|
|
|
|
|
|
Grande Premio do Brasil 1984 | 25 marca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:28,888 - Alain Prost (Renault), 1982 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:37,016 - Alain Prost (Renault), 1982 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 181,892 km/h - Alain Prost (Renault), 1982 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 7 | Alain Prost | McLaren MP4/2 | | 1:36,499 | - | - | 187,687 | 42 |
2. | 16 | Derek Warwick | Renault RE50 | | 1:36,556 | 0,057 | 0,057 | 187,576 | 47 |
3. | 15 | Patrick Tambay | Renault RE50 | | 1:37,211 | 0,712 | 0,655 | 186,312 | 30 |
4. | 11 | Elio de Angelis | Lotus 95T | | 1:38,180 | 1,681 | 0,969 | 184,473 | 36 |
5. | 8 | Niki Lauda | McLaren MP4/2 | | 1:38,389 | 1,890 | 0,209 | 184,082 | 7 |
6. | 6 | Keke Rosberg | Williams FW09 | | 1:38,506 | 2,007 | 0,117 | 183,863 | 51 |
7. | 27 | Michele Alboreto | Ferrari 126C4 | | 1:38,530 | 2,031 | 0,024 | 183,818 | 3 |
8. | 12 | Nigel Mansell | Lotus 95T | | 1:38,796 | 2,297 | 0,266 | 183,323 | 33 |
9. | 23 | Eddie Cheever | Alfa Romeo 184T | | 1:39,125 | 2,626 | 0,329 | 182,715 | 39 |
10. | 22 | Riccardo Patrese | Alfa Romeo 184T | | 1:39,919 | 3,420 | 0,794 | 181,263 | 35 |
11. | 2 | Teo Fabi | Brabham BT53 | | 1:39,953 | 3,454 | 0,034 | 181,201 | 25 |
12. | 1 | Nelson Piquet | Brabham BT53 | | 1:40,003 | 3,504 | 0,050 | 181,111 | 7 |
13. | 28 | Rene Arnoux | Ferrari 126C4 | | 1:40,273 | 3,774 | 0,270 | 180,623 | 6 |
14. | 26 | Andrea de Cesaris | Ligier JS23 | | 1:40,673 | 4,174 | 0,400 | 179,905 | 23 |
15. | 5 | Jacques Laffite | Williams FW09 | | 1:41,096 | 4,597 | 0,423 | 179,152 | 5 |
16. | 19 | Ayrton Senna | Toleman TG183B | | 1:42,286 | 5,787 | 1,190 | 177,068 | 6 |
17. | 20 | Johnny Cecotto | Toleman TG183B | | 1:42,880 | 6,381 | 0,594 | 176,046 | 11 |
18. | 25 | Francois Hesnault | Ligier JS23 | | 1:42,998 | 6,499 | 0,118 | 175,844 | 4 |
19. | 18 | Thierry Boutsen | Arrows A6 | | 1:43,247 | 6,748 | 0,249 | 175,420 | 18 |
20. | 24 | Piercarlo Ghinzani | Osella FA1F | | 1:43,878 | 7,379 | 0,631 | 174,355 | 20 |
21. | 17 | Marc Surer | Arrows A6 | | 1:43,960 | 7,461 | 0,082 | 174,217 | 4 |
22. | 9 | Philippe Alliot | RAM 02 | | 1:44,934 | 8,435 | 0,974 | 172,600 | 14 |
23. | 10 | Jonathan Palmer | RAM 01 | | 1:45,637 | 9,138 | 0,703 | 171,451 | 11 |
24. | 21 | Mauro Baldi | Spirit 101 | | 1:46,380 | 9,881 | 0,743 | 170,254 | 9 |
|
Zdyskwalifikowani | |
| 3 | Martin Brundle | Tyrrell 012 | | 1:40,804 | 4,305 | - | 179,671 | 60 |
| 4 | Stefan Bellof | Tyrrell 012 | | 1:41,676 | 5,177 | 0,872 | 178,131 | 6 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:43,254 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|