|
|
|
|
|
|
Grand Prix de Belgique 1982 | 9 maja |
|
|
|
Circuit Zolder | |
|
Długość toru: 4,262 km Liczba okrążeń: 70 Pełny dystans: 298,340 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:19,120 - Alan Jones (Williams), 1980 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:20,880 - Jacques Laffite (Ligier), 1980 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 186,402 km/h - Didier Pironi (Ligier), 1980 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 15 | Alain Prost | | Renault RE30B | | 1:15,701 | 202,682 |
2. | 16 | Rene Arnoux | | Renault RE30B | | 1:15,730 | 202,604 |
3. | 6 | Keke Rosberg | | Williams FW08 | | 1:15,847 | 202,291 |
4. | 8 | Niki Lauda | | McLaren MP4/1B | | 1:16,049 | 201,754 |
5. | 3 | Michele Alboreto | | Tyrrell 011 | | 1:16,308 | 201,069 |
6. | 22 | Andrea de Cesaris | | Alfa Romeo 182 | | 1:16,575 | 200,368 |
7. | 12 | Nigel Mansell | | Lotus 91 | | 1:16,944 | 199,407 |
8. | 1 | Nelson Piquet | | Brabham BT50 | | 1:17,124 | 198,942 |
9. | 2 | Riccardo Patrese | | Brabham BT50 | | 1:17,126 | 198,937 |
10. | 7 | John Watson | | McLaren MP4/1B | | 1:17,144 | 198,890 |
11. | 11 | Elio de Angelis | | Lotus 91 | | 1:17,762 | 197,310 |
12. | 9 | Manfred Winkelhock | | ATS D5 | | 1:17,879 | 197,013 |
13. | 5 | Derek Daly | | Williams FW08 | | 1:18,194 | 196,220 |
14. | 25 | Eddie Cheever | | Ligier JS17B | | 1:18,301 | 195,952 |
15. | 23 | Bruno Giacomelli | | Alfa Romeo 182 | | 1:18,371 | 195,776 |
16. | 31 | Jean-Pierre Jarier | | Osella FA1C | | 1:18,403 | 195,697 |
17. | 26 | Jacques Laffite | | Ligier JS17 | | 1:18,565 | 195,293 |
18. | 10 | Eliseo Salazar | | ATS D5 | | 1:18,967 | 194,299 |
19. | 35 | Derek Warwick | | Toleman TG181C | | 1:18,985 | 194,255 |
20. | 4 | Brian Henton | | Tyrrell 011 | | 1:19,150 | 193,850 |
21. | 36 | Teo Fabi | | Toleman TG181C | | 1:19,300 | 193,483 |
22. | 29 | Marc Surer | | Arrows A4 | | 1:19,584 | 192,793 |
23. | 20 | Chico Serra | | Fittipaldi F8D | | 1:19,598 | 192,759 |
24. | 18 | Raul Boesel | | March 821 | | 1:19,621 | 192,703 |
25. | 17 | Jochen Mass | | March 821 | | 1:19,777 | 192,326 |
26. | 30 | Mauro Baldi | | Arrows A4 | | 1:19,815 | 192,235 |
|
Nie zakwalifikowali się | |
| 14 | Roberto Guerrero | | Ensign N181 | | 1:20,116 | 191,512 |
| 33 | Jan Lammers | | Theodore TY02 | | 1:20,584 | 190,400 |
|
Nie przedkwalifikowali się | |
| 19 | Emilio de Villota | | March 821 | | - | - |
| 32 | Riccardo Paletti | | Osella FA1C | | - | - |
|
Zrezygnowali ze startu w wyścigu / nie mogli wystartować | |
| 28 | Didier Pironi | | Ferrari 126C2 | | 1:16,501 | 200,562 |
| 27 | Gilles Villeneuve | | Ferrari 126C2 | | 1:16,616 | 200,261 |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 1:21,000 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|