|
|
|
|
|
|
Marlboro British Grand Prix 1981 | 18 lipca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:11,880 - Alan Jones (Williams), 1979 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:14,400 - Clay Regazzoni (Williams), 1979 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 223,395 km/h - Clay Regazzoni (Williams), 1979 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 16 | Rene Arnoux | | Renault RE30 | | 1:11,000 | 239,273 |
2. | 15 | Alain Prost | | Renault RE30 | | 1:11,046 | 239,118 |
3. | 5 | Nelson Piquet | | Brabham BT49C | | 1:11,952 | 236,107 |
4. | 28 | Didier Pironi | | Ferrari 126CK | | 1:12,644 | 233,858 |
5. | 7 | John Watson | | McLaren MP4/1 | | 1:12,712 | 233,640 |
6. | 8 | Andrea de Cesaris | | McLaren MP4/1 | | 1:12,728 | 233,588 |
7. | 1 | Alan Jones | | Williams FW07C | | 1:12,998 | 232,724 |
8. | 27 | Gilles Villeneuve | | Ferrari 126CK | | 1:13,311 | 231,731 |
9. | 2 | Carlos Reutemann | | Williams FW07C | | 1:13,371 | 231,541 |
10. | 29 | Riccardo Patrese | | Arrows A3 | | 1:13,762 | 230,314 |
11. | 22 | Mario Andretti | | Alfa Romeo 179C | | 1:13,928 | 229,797 |
12. | 23 | Bruno Giacomelli | | Alfa Romeo 179C | | 1:14,119 | 229,204 |
13. | 6 | Hector Rebaque | | Brabham BT49C | | 1:14,542 | 227,904 |
14. | 26 | Jacques Laffite | | Ligier JS17 | | 1:14,798 | 227,124 |
15. | 25 | Patrick Tambay | | Ligier JS17 | | 1:14,976 | 226,585 |
16. | 20 | Keke Rosberg | | Fittipaldi F8C | | 1:15,165 | 226,015 |
17. | 17 | Derek Daly | | March 811 | | 1:15,189 | 225,943 |
18. | 30 | Siegfried Stohr | | Arrows A3 | | 1:15,304 | 225,598 |
19. | 4 | Michele Alboreto | | Tyrrell 010 | | 1:15,850 | 223,974 |
20. | 32 | Jean-Pierre Jarier | | Osella FA1B | | 1:15,898 | 223,832 |
21. | 9 | Slim Borgudd | | ATS HGS | | 1:15,959 | 223,652 |
22. | 11 | Elio de Angelis | | Lotus 87 | | 1:15,971 | 223,617 |
23. | 3 | Eddie Cheever | | Tyrrell 010 | | 1:16,099 | 223,241 |
24. | 33 | Marc Surer | | Theodore TY01 | | 1:16,155 | 223,077 |
|
Nie zakwalifikowali się | |
| 21 | Chico Serra | | Fittipaldi F8C | | 1:16,360 | 222,478 |
| 35 | Brian Henton | | Toleman TG181 | | 1:16,388 | 222,396 |
| 12 | Nigel Mansell | | Lotus 87 | | 1:16,432 | 222,268 |
| 14 | Eliseo Salazar | | Ensign N180B | | 1:16,694 | 221,509 |
| 36 | Derek Warwick | | Toleman TG181 | | 1:16,891 | 220,941 |
| 31 | Beppe Gabbiani | | Osella FA1B | | 1:17,784 | 218,405 |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 1:15,970 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|