|
|
|
|
|
|
Grosser Preis von Österreich 1985 | 18 sierpnia |
|
|
|
Red Bull Ring | |
|
Długość toru: 5,942 km Liczba okrążeń: 52 Pełny dystans: 308,984 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:26,173 - Nelson Piquet (Brabham), 1984 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:32,530 - Rene Arnoux (Renault), 1980 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 223,884 km/h - Niki Lauda (McLaren), 1984 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 2 | Alain Prost | McLaren MP4/2B | | 1:29,241 | - | - | 239,701 | 39 |
2. | 1 | Niki Lauda | McLaren MP4/2B | | 1:30,052 | 0,811 | 0,811 | 237,543 | 38 |
3. | 11 | Elio de Angelis | Lotus 97T | | 1:30,949 | 1,708 | 0,897 | 235,200 | 40 |
4. | 19 | Teo Fabi | Toleman TG185 | | 1:31,089 | 1,848 | 0,140 | 234,838 | 26 |
5. | 28 | Stefan Johansson | Ferrari 156/85 | | 1:31,501 | 2,260 | 0,412 | 233,781 | 45 |
6. | 15 | Patrick Tambay | Renault RE60B | | 1:31,525 | 2,284 | 0,024 | 233,720 | 45 |
7. | 27 | Michele Alboreto | Ferrari 156/85 | | 1:31,536 | 2,295 | 0,011 | 233,692 | 40 |
8. | 12 | Ayrton Senna | Lotus 97T | | 1:31,666 | 2,425 | 0,130 | 233,360 | 36 |
9. | 6 | Keke Rosberg | Williams FW10 | | 1:31,667 | 2,426 | 0,001 | 233,358 | 3 |
10. | 7 | Nelson Piquet | Brabham BT54 | | 1:31,816 | 2,575 | 0,149 | 232,979 | 22 |
11. | 5 | Nigel Mansell | Williams FW10 | | 1:31,835 | 2,594 | 0,019 | 232,931 | 22 |
12. | 18 | Thierry Boutsen | Arrows A8 | | 1:32,758 | 3,517 | 0,923 | 230,613 | 34 |
13. | 8 | Marc Surer | Brabham BT54 | | 1:32,935 | 3,694 | 0,177 | 230,174 | 16 |
14. | 17 | Gerhard Berger | Arrows A8 | | 1:33,663 | 4,422 | 0,728 | 228,385 | 33 |
15. | 16 | Derek Warwick | Renault RE60B | | 1:33,677 | 4,436 | 0,014 | 228,351 | 22 |
16. | 26 | Jacques Laffite | Ligier JS25 | | 1:33,708 | 4,467 | 0,031 | 228,275 | 23 |
17. | 25 | Andrea de Cesaris | Ligier JS25 | | 1:33,883 | 4,642 | 0,175 | 227,850 | 13 |
18. | 9 | Philippe Alliot | RAM 03 | | 1:34,040 | 4,799 | 0,157 | 227,469 | 10 |
19. | 3 | Stefan Bellof | Tyrrell 014 | | 1:34,219 | 4,978 | 0,179 | 227,037 | 29 |
20. | 22 | Riccardo Patrese | Alfa Romeo 184T | | 1:34,254 | 5,013 | 0,035 | 226,953 | 24 |
21. | 23 | Eddie Cheever | Alfa Romeo 184T | | 1:35,522 | 6,281 | 1,268 | 223,940 | 3 |
22. | 30 | Jonathan Palmer | Zakspeed 841 | | 1:35,792 | 6,551 | 0,270 | 223,309 | 13 |
23. | 10 | Kenny Acheson | RAM 03 | | 1:36,491 | 7,250 | 0,699 | 221,691 | 17 |
24. | 24 | Huub Rothengatter | Osella FA1G | | 1:38,336 | 9,095 | 1,845 | 217,532 | 21 |
25. | 29 | Pierluigi Martini | Minardi M185 | | 1:38,727 | 9,486 | 0,391 | 216,670 | 27 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:35,488 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|