|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu. Zawiera: przednią i boczne struktury uderzeniowe, strukturę chroniącą głowę kierowcy i zintegrowany zbiornik paliwa |
Karoseria: | | jednoczęściowa pokrywa na silnik i boki, oddzielna sekcja podłogowa, strukturalny nos i skrzydła z kompozytów |
Zawieszenie: | | wahacze, popychacze aktywujące drążki skrętne i amortyzatory, mechaniczne stabilizatory poprzeczne |
Amortyzatory: | | Showa |
Koła: | | BBS |
Opony: | | Bridgestone Potenza |
Hamulce: | | sześciotłokowe szczęki AP Racing, podkładki i tarcze z włókna węglowego |
Układ kierowniczy: | | SAF1 ze wspomaganiem |
Kierownica: | | Specyfikacja SAF1, konstrukcja kompozytowa |
Siedzenie: | | dostosowane do budowy ciała kierowcy z włókna węglowego |
Pasy bezpieczeń.: | | Takata |
Zbiornik paliwa: | | ATL wzmocniony kewlarem, wykonany zgodnie ze specyfikacją SAF1 |
Akumulator: | | kwasowo-ołowiowy 2,5 Ah |
Instr. w kokpicie: | | specyfikacja SAF1 |
Przekładnia: | | półautomatyczna skrzynia biegów SAF1 Honda, obudowa z włókna węglowego, 7 biegów, zmiana biegów elektryczno-hydrauliczna |
Sprzęgło: | | Sachs |
| Wymiary |
Przedni ślad: | | 1460 mm |
Tylny ślad: | | 1420 mm |
Rozstaw osi: | | 3135 mm |
Długość: | | 4680 mm |
Wysokość: | | 950 mm |
Szerokość: | | 1800 mm |
|
•Statystyki bolidu Super Aguri SA07 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2007 | |
| Albert Park | 22 | T. Sato | Honda RA807E 2.4 V8 | | 10 | 12 | | | Albert Park | 23 | A. Davidson | Honda RA807E 2.4 V8 | | 11 | 16 | | | Sepang | 23 | A. Davidson | Honda RA807E 2.4 V8 | | 18 | 16 | | | Sepang | 22 | T. Sato | Honda RA807E 2.4 V8 | | 14 | 13 | | | Sakhir | 22 | T. Sato | Honda RA807E 2.4 V8 | | 17 | NS | silnik | | Sakhir | 23 | A. Davidson | Honda RA807E 2.4 V8 | | 13 | 16 | silnik | | Catalunya | 23 | A. Davidson | Honda RA807E 2.4 V8 | | 15 | 11 | | | Catalunya | 22 | T. Sato | Honda RA807E 2.4 V8 | | 13 | 8 | | | Monte Carlo | 23 | A. Davidson | Honda RA807E 2.4 V8 | | 17 | 18 | kara przejazdu przez boksy za ignorowanie niebieskich flag | | Monte Carlo | 22 | T. Sato | Honda RA807E 2.4 V8 | | 21 | 17 | | | Gilles Villeneuve | 23 | A. Davidson | Honda RA807E 2.4 V8 | | 17 | 11 | | | Gilles Villeneuve | 22 | T. Sato | Honda RA807E 2.4 V8 | | 11 | 6 | | | Indianapolis | 23 | A. Davidson | Honda RA807E 2.4 V8 | | 16 | 11 | | | Indianapolis | 22 | T. Sato | Honda RA807E 2.4 V8 | | 18 | NS | poślizg; obniżenie pozycji startowej o 10 miejsc w następnym GP za wyprzedzanie przy żółtej fladze | | Magny-Cours | 22 | T. Sato | Honda RA807E 2.4 V8 | | 22 | 16 | | | Magny-Cours | 23 | A. Davidson | Honda RA807E 2.4 V8 | | 19 | NS | kolizja z Liuzzim | | Silverstone | 23 | A. Davidson | Honda RA807E 2.4 V8 | | 19 | NS | usterka mechaniczna | | Silverstone | 22 | T. Sato | Honda RA807E 2.4 V8 | | 21 | 14 | wystartował z boksów | | Nürburgring | 22 | T. Sato | Honda RA807E 2.4 V8 | | 16 | NS | hydraulika | | Nürburgring | 23 | A. Davidson | Honda RA807E 2.4 V8 | | 15 | 12 | | | Hungaroring | 23 | A. Davidson | Honda RA807E 2.4 V8 | | 15 | NS | kolizja z Fisichellą/zawieszenie | | Hungaroring | 22 | T. Sato | Honda RA807E 2.4 V8 | | 19 | 15 | | | Istanbul | 22 | T. Sato | Honda RA807E 2.4 V8 | | 17 | 18 | | | Istanbul | 23 | A. Davidson | Honda RA807E 2.4 V8 | | 11 | 14 | | | Monza | 23 | A. Davidson | Honda RA807E 2.4 V8 | | 14 | 14 | | | Monza | 22 | T. Sato | Honda RA807E 2.4 V8 | | 17 | 16 | | | Spa-Francorchamps | 23 | A. Davidson | Honda RA807E 2.4 V8 | | 20 | 16 | wystartował z boksów | | Spa-Francorchamps | 22 | T. Sato | Honda RA807E 2.4 V8 | | 18 | 15 | | | Fuji | 23 | A. Davidson | Honda RA807E 2.4 V8 | | 19 | NS | sensor pedału gazu | | Fuji | 22 | T. Sato | Honda RA807E 2.4 V8 | | 21 | 15 | kolizja | | Shanghai | 23 | A. Davidson | Honda RA807E 2.4 V8 | | 14 | NS | hamulce | | Shanghai | 22 | T. Sato | Honda RA807E 2.4 V8 | | 20 | 14 | | | Interlagos | 22 | T. Sato | Honda RA807E 2.4 V8 | | 18 | 12 | | | Interlagos | 23 | A. Davidson | Honda RA807E 2.4 V8 | | 20 | 14 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|