|
|
|
|
|
|
Grosser Preis von Deutschland 1978 | 30 lipca |
|
|
|
Hockenheimring | |
|
Długość toru: 6,789 km Liczba okrążeń: 45 Pełny dystans: 305,505 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:53,070 - Jody Scheckter (Wolf), 1977 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:55,990 - Niki Lauda (Ferrari), 1977 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 208,528 km/h - Niki Lauda (Ferrari), 1977 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 5 | Mario Andretti | | Lotus 79 | | 1:51,900 | 218,413 |
2. | 6 | Ronnie Peterson | | Lotus 79 | | 1:51,990 | 218,237 |
3. | 1 | Niki Lauda | | Brabham BT46 | | 1:52,290 | 217,654 |
4. | 20 | Jody Scheckter | | Wolf WR5 | | 1:52,680 | 216,901 |
5. | 2 | John Watson | | Brabham BT46 | | 1:52,840 | 216,593 |
6. | 27 | Alan Jones | | Williams FW06 | | 1:53,500 | 215,334 |
7. | 26 | Jacques Laffite | | Ligier JS9 | | 1:53,540 | 215,258 |
8. | 7 | James Hunt | | McLaren M26 | | 1:53,540 | 215,258 |
9. | 15 | Jean-Pierre Jabouille | | Renault RS01 | | 1:53,610 | 215,125 |
10. | 14 | Emerson Fittipaldi | | Copersucar F5A | | 1:54,030 | 214,333 |
11. | 8 | Patrick Tambay | | McLaren M26 | | 1:54,040 | 214,314 |
12. | 11 | Carlos Reutemann | | Ferrari 312T3 | | 1:54,170 | 214,070 |
13. | 4 | Patrick Depailler | | Tyrrell 008 | | 1:54,320 | 213,789 |
14. | 35 | Riccardo Patrese | | Arrows FA1 | | 1:54,340 | 213,752 |
15. | 12 | Gilles Villeneuve | | Ferrari 312T3 | | 1:54,400 | 213,640 |
16. | 3 | Didier Pironi | | Tyrrell 008 | | 1:54,660 | 213,155 |
17. | 36 | Rolf Stommelen | | Arrows FA1 | | 1:55,180 | 212,193 |
18. | 25 | Hector Rebaque | | Lotus 78 | | 1:55,570 | 211,477 |
19. | 32 | Keke Rosberg | | Wolf WR3 | | 1:55,570 | 211,477 |
20. | 19 | Vittorio Brambilla | | Surtees TS20 | | 1:55,860 | 210,948 |
21. | 22 | Nelson Piquet | | Ensign N177 | | 1:56,150 | 210,421 |
22. | 9 | Jochen Mass | | ATS HS1 | | 1:56,210 | 210,312 |
23. | 23 | Harald Ertl | | Ensign N177 | | 1:56,250 | 210,240 |
24. | 16 | Hans-Joachim Stuck | | Shadow DN9 | | 1:56,450 | 209,879 |
|
Nie zakwalifikowali się | |
| 17 | Clay Regazzoni | | Shadow DN9 | | 1:56,570 | 209,663 |
| 10 | Jean-Pierre Jarier | | ATS HS1 | | 1:57,400 | 208,181 |
| 18 | Rupert Keegan | | Surtees TS20 | | 1:57,860 | 207,368 |
| 37 | Arturo Merzario | | Merzario A1 | | 1:58,310 | 206,579 |
|
Nie przedkwalifikowali się | |
| 31 | Rene Arnoux | | Martini Mk23 | | - | - |
| 30 | Brett Lunger | | McLaren M26 | | - | - |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 1:59,733 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|