|
|
|
|
|
|
Grosser Preis von Deutschland 1982 | 8 sierpnia |
|
|
|
Hockenheimring | |
|
Długość toru: 6,797 km Liczba okrążeń: 45 Pełny dystans: 305,865 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: - |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: - |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: - |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 1 | Nelson Piquet | Brabham BT50 | | 1:54,035 | - | - | 214,576 | 7 |
2. | 27 | Patrick Tambay | Ferrari 126C2 | | 1:54,805 | 0,770 | 0,770 | 213,137 | 29 |
3. | 16 | Rene Arnoux | Renault RE30B | | 1:55,825 | 1,790 | 1,020 | 211,260 | 3 |
4. | 15 | Alain Prost | Renault RE30B | | 1:56,312 | 2,277 | 0,487 | 210,376 | 3 |
5. | 2 | Riccardo Patrese | Brabham BT50 | | 1:56,460 | 2,425 | 0,148 | 210,108 | 3 |
6. | 7 | John Watson | McLaren MP4/1B | | 1:57,000 | 2,965 | 0,540 | 209,138 | 14 |
7. | 26 | Jacques Laffite | Ligier JS19 | | 1:57,454 | 3,419 | 0,454 | 208,330 | 18 |
8. | 35 | Derek Warwick | Toleman TG181C | | 1:57,794 | 3,759 | 0,340 | 207,729 | 38 |
9. | 22 | Andrea de Cesaris | Alfa Romeo 182 | | 1:57,838 | 3,803 | 0,044 | 207,651 | 6 |
10. | 6 | Keke Rosberg | Williams FW08 | | 1:57,882 | 3,847 | 0,044 | 207,574 | 6 |
11. | 5 | Derek Daly | Williams FW08 | | 1:57,927 | 3,892 | 0,045 | 207,494 | 18 |
12. | 3 | Michele Alboreto | Tyrrell 011 | | 1:58,190 | 4,155 | 0,263 | 207,033 | 5 |
13. | 23 | Bruno Giacomelli | Alfa Romeo 182 | | 1:58,193 | 4,158 | 0,003 | 207,027 | 40 |
14. | 11 | Elio de Angelis | Lotus 91 | | 1:58,246 | 4,211 | 0,053 | 206,935 | 20 |
15. | 12 | Nigel Mansell | Lotus 91 | | 1:58,447 | 4,412 | 0,201 | 206,584 | 39 |
16. | 4 | Brian Henton | Tyrrell 011 | | 1:58,848 | 4,813 | 0,401 | 205,887 | 13 |
17. | 29 | Marc Surer | Arrows A4 | | 1:59,025 | 4,990 | 0,177 | 205,580 | 34 |
18. | 25 | Eddie Cheever | Ligier JS19 | | 2:00,033 | 5,998 | 1,008 | 203,854 | 5 |
19. | 10 | Eliseo Salazar | ATS D5 | | 2:00,040 | 6,005 | 0,007 | 203,842 | 17 |
20. | 14 | Roberto Guerrero | Ensign N181 | | 2:00,167 | 6,132 | 0,127 | 203,627 | 35 |
21. | 20 | Chico Serra | Fittipaldi F9 | | 2:01,238 | 7,203 | 1,071 | 201,828 | 3 |
= | 31 | Jean-Pierre Jarier | Osella FA1C | | 2:01,238 | 7,203 | 0,000 | 201,828 | 3 |
23. | 18 | Raul Boesel | March 821 | | 2:01,692 | 7,657 | 0,454 | 201,075 | 12 |
24. | 9 | Manfred Winkelhock | ATS D5 | | 2:03,946 | 9,911 | 2,254 | 197,418 | 2 |
25. | 30 | Mauro Baldi | Arrows A4 | | 2:15,546 | 21,511 | 11,600 | 180,523 | 2 |
| |
107% najlepszego czasu: 2:02,017 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|