|
|
|
|
|
|
Ferrari i McLaren z KERS w Monako |
Nawet brak długich prostych na torze w Monako nie skłonił tych ekip do rezygnacji z KERS. |
|
•Michał Roszczyn, 15 maja 2009, wyświetlenia: 3409 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Nawet brak długich odcinków prostych na torze w Monako nie odwiódł ekip Ferrari i McLaren od decyzji o użyciu systemu KERS podczas następnego wyścigu na ulicach słynnego Księstwa.
Natomiast zespoły Renault i BMW Sauber postanowiły nie stosować systemu odzyskiwania energii kinetycznej w ich samochodach na krętej trasie w Monte Carlo i rozważają powrót do jazdy z KERS najwcześniej w Turcji.
„Chciałbym zobaczyć symulację, według której KERS przynosi korzyści na tym torze” – został zacytowany szef działu inżynierii Renault – Pat Symonds przez niemiecki magazyn Auto Motor und Sport, którego zdaniem zastosowanie KERS w Monako nie ma najmniejszego sensu.
Źródło: OneStopStrategy.com
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|