Andretti | Lotus 81 | | 1:55,790 | 5,340 | 0,330 | 185,550 | 2 |
19. | 22 | Patrick Depailler | Alfa Romeo 179 | | 1:55,900 | 5,450 | 0,110 | 185,374 | 6 |
20. | 6 | Ricardo Zunino | Brabham BT49 | | 1:56,120 | 5,670 | 0,220 | 185,022 | 2 |
21. | 16 | Rene Arnoux | Renault RE21 | | 1:57,490 | 7,040 | 1,370 | 182,865 | 2 |
22. | 25 | Didier Pironi | Ligier JS11/15 | | 1:59,530 | 9,080 | 2,040 | 179,744 | 1 |
23. | 15 | Jean-Pierre Jabouille | Renault RE22 | | 2:31,570 | 41,120 | 32,040 | 141,748 | 2 |
24. | 3 | Jean-Pierre Jarier | Tyrrell 009 | | 2:41,180 | 50,730 | 9,610 | 133,297 | 1 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:58,182 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|