KERS nie ułatwi wyprzedzania... pod warunkiem że ma na myśli ten RedBullowy :D
Przeciez KERS wcale nie musi ulatwiac wyprzedzania. Zastosowanie go w F1 ma przyspieszyc uzycie go w autach cywilnych dla ktorych F1 jest poligonem doswiadczalnym.
Czyli Red Bull jest naprawdę do tyłu z pracami :P
Myślałem, że skoro mają silnik Renault, to KERS też. Wątpię w to, że zajdzie taka umowa między Red Bull Racing i Renault jak między McLaren-Mercedes i Force India, ale kto wie...
Przecież dorypanie +80KM nawet na te 7 sekund na prostej powinno spokojnie ułatwić wyprzedzanie, no oczywiście pod warunkiem, że wyprzedzany samochód nie będzie w tej samej chwili również mógł użyć KERSa.
no wlasnie Dale65, zawsze sie balem ze tak bedzie broniacy sie tez wciska KERS i po sprawie :/
jak na danym torze beda 2 miejsca do wyprzedzania to wyprzedzanie bedzie duzo duzo latwiejsze :)
bo slabszy jadacy z przodu, zeby nie zostac wyprzedzony na 1 prostej, wcisnie kers i zuzyje go np polowe, kiedy ten szybszy moze sobie pozwolic na utrate np 0,5 sekundy na tej prostej, jesli jest w stanie odrobic to na zakretach nie uzywajac kersu, do drugiej prostej dojezdza z zapasem 100% w kersie a ten slabszy ma juz tylko polowe :) lub opcja B, jesli ten pierwszy bedzie probowal oszedzic kers w tym 1 miejscu to zostanie lykniety jesli ten drugi go uzyje, nie bedzie raczej takiej sytuacji ze ten z przodu widzi ze ten z tylu uzyl i sam szybko wcisnie guzik i zdarzy sie obronic bo wtedy bedzie juz za pozno :)
Są tak samo opóźnieni jak Ferrari, Renault i Toro Rosso ponieważ wszystkie te zespoły kupują gotowy KERS od Magneti Marelli.
a ja mysle ze kers to tylko przykrywka do tego zeby pokazywac swiatu ze f1 znowu produkuje technoloegie dla ludzi
kiedys tak bylo ale obecnie to oni walcza o przetrwanie w gaszczu zmieniajacych sie przepisow
|