|
|
|
|
|
|
Indianapolis International Motor Sweepstakes 1960 | 30 maja |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:01,655 - Dick Rathmann (Watson), 1958 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:01,890 - Johnny Thomson (Lesovsky), 1959 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 218,622 km/h - Rodger Ward (Watson), 1959 |
| |
|
| | | | | P. | Z. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
|
1. | 1 | 4 | Jim Rathmann | Watson | | 200 | 3h36m11,360 | - |
2. | 1 | 1 | Rodger Ward | Watson | | 200 | +0:12,750 | - |
3. | 23 | 99 | Paul Goldsmith | Epperly | | 200 | +3:07,300 | - |
4. | 4 | 7 | Don Branson | Phillips | | 200 | +3:07,980 | - |
5. | 12 | 3 | Johnny Thomson | Lesovsky | | 200 | +3:11,350 | - |
6. | 1 | 22 | Eddie Johnson | Trevis | | 200 | +4:10,610 | - |
7. | 5 | 98 | Lloyd Ruby | Watson | | 200 | +4:25,590 | - |
8. | 17 | 44 | Bob Veith | Meskowski | | 200 | +5:17,480 | - |
9. | 19 | 18 | Bud Tingelstad | Trevis | | 200 | +8:09,910 | - |
10. | 4 | 38 | Bob Christie | Kurtis Kraft 500C | | 200 | +8:40,280 | - |
11. | 11 | 27 | Red Amick | Epperly | | 200 | +11:11,580 | - |
12. | 15 | 17 | Duane Carter | Kuzma | | 200 | +11:17,200 | - |
13. | 18 | 39 | Bill Homeier | Kuzma | | 200 | +12:10,710 | - |
14. | 10 | 48 | Gene Hartley | Kurtis Kraft 500G | | 196 | 4 okr. | - |
15. | 6 | 65 | Chuck Stevenson | Watson | | 196 | 4 okr. | - |
16. | 5 | 14 | Bobby Grim | Meskowski | | 194 | 6 okr. | - |
|
Niesklasyfikowani | |
| | 26 | Shorty Templeman | Kurtis Kraft 500C | | 191 | sprzęgło | - |
| | 56 | Jim Hurtubise | Christensen | | 185 | silnik | - |
| | 10 | Jimmy Bryan | Epperly | | 152 | pompa paliwowa | - |
| | 28 | Troy Ruttman | Watson | | 134 | oś | - |
| | 6 | Eddie Sachs | Ewing | | 132 | iskrownik | - |
| | 73 | Don Freeland | Kurtis Kraft 500H | | 129 | iskrownik | - |
| | 2 | Tony Bettenhausen | Watson | | 125 | silnik | - |
| | 32 | Wayne Weiler | Epperly | | 103 | wypadek | - |
| | 5 | A.J. Foyt | Kurtis Kraft 500J | | 90 | sprzęgło | - |
| | 46 | Eddie Russo | Kurtis Kraft 500G | | 84 | wypadek | - |
| | 8 | Johnny Boyd | Epperly | | 77 | silnik | - |
| | 37 | Gene Force | Kurtis Kraft 500G | | 74 | hamulce | - |
| | 16 | Jim McWithey | Epperly | | 60 | hamulce | - |
| | 9 | Len Sutton | Watson | | 47 | silnik | - |
| | 97 | Dick Rathmann | Watson | | 42 | hamulce | - |
| | 76 | Al Herman | Ewing | | 34 | sprzęgło | - |
| | 23 | Dempsey Wilson | Kurtis Kraft 500G | | 11 | iskrownik | - |
| |
Najszybsze okrążenie: Jim Rathmann (Watson) - 1:01,590 na 197 okr. Średnia prędkość zwycięzcy: 223,304 km/h |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|