|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | konstrukcja skorupowa z włókna węglowego i kompozytów o strukturze plastra miodu |
Zawieszenie: | | ramiona z włókna węglowego z popychaczami i wahaczami sterującymi wewnętrznymi amortyzatorami |
Przekładnia: | | siedmiobiegowa półautomatyczna skrzynia Xtrac z wstecznym, podłużnie zamontowana |
Waga: | | 620 kg (wliczając kierowcę o kamerę) |
Paliwo: | | BP |
Koła: | | OZ (przednie i tylne): 13" |
Opony: | | Bridgestone Potenza |
| Wymiary |
Długość: | | w przybliżeniu 4800 mm |
Szerokość: | | 1800 mm |
Wysokość: | | 1000 mm |
Rozstaw osi: | | 3219 mm |
|
•Statystyki bolidu HRT F110 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2010 | |
| Sakhir | 21 | B. Senna | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | PL | NS | silnik; wystartował z boksów | | Sakhir | 20 | K. Chandhok | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | PL | NS | wypadek; wystartował z boksów | | Albert Park | 20 | K. Chandhok | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 22 | 14 | | | Albert Park | 21 | B. Senna | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 21 | NS | hydraulika | | Sepang | 21 | B. Senna | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 23 | 16 | | | Sepang | 20 | K. Chandhok | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 22 | 15 | | | Shanghai | 21 | B. Senna | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 22 | 16 | | | Shanghai | 20 | K. Chandhok | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | PL | 17 | wystartował z boksów | | Catalunya | 21 | B. Senna | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 21 | NS | wypadł z toru | | Catalunya | 20 | K. Chandhok | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 24 | NS | uszkodzenia z kolizji z Alguersuarim | | Catalunya | 20 | C. Klien | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Monte Carlo | 21 | B. Senna | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 22 | NS | hydraulika | | Monte Carlo | 20 | K. Chandhok | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 23 | 14 | kolizja z Trullim | | Istanbul | 21 | S. Yamamoto | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Istanbul | 21 | B. Senna | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 22 | NS | ciśnienie paliwa | | Istanbul | 20 | K. Chandhok | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 23 | 20 | ciśnienie paliwa | | Gilles Villeneuve | 20 | K. Chandhok | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 24 | 18 | | | Gilles Villeneuve | 21 | B. Senna | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 22 | NS | skrzynia biegów | | Valencia | 20 | C. Klien | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Valencia | 21 | B. Senna | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 24 | 20 | | | Valencia | 20 | K. Chandhok | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 23 | 18 | | | Silverstone | 21 | S. Yamamoto | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 24 | 20 | | | Silverstone | 20 | K. Chandhok | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 23 | 19 | | | Hockenheim | 20 | S. Yamamoto | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 22 | NS | skrzynia biegów | | Hockenheim | 21 | B. Senna | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 20 | 19 | | | Hungaroring | 21 | B. Senna | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 22 | 17 | | | Hungaroring | 20 | S. Yamamoto | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 24 | 19 | | | Spa-Francorchamps | 20 | S. Yamamoto | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 19 | 20 | | | Spa-Francorchamps | 21 | B. Senna | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 18 | NS | zawieszenie | | Monza | 21 | B. Senna | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 22 | NS | hydraulika | | Monza | 20 | S. Yamamoto | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 23 | 19 | | | Marina Bay | 21 | B. Senna | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 23 | NS | uderzył w Kobayashiego | | Marina Bay | 20 | C. Klien | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 22 | NS | hydraulika | | Suzuka | 21 | B. Senna | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 23 | 15 | | | Suzuka | 20 | S. Yamamoto | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 24 | 16 | | | Yeongam | 21 | B. Senna | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 24 | 14 | | | Yeongam | 20 | S. Yamamoto | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 23 | 15 | | | Interlagos | 20 | C. Klien | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 23 | 22 | | | Interlagos | 21 | B. Senna | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 24 | 21 | | | Yas Marina | 21 | B. Senna | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 23 | 19 | | | Yas Marina | 20 | C. Klien | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 24 | 20 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|