|
|
|
|
|
|
Gran Premio Vodafone d'Italia 2006 | 10 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:19,525 - Q1, Juan Pablo Montoya (Williams), 2004 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:21,046 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 247,586 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2003 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 3 | Kimi Raikkonen | McLaren MP4-21 | | 1:21,484 | - | - | 255,937 | 11 |
2. | 5 | Michael Schumacher | Ferrari 248 F1 | | 1:21,486 | 0,002 | 0,002 | 255,931 | 11 |
3. | 16 | Nick Heidfeld | BMW Sauber F1.06 | | 1:21,653 | 0,167 | 0,169 | 255,408 | 11 |
4. | 6 | Felipe Massa | Ferrari 248 F1 | | 1:21,704 | 0,051 | 0,220 | 255,248 | 11 |
5. | 12 | Jenson Button | Honda RA106 | | 1:22,011 | 0,307 | 0,527 | 254,293 | 11 |
6. | 17 | Robert Kubica | BMW Sauber F1.06 | | 1:22,258 | 0,247 | 0,774 | 253,529 | 11 |
7. | 4 | Pedro de la Rosa | McLaren MP4-21 | | 1:22,280 | 0,022 | 0,796 | 253,461 | 11 |
8. | 11 | Rubens Barrichello | Honda RA106 | | 1:22,787 | 0,507 | 1,303 | 251,909 | 11 |
9. | 2 | Giancarlo Fisichella | Renault R26 | | 1:23,175 | 0,388 | 1,691 | 250,734 | 11 |
10. | 1 | Fernando Alonso | Renault R26 | | 1:25,688 | 2,513 | 4,204 | 243,381 | 11 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|