|
|
|
|
|
|
Quindrink-Pointerware Grand Prix of South Africa 1982 | 23 stycznia |
|
|
|
Kyalami Circuit | |
|
Długość toru: 4,104 km Liczba okrążeń: 77 Pełny dystans: 316,008 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:10,000 - Jean-Pierre Jabouille (Renault), 1980 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:13,150 - Rene Arnoux (Renault), 1980 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 198,262 km/h - Rene Arnoux (Renault), 1980 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 15 | Alain Prost | Renault RE30B | | 1:08,278 | - | - | 216,386 | 49 |
2. | 16 | Rene Arnoux | Renault RE30B | | 1:09,763 | 1,485 | 1,485 | 211,780 | 3 |
3. | 22 | Andrea de Cesaris | Alfa Romeo 179D | | 1:10,164 | 1,886 | 0,401 | 210,570 | 56 |
4. | 28 | Didier Pironi | Ferrari 126C2 | | 1:10,246 | 1,968 | 0,082 | 210,324 | 28 |
5. | 5 | Carlos Reutemann | Williams FW07C | | 1:10,526 | 2,248 | 0,280 | 209,489 | 59 |
6. | 27 | Gilles Villeneuve | Ferrari 126C2 | | 1:10,555 | 2,277 | 0,029 | 209,403 | 3 |
7. | 8 | Niki Lauda | McLaren MP4/1 | | 1:10,577 | 2,299 | 0,022 | 209,337 | 47 |
8. | 26 | Jacques Laffite | Ligier JS17 | | 1:10,631 | 2,353 | 0,054 | 209,177 | 53 |
9. | 2 | Riccardo Patrese | Brabham BT50 | | 1:10,666 | 2,388 | 0,035 | 209,074 | 16 |
10. | 6 | Keke Rosberg | Williams FW07C | | 1:11,133 | 2,855 | 0,467 | 207,701 | 38 |
11. | 7 | John Watson | McLaren MP4/1B | | 1:11,351 | 3,073 | 0,218 | 207,066 | 28 |
12. | 1 | Nelson Piquet | Brabham BT50 | | 1:11,412 | 3,134 | 0,061 | 206,890 | 3 |
13. | 11 | Elio de Angelis | Lotus 87B | | 1:11,785 | 3,507 | 0,373 | 205,815 | 64 |
14. | 3 | Michele Alboreto | Tyrrell 011 | | 1:11,892 | 3,614 | 0,107 | 205,508 | 33 |
15. | 20 | Chico Serra | Fittipaldi F8D | | 1:12,970 | 4,692 | 1,078 | 202,472 | 4 |
16. | 9 | Manfred Winkelhock | ATS D5 | | 1:13,074 | 4,796 | 0,104 | 202,184 | 5 |
17. | 10 | Eliseo Salazar | ATS D5 | | 1:13,080 | 4,802 | 0,006 | 202,167 | 40 |
18. | 4 | Slim Borgudd | Tyrrell 011 | | 1:13,118 | 4,840 | 0,038 | 202,062 | 25 |
19. | 25 | Eddie Cheever | Ligier JS17 | | 1:13,141 | 4,863 | 0,023 | 201,999 | 3 |
20. | 23 | Bruno Giacomelli | Alfa Romeo 179D | | 1:13,593 | 5,315 | 0,452 | 200,758 | 40 |
21. | 17 | Jochen Mass | March 821 | | 1:13,657 | 5,379 | 0,064 | 200,584 | 54 |
22. | 35 | Derek Warwick | Toleman TG181C | | 1:14,120 | 5,842 | 0,463 | 199,331 | 17 |
23. | 18 | Raul Boesel | March 821 | | 1:14,380 | 6,102 | 0,260 | 198,634 | 5 |
24. | 33 | Derek Daly | Theodore TY01 | | 1:14,691 | 6,413 | 0,311 | 197,807 | 36 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:13,057 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|