|
|
|
|
|
|
Grand Prix de l'Automobile Club de France 1957 | 7 lipca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: - |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: - |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: - |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 2 | Juan Manuel Fangio | | Maserati 250F | | 2:21,500 | 166,440 |
2. | 4 | Jean Behra | | Maserati 250F | | 2:22,600 | 165,156 |
3. | 10 | Luigi Musso | | Ferrari 801 | | 2:22,700 | 165,040 |
4. | 6 | Harry Schell | | Maserati 250F | | 2:23,200 | 164,464 |
5. | 12 | Peter Collins | | Ferrari 801 | | 2:23,300 | 164,349 |
6. | 20 | Roy Salvadori | | Vanwall 57 | | 2:25,100 | 162,310 |
7. | 14 | Mike Hawthorn | | Ferrari 801 | | 2:25,600 | 161,753 |
8. | 16 | Maurice Trintignant | | Ferrari 801 | | 2:25,900 | 161,420 |
9. | 8 | Carlos Menditeguy | | Maserati 250F | | 2:26,100 | 161,199 |
10. | 18 | Stuart Lewis-Evans | | Vanwall 57 | | 2:27,600 | 159,561 |
11. | 26 | Ron Flockhart | | BRM P25 | | 2:27,800 | 159,345 |
12. | 28 | Herbert MacKay-Fraser | | BRM P25 | | 2:29,900 | 157,113 |
13. | 22 | Jack Brabham | | Cooper T43 | | 2:30,900 | 156,072 |
14. | 30 | Horace Gould | | Maserati 250F | | 2:35,000 | 151,943 |
15. | 24 | Mike MacDowel | | Cooper T43 | | 2:38,600 | 148,494 |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 2:31,405 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|