|
|
|
|
|
|
Grosser Preis von Österreich 1983 | 14 sierpnia |
|
|
|
Red Bull Ring | |
|
Długość toru: 5,942 km Liczba okrążeń: 53 Pełny dystans: 314,926 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:27,612 - Nelson Piquet (Brabham), 1982 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:32,530 - Rene Arnoux (Renault), 1980 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 223,181 km/h - Jean-Pierre Jabouille (Renault), 1980 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 15 | Alain Prost | Renault RE40 | | 1:33,961 | - | - | 227,660 | 20 |
2. | 27 | Patrick Tambay | Ferrari 126C3 | | 1:34,002 | 0,041 | 0,041 | 227,561 | 21 |
3. | 5 | Nelson Piquet | Brabham BT52B | | 1:34,004 | 0,043 | 0,002 | 227,556 | 18 |
4. | 28 | Rene Arnoux | Ferrari 126C3 | | 1:34,123 | 0,162 | 0,119 | 227,269 | 20 |
5. | 6 | Riccardo Patrese | Brabham BT52B | | 1:34,299 | 0,338 | 0,176 | 226,844 | 9 |
6. | 16 | Eddie Cheever | Renault RE40 | | 1:34,351 | 0,390 | 0,052 | 226,719 | 50 |
7. | 22 | Andrea de Cesaris | Alfa Romeo 183T | | 1:34,929 | 0,968 | 0,578 | 225,339 | 25 |
8. | 12 | Nigel Mansell | Lotus 94T | | 1:34,976 | 1,015 | 0,047 | 225,227 | 8 |
9. | 23 | Mauro Baldi | Alfa Romeo 183T | | 1:35,514 | 1,553 | 0,538 | 223,959 | 12 |
10. | 9 | Manfred Winkelhock | ATS D6 | | 1:36,548 | 2,587 | 1,034 | 221,560 | 21 |
11. | 8 | Niki Lauda | McLaren MP4/1C | | 1:37,552 | 3,591 | 1,004 | 219,280 | 39 |
12. | 7 | John Watson | McLaren MP4/1C | | 1:37,845 | 3,884 | 0,293 | 218,623 | 27 |
13. | 25 | Jean-Pierre Jarier | Ligier JS21 | | 1:38,074 | 4,113 | 0,229 | 218,113 | 45 |
14. | 1 | Keke Rosberg | Williams FW08C | | 1:38,176 | 4,215 | 0,102 | 217,886 | 12 |
15. | 30 | Thierry Boutsen | Arrows A6 | | 1:38,586 | 4,625 | 0,410 | 216,980 | 45 |
16. | 3 | Michele Alboreto | Tyrrell 011 | | 1:39,179 | 5,218 | 0,593 | 215,683 | 6 |
17. | 40 | Stefan Johansson | Spirit 201C | | 1:39,450 | 5,489 | 0,271 | 215,095 | 6 |
18. | 2 | Jacques Laffite | Williams FW08C | | 1:39,952 | 5,991 | 0,502 | 214,015 | 10 |
19. | 33 | Roberto Guerrero | Theodore N183 | | 1:40,171 | 6,210 | 0,219 | 213,547 | 20 |
20. | 31 | Corrado Fabi | Osella FA1E | | 1:40,341 | 6,380 | 0,170 | 213,185 | 44 |
21. | 32 | Piercarlo Ghinzani | Osella FA1E | | 1:42,189 | 8,228 | 1,848 | 209,330 | 19 |
22. | 35 | Derek Warwick | Toleman TG183B | | 1:46,919 | 12,958 | 4,730 | 200,069 | 1 |
23. | 36 | Bruno Giacomelli | Toleman TG183B | | 2:20,130 | 46,169 | 33,211 | 152,653 | 1 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:40,538 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|