F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

05.05.2024

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Heidfeld: KERS nie daje dużej przewagi

Niemiec trzyma kciuki, aby wysiłki fabryki w Hinwil zaowocowały w Hiszpanii poprawą osiągów.
Igor Szmidt, 7 maja 2009, wyświetlenia: 2722<< | lista | T- | T+ | >>
Nick Heidfeld przyznał w czwartek, że zespół BMW Sauber wyjął ze swoich bolidów system KERS ze względu na osiągi F1.09.

Szef zespołu Mario Theissen powiedział na początku tego tygodnia, że wybór na weekend w Barcelonie był pomiędzy pozostawieniem systemu KERS w samochodach lub wprowadzeniem znaczących modyfikacji aerodynamicznych.

„Czas na dostrojenie bolidu w piątek byłby za krótki” – powiedział Theissen, choć sugeruje się, że baterie systemu KERS po prostu nie mieszczą się w nowych bocznych sekcjach bolidu F1.09. „Możemy powrócić do KERS w Turcji. Z technicznego punktu widzenia rezultaty są pozytywne. System pracował do tej pory bezbłędnie”.

Tymczasem Heidfeld na padoku Circuit de Catalunya wyraził inną opinię. „Odkryliśmy, że KERS nie daje tak dużej przewagi, jakiej się spodziewaliśmy” – powiedział Niemiec agencji SID. Teraz, gdy zespół nie będzie używał systemu KERS, z tylnego skrzydła bolidów F1.09 zniknęły także napisy 'Active Hybrid'.

Po bardzo niekonkurencyjnym starcie sezonu, Heidfeld trzyma kciuki, aby ostatnie wysiłki fabryki w Hinwil zaowocowały w Hiszpanii wyraźną poprawą osiągów. Nawiązując do wcześniej wspomnianego nowego pakietu aerodynamicznego, 31-letni Niemiec powiedział: „Mamy nadzieję na takie same osiągi na torze, jakie widzieliśmy w komputerowych symulacjach i w tunelu aerodynamicznym”.

Źródło: F1-Live.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.06.2021  Berger: Bottas musi odzyskać formę
07.12.2020  Wolff: Bottas nie błyszczał w Grand Prix Sakhiru
26.08.2020  Heidfeld: Pewność siebie Albona została mocno naruszona
10.08.2020  Lehto: Szwarcman jest lepszym kierowcą od Micka Schumachera
10.08.2020  Heidfeld: Sezon 2021 może być świeżym startem dla Vettela
Tagi:
Heidfeld N.
BMW

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
speedracer, 07.05.2009 20:56[!]
Temu panu to już mało co pomoże. Byle by startował daleko od Roberta bo znów mu przejedzie po przednim skrzydle.
Pieczar, 07.05.2009 21:38[!]
To co miało być przewagą BMW, okazuje się ich przekleństwem. Nie dość, że bolid mają słaby to i KERS jak widać też do najlepszych nie należy. Jak narazie Mclaren najlepiej opanował tą technologię. A ze wszystkich wielkich zapowiedzi BMW wyszło wielkie g....
rafaello85, 07.05.2009 21:52[!]
Każdy kierowca coś innego mówi o KERS. Massa i Raikkonen twierdzą, że system im pomaga. Heidfeld mówi, że KERS nie daje mu przewagi.
BMW tak bardzo się upierało przy tym systemie, a teraz co? Kolejna kompromitacja!
b0czek, 07.05.2009 22:10[!]
"Mamy nadzieję na takie same osiągi..."
Dziwny tekst, bo logika i doświadczenie - wydaje mi się - powinny dość dokładnie podpowiadać na ile symulacje są trafne w odniesieniu do późniejszej rzeczywistości. Więc albo zasłaniają coś, co wydaje się zmianą rewolucyjną albo nadal słabo. W sumie w ich położeniu też bym się szumnie nie rozgłaszał, że mamy świetny pakiet.
akkim, 07.05.2009 22:25[!]
Ja sądzę, że po prostu przyszedł czas rozwagi,
i już nie zwracania na siebie uwagi.
Przed sezonem wokół siebie zrobili huk wielki,
a życie skarciło, bo bolid był cienki.
Coś zrobili, wstawili, z symulacji wiedzą,
póki się nie sprawdzi, głośno nie powiedzą.
Doskonale wiedzą, że byli zbyt chardzi,
więc teraz na krytykę muszą zostać twardzi.
pedro, 07.05.2009 23:16[!]
"Po bardzo niekonkurencyjnym starcie sezonu..."
No ja bym napisał/przetłumaczył: "Po bardzo kiepskim starcie sezonu..."
sisiorex, 08.05.2009 09:04[!]
Nie przepadam za Nickiem za te jego wielgachne fuksy :D
Ale jest mi tak samo go przykro jak Roberta, bo miały byc cuda nie widy, a Nick się sam bardzo nakręcił.
Kamikadze2000, 08.05.2009 14:55[!]
Nareszcie Nick powiedział, co myślał. Trzeba to przyznać, KERS BMW Sauber, choć miałby być, nie jest najlepszy. Pionierem w tej dziedzinie niestety jest McLaren.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca