|
|
|
|
|
|
Trzeci dzień testów na torze Jerez |
|
•Marek Roczniak, 9 stycznia 2004, wyświetlenia: 975 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
| | | | | P. | Kierowca | Konstruktor | Op. | Czas okr. | Strata | Okr. |
|
Czasy uzyskane na torze Jerez | |
1. | Marc Gene | Williams BMW | | 1:17,375 | | 68 |
2. | Juan Pablo Montoya | Williams BMW | | 1:17,514 | +0,139 | 54 |
3. | Jarno Trulli | Renault | | 1:17,673 | +0,298 | 87 |
4. | Franck Montagny | Renault | | 1:18,325 | +0,950 | 77 |
5. | Kimi Raikkonen | McLaren Mercedes | | 1:18,373 | +0,998 | 36 |
6. | Olivier Panis | Toyota | | 1:18,507 | +1,132 | 91 |
7. | Luca Badoer | Ferrari | | 1:18,567 | +1,192 | 86 |
8. | David Coulthard | McLaren Mercedes | | 1:18,641 | +1,266 | 71 |
9. | Felipe Massa | Ferrari | | 1:18,888 | +1,513 | 81 |
10. | Takuma Sato | B.A.R Honda | | 1:18,987 | +1,612 | 81 |
11. | Cristiano da Matta | Toyota | | 1:19,583 | +2,208 | 46 |
12. | Anthony Davidson | B.A.R Honda | | 1:19,723 | +2,348 | 21 |
| |
|
|
Zespół Williams zdominował trzeci dzień testów na torze Jerez. Testy z początku odbywały się na mokrej nawierzchni toru, jednak warunki stopniowo zaczęły się poprawiać i w południe było już całkiem sucho. Najlepszy czas przejazdu jednego okrążenia uzyskał tym razem kierowca testowy stajni z Grove – Marc Gene, który za kierownicą FW25B kontynuował testy opon Michelin na dłuższych dystansach. Juan Pablo Montoya tymczasem ponownie zasiadł w nowym bolidzie (FW26) i przeprowadzał testy różnych ustawień mechaniczno-aerodynamicznych. Kolumbijczyk z czasem gorszym zaledwie o 0.1 sekundy uplasował się na drugiej pozycji. Jutro Do Montoi dołączy drugi główny kierowca zespołu Williams – Ralf Schumacher, zastępując Gene.
Kierowcy Renault ponownie znaleźli się tuż za reprezentantami zespołu Williams i tu również nastąpiła zmiana w kolejności, gdyż szybszy okazał się tym razem Jarno Trulli. Tymczasem kierowca testowy francuskiej stajni – Franck Montagny miał już ponad pół sekundy straty do Włocha.
Podczas drugiego dnia testów na torze Jerez zespół McLaren reprezentowali dwaj główni kierowcy – Kimi Raikkonen i David Coulthard. Dla Fina, który zastąpił dzisiaj kierowcę testowego Pedro de la Rosę, była to pierwsza okazja do zapoznania się z nowym bolidem stajni z Woking (MP4-19), gdyż do tej pory przechodził rekonwalescencję po niewielkiej operacji nadgarstka. Raikkonen ze stratą blisko sekundy do Gene uplasował się na piątej pozycji, natomiast Coulthard, który przejechał blisko dwa razy więcej okrążeń, uzyskał ósmy czas.
Toyotę także reprezentowali dzisiaj główni kierowcy – Olivier Panis i Cristiano da Matta. Francuz zaliczył najwięcej okrążeń ze wszystkich kierowców i znalazł się na szóstej pozycji, natomiast da Matta, który zastąpił kierowcę testowego Ricardo Zontę, ze stratą ponad dwóch sekund do Gene uplasował się na przedostatniej pozycji.
Kierowcy testowi Ferrari – Luca Badoer i Felipe Massa kontynuowali rozpoczęte w środę testy opon Bridgestone i elektroniki. Obaj kierowcy łącznie przejechali najwięcej okrążeń ze wszystkich obecnych dzisiaj w Hiszpanii zespołów, plasując się odpowiednio na siódmej i dziewiątej pozycji.
Zespół B.A.R zaliczył dzisiaj pierwszy dzień testów na torze Jerez. Stajnię z Brackley reprezentowali Takuma Sato i kierowca testowy Anthony Davidson. Obaj kierowcy mieli do dyspozycji przejściową wersją zeszłorocznego bolidu 005, nazywaną '04 concept car. Tylko Japończyk zdołał zmieścić się poniżej dwóch sekund straty do Gene i zamknął pierwszą dziesiątkę, natomiast Davidson ze względu na problemy z silnikiem przejechał zaledwie 21 okrążeń i był ostatni.
Źródło: BMW.WilliamsF1.com, Ferrari.com, F1Racing.net
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|