|
|
|
|
|
|
Grand Prix de Monaco 1981 | 31 maja |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:24,813 - Didier Pironi (Ligier), 1980 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:26,058 - Riccardo Patrese (Arrows), 1980 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 130,902 km/h - Jody Scheckter (Ferrari), 1979 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 5 | Nelson Piquet | | Brabham BT45C | | 1:25,710 | 139,111 |
2. | 27 | Gilles Villeneuve | | Ferrari 126CK | | 1:25,788 | 138,984 |
3. | 12 | Nigel Mansell | | Lotus 87 | | 1:25,815 | 138,941 |
4. | 2 | Carlos Reutemann | | Williams FW07C | | 1:26,010 | 138,626 |
5. | 29 | Riccardo Patrese | | Arrows A3 | | 1:26,040 | 138,577 |
6. | 11 | Elio de Angelis | | Lotus 87 | | 1:26,259 | 138,226 |
7. | 1 | Alan Jones | | Williams FW07C | | 1:26,538 | 137,780 |
8. | 26 | Jacques Laffite | | Ligier JS17 | | 1:26,704 | 137,516 |
9. | 15 | Alain Prost | | Renault RE30 | | 1:26,953 | 137,122 |
10. | 7 | John Watson | | McLaren MP4/1 | | 1:27,058 | 136,957 |
11. | 8 | Andrea de Cesaris | | McLaren MP4/1 | | 1:27,122 | 136,856 |
12. | 22 | Mario Andretti | | Alfa Romeo 179C | | 1:27,512 | 136,246 |
13. | 16 | Rene Arnoux | | Renault RE30 | | 1:27,513 | 136,245 |
14. | 30 | Siegfried Stohr | | Arrows A3 | | 1:27,564 | 136,166 |
15. | 3 | Eddie Cheever | | Tyrrell 010 | | 1:27,594 | 136,119 |
16. | 33 | Patrick Tambay | | Theodore TY01 | | 1:27,939 | 135,585 |
17. | 28 | Didier Pironi | | Ferrari 126CK | | 1:28,266 | 135,083 |
18. | 23 | Bruno Giacomelli | | Alfa Romeo 179C | | 1:28,323 | 134,995 |
19. | 14 | Marc Surer | | Ensign N180B | | 1:28,339 | 134,971 |
20. | 4 | Michele Alboreto | | Tyrrell 010 | | 1:28,358 | 134,942 |
|
Nie zakwalifikowali się | |
| 20 | Keke Rosberg | | Fittipaldi F8C | | 1:28,436 | 134,823 |
| 25 | Jean-Pierre Jabouille | | Ligier JS17 | | 1:28,841 | 134,208 |
| 6 | Hector Rebaque | | Brabham BT45C | | 1:29,188 | 133,686 |
| 21 | Chico Serra | | Fittipaldi F8C | | 1:29,434 | 133,318 |
| 32 | Piercarlo Ghinzani | | Osella FA1B | | 1:29,649 | 132,999 |
| 31 | Beppe Gabbiani | | Osella FA1B | | 1:29,795 | 132,782 |
| 35 | Brian Henton | | Toleman TG181 | | 1:37,528 | 122,254 |
|
Nie przedkwalifikowali się | |
| 10 | Slim Borgudd | | ATS D4 | | 1:33,285 | 127,815 |
| 18 | Derek Daly | | March 811 | | 1:33,800 | 127,113 |
| 17 | Eliseo Salazar | | March 811 | | 1:35,249 | 125,179 |
| 36 | Derek Warwick | | Toleman TG181 | | 1:41,966 | 116,933 |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 1:31,710 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|