|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | wykonane przez McLaren z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, zawiera przednią i boczne struktury uderzeniowe oraz zintegrowany zbiornik paliwa |
Zawieszenie: | | wewnętrzny system drążków skrętnych/amortyzatorów sterowany przez popychacze i dźwignie kątowe z podwójnym układem ramion z przodu i z tyłu |
Koła: | | Enkei |
Opony: | | Michelin Pilot |
Karoseria: | | jedna dwuczęsiowa pokrywa na silnik i boki, oddzielna sekcja podłogowa, strukturalny nos ze zintegrowanym przednim skrzydłem |
Elektronika: | | urządzenia kontrolne McLaren Electronic Systems zawierające elektronikę dla podwozia, silnika i do zbierania danych; McLaren Electronic Systems dostarcza również elektroniczną tablicę rozdzielczą, cewki zapłonowe, regulator napięcia alternatora, a także zapewnia analizę danych i systemy telemetryczne |
Kleje: | | Henkel Technologies |
Radia: | | Kenwood |
|
•Statystyki bolidu McLaren MP4-19B ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2004 | |
| Magny-Cours | 6 | K. Raikkonen | Mercedes FO110Q 3.0 V10 | | 9 | 7 | | | Magny-Cours | 5 | D. Coulthard | Mercedes FO110Q 3.0 V10 | | 3 | 6 | | | Silverstone | 5 | D. Coulthard | Mercedes FO110Q 3.0 V10 | | 6 | 7 | | | Silverstone | 6 | K. Raikkonen | Mercedes FO110Q 3.0 V10 | | 1 | 2 | | | Hockenheim | 6 | K. Raikkonen | Mercedes FO110Q 3.0 V10 | | 3 | NS | tylne skrzydło/wypadek (naj. okr.) | | Hockenheim | 5 | D. Coulthard | Mercedes FO110Q 3.0 V10 | | 4 | 4 | | | Hungaroring | 6 | K. Raikkonen | Mercedes FO110Q 3.0 V10 | | 10 | NS | elektryka | | Hungaroring | 5 | D. Coulthard | Mercedes FO110Q 3.0 V10 | | 12 | 9 | | | Spa-Francorchamps | 6 | K. Raikkonen | Mercedes FO110Q 3.0 V10 | | 10 | 1 | (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 5 | D. Coulthard | Mercedes FO110Q 3.0 V10 | | 4 | 7 | | | Monza | 6 | K. Raikkonen | Mercedes FO110Q 3.0 V10 | | 7 | NS | silnik | | Monza | 5 | D. Coulthard | Mercedes FO110Q 3.0 V10 | | 10 | 6 | wystartował z boksów | | Shanghai | 5 | D. Coulthard | Mercedes FO110Q 3.0 V10 | | 9 | 9 | | | Shanghai | 6 | K. Raikkonen | Mercedes FO110Q 3.0 V10 | | 2 | 3 | | | Suzuka | 6 | K. Raikkonen | Mercedes FO110Q 3.0 V10 | | 12 | 6 | | | Suzuka | 5 | D. Coulthard | Mercedes FO110Q 3.0 V10 | | 8 | NS | kolizja z Barrichello | | Interlagos | 5 | D. Coulthard | Mercedes FO110Q 3.0 V10 | | 12 | 11 | | | Interlagos | 6 | K. Raikkonen | Mercedes FO110Q 3.0 V10 | | 3 | 2 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|