|
|
|
|
|
|
Gran Premio d'Italia 1985 | 8 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:26,584 - Nelson Piquet (Brabham), 1984 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:31,912 - Niki Lauda (McLaren), 1984 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 220,515 km/h - Niki Lauda (McLaren), 1984 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 5 | Nigel Mansell | Williams FW10 | | 1:28,283 | - | - | 236,512 | 38 |
2. | 6 | Keke Rosberg | Williams FW10 | | 1:28,421 | 0,138 | 0,138 | 236,143 | 39 |
3. | 2 | Alain Prost | McLaren MP4/2B | | 1:29,714 | 1,431 | 1,293 | 232,740 | 27 |
4. | 1 | Niki Lauda | McLaren MP4/2B | | 1:29,998 | 1,715 | 0,284 | 232,005 | 30 |
5. | 27 | Michele Alboreto | Ferrari 156/85 | | 1:30,163 | 1,880 | 0,165 | 231,581 | 45 |
6. | 7 | Nelson Piquet | Brabham BT54 | | 1:30,436 | 2,153 | 0,273 | 230,882 | 36 |
7. | 28 | Stefan Johansson | Ferrari 156/85 | | 1:30,795 | 2,512 | 0,359 | 229,969 | 48 |
8. | 8 | Marc Surer | Brabham BT54 | | 1:30,935 | 2,652 | 0,140 | 229,615 | 48 |
9. | 12 | Ayrton Senna | Lotus 97T | | 1:31,703 | 3,420 | 0,768 | 227,692 | 43 |
10. | 15 | Patrick Tambay | Renault RE60B | | 1:31,745 | 3,462 | 0,042 | 227,587 | 43 |
11. | 11 | Elio de Angelis | Lotus 97T | | 1:31,896 | 3,613 | 0,151 | 227,213 | 10 |
12. | 26 | Jacques Laffite | Ligier JS25 | | 1:32,448 | 4,165 | 0,552 | 225,857 | 27 |
13. | 18 | Thierry Boutsen | Arrows A8 | | 1:32,820 | 4,537 | 0,372 | 224,952 | 29 |
14. | 16 | Derek Warwick | Renault RE60B | | 1:33,330 | 5,047 | 0,510 | 223,722 | 5 |
15. | 3 | Martin Brundle | Tyrrell 014 | | 1:33,418 | 5,135 | 0,088 | 223,512 | 20 |
16. | 25 | Philippe Streiff | Ligier JS25 | | 1:33,575 | 5,292 | 0,157 | 223,137 | 35 |
17. | 19 | Teo Fabi | Toleman TG185 | | 1:33,864 | 5,581 | 0,289 | 222,450 | 24 |
18. | 22 | Riccardo Patrese | Alfa Romeo 184T | | 1:34,784 | 6,501 | 0,920 | 220,290 | 24 |
19. | 9 | Philippe Alliot | RAM 03 | | 1:35,308 | 7,025 | 0,524 | 219,079 | 18 |
20. | 23 | Eddie Cheever | Alfa Romeo 184T | | 1:36,311 | 8,028 | 1,003 | 216,798 | 3 |
21. | 17 | Gerhard Berger | Arrows A8 | | 1:36,425 | 8,142 | 0,114 | 216,541 | 6 |
22. | 33 | Alan Jones | Lola THL1 | | 1:36,536 | 8,253 | 0,111 | 216,292 | 6 |
23. | 24 | Huub Rothengatter | Osella FA1G | | 1:37,585 | 9,302 | 1,049 | 213,967 | 18 |
24. | 10 | Kenny Acheson | RAM 03 | | 2:14,092 | 45,809 | 36,507 | 155,714 | 1 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:34,463 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|