|
|
|
|
|
|
Sinopec Chinese Grand Prix 2006 | 1 pa?dziernika |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:33,185 - Q1, Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:32,238 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 205,313 km/h - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 1 | Fernando Alonso | Renault R26 | | 1:44,360 | - | - | 188,038 | 10 |
2. | 2 | Giancarlo Fisichella | Renault R26 | | 1:44,992 | 0,632 | 0,632 | 186,906 | 9 |
3. | 11 | Rubens Barrichello | Honda RA106 | | 1:45,503 | 0,511 | 1,143 | 186,000 | 9 |
4. | 12 | Jenson Button | Honda RA106 | | 1:45,503 | 0,000 | 1,143 | 186,000 | 9 |
5. | 3 | Kimi Raikkonen | McLaren MP4-21 | | 1:45,754 | 0,251 | 1,394 | 185,559 | 9 |
6. | 5 | Michael Schumacher | Ferrari 248 F1 | | 1:45,775 | 0,021 | 1,415 | 185,522 | 9 |
7. | 4 | Pedro de la Rosa | McLaren MP4-21 | | 1:45,877 | 0,102 | 1,517 | 185,343 | 9 |
8. | 16 | Nick Heidfeld | BMW Sauber F1.06 | | 1:46,053 | 0,176 | 1,693 | 185,036 | 10 |
9. | 17 | Robert Kubica | BMW Sauber F1.06 | | 1:46,632 | 0,579 | 2,272 | 184,031 | 9 |
10. | 15 | Robert Doornbos | Red Bull RB2 | | 1:48,021 | 1,389 | 3,661 | 181,665 | 9 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|