|
|
|
|
|
|
Marlboro British Grand Prix 1981 | 18 lipca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:11,880 - Alan Jones (Williams), 1979 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:14,400 - Clay Regazzoni (Williams), 1979 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 223,395 km/h - Clay Regazzoni (Williams), 1979 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 16 | Rene Arnoux | Renault RE30 | | 1:15,060 | - | - | 226,331 | 50 |
2. | 15 | Alain Prost | Renault RE30 | | 1:15,190 | 0,130 | 0,130 | 225,940 | 4 |
3. | 7 | John Watson | McLaren MP4/1 | | 1:15,320 | 0,260 | 0,130 | 225,550 | 59 |
4. | 5 | Nelson Piquet | Brabham BT49C | | 1:15,330 | 0,270 | 0,010 | 225,520 | 10 |
5. | 6 | Hector Rebaque | Brabham BT49C | | 1:15,840 | 0,780 | 0,510 | 224,003 | 58 |
6. | 2 | Carlos Reutemann | Williams FW07C | | 1:15,890 | 0,830 | 0,050 | 223,856 | 52 |
7. | 29 | Riccardo Patrese | Arrows A3 | | 1:16,110 | 1,050 | 0,220 | 223,209 | 45 |
8. | 17 | Derek Daly | March 811 | | 1:16,510 | 1,450 | 0,400 | 222,042 | 46 |
9. | 8 | Andrea de Cesaris | McLaren MP4/1 | | 1:16,880 | 1,820 | 0,370 | 220,973 | 3 |
10. | 26 | Jacques Laffite | Ligier JS17 | | 1:17,030 | 1,970 | 0,150 | 220,543 | 62 |
11. | 33 | Marc Surer | Theodore TY01 | | 1:17,070 | 2,010 | 0,040 | 220,428 | 45 |
12. | 22 | Mario Andretti | Alfa Romeo 179C | | 1:17,160 | 2,100 | 0,090 | 220,171 | 27 |
13. | 3 | Eddie Cheever | Tyrrell 010 | | 1:17,180 | 2,120 | 0,020 | 220,114 | 48 |
14. | 1 | Alan Jones | Williams FW07C | | 1:17,200 | 2,140 | 0,020 | 220,057 | 3 |
15. | 9 | Slim Borgudd | ATS HGS | | 1:17,440 | 2,380 | 0,240 | 219,375 | 55 |
= | 28 | Didier Pironi | Ferrari 126CK | | 1:17,440 | 2,380 | 0,000 | 219,375 | 4 |
17. | 32 | Jean-Pierre Jarier | Osella FA1B | | 1:17,640 | 2,580 | 0,200 | 218,810 | 45 |
18. | 27 | Gilles Villeneuve | Ferrari 126CK | | 1:17,700 | 2,640 | 0,060 | 218,641 | 3 |
19. | 23 | Bruno Giacomelli | Alfa Romeo 179C | | 1:17,790 | 2,730 | 0,090 | 218,388 | 3 |
20. | 25 | Patrick Tambay | Ligier JS17 | | 1:18,230 | 3,170 | 0,440 | 217,160 | 7 |
21. | 20 | Keke Rosberg | Fittipaldi F8C | | 1:18,400 | 3,340 | 0,170 | 216,689 | 51 |
22. | 4 | Michele Alboreto | Tyrrell 010 | | 2:49,450 | 94,390 | 91,050 | 100,256 | 1 |
|
Zdyskwalifikowani | |
| 11 | Elio de Angelis | Lotus 87 | | 1:17,120 | 2,060 | - | 220,285 | 23 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:20,314 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|