F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Briatore: Zespoły z GP2 nie powinny ścigać się z nami

"Umniejszamy wartość Formuły 1. [...] To pogorszy nasz wizerunek i poziom technologii".
Mariusz Karolak, 27 maja 2009, wyświetlenia: 4374<< | lista | T- | T+ | >>
Niedawno szefowie Ferrari stwierdzili, że przyszłoroczna edycja Formuły 1 zmierza ku temu, aby stać się Formułą GP3. Teraz podobną opinię wyraził szef RenaultFlavio Briatore. Włoch powiedział, że sport ten ryzykuje utratę prestiżu, chcąc przyciągnąć do siebie ekipy z juniorskich serii.

Hiszpańska gazeta El Mundo opublikowała wywiad z 59-letnim Briatore, w którym Włoch stwierdza: „Umniejszamy wartość Formuły 1. To zły pomysł, że zespoły z GP2 będą ścigać się z nami. To pogorszy nasz wizerunek i poziom technologii”.

Włoch nie sądzi, aby istniała potrzeba ułatwienia wejścia nowym ekipom do F1 z powodu ryzyka utraty kilku obecnych zespołów. „Mówi się, że konstruktorzy odejdą, ale wydaje mi się, że przy normalnych regulacjach żaden konstruktor nie zechce odejść. Nie możemy dopuścić do tego, aby F1 stała się czymś pomiędzy Formułą 2 i GP2. Małe zespoły muszą dochodzić do sukcesów na podstawie swoich osiągnięć”.

„Zaczynałem od małego zespołu, to był Benetton. Wtedy regulamin był jasny i rywalizowaliśmy z McLarenem i Ferrari, wygrywając dwa tytuły mistrzowskie w latach 1994 i 1995 z budżetem o 80% mniejszym niż ich. Nigdy nie prosiliśmy o zmianę regulaminu na naszą korzyść. Chcemy, aby Formuła 1 była czymś unikalnym, z najlepszą dostępną technologią i najlepszymi zespołami oraz kierowcami”.

Źródło: OneStopStrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.06.2023  Briatore: Perez nie staje na wysokości zadania
10.08.2022  Danner: Za sagą z Piastrim stoi Flavio Briatore
22.01.2022  Briatore wróci do Formuły 1 jako konsultant Alpine?
05.09.2021  Rzecznik Astona dementuje informacje o ofercie dla Alonso
10.02.2021  Grosjean broni decyzji o zatrudnieniu Brivio w teamie Alpine
Tagi:
Briatore F.
GP2
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
arti0801, 27.05.2009 22:58[!]
Mysle ze troszke sie mylisz co do gotowosci systemu w 2008 gdyz dzis czytalem artykul ze dopiero teraz sa gotowi do uzycia tego systemu jednak zastanawiaja sie jak to wplynie na balans bolidu...

"Zespół Williams ma już gotowy system KERS, lecz istnieją obawy, że samochód straci na konkurencyjności i stanie się trudny w prowadzeniu.

Po Ferrari, McLarenie, Renault i BMW przyszła kolej na Williamsa, który ma już gotowy system odzyskiwania energii kinetycznej. Wyjątkowość tego systemu zawiera się w miejscu gdzie gromadzi się energia. Zespół z Grove zastosował do tego koło zamachowe nazywane "flywheel", a nie baterie litowo-jonowe jak konkurencja.

Pomimo tego, że system jest już gotowy, to Patrick Head, dyrektor ds. inżynierii, nie jest pewien czy użyją go podczas wyścigu w Turcji, czy może pozostaną przy obecnej konfiguracji, w której samochód Williams sprawuje się bardzo dobrze, szczególnie podczas kwalifikacji.

"Problem jest taki, że waży 35 kg, a to na pewno pogorszy stabilność samochodu oraz jego prowadzenie na torze. Daje nam to około 80 koni mechanicznych mocy więcej, ale nadal nie wiemy, na których torach da nam to realne korzyści" - twierdzi Head."

Wiec jak sam widzisz. W 2008 duzo teamow testowalo pierwsze rozwiaznia z KERS ale to normalna procedura. Pozdrawiam:)
Kamikadze2000, 28.05.2009 17:41[!]
Moim zdaniem Briatore trochę przesadza, co z pewnością wynika z frustracji. Nie powinien porównywać czasów 90-tych do 20-tych, gdyż nie ma to najmniejszego sensu. Wcześniej nie wydawano takiej fortuny, jak teraz, jak również nie było takich chorych afer. Ja jestem jak najbardziej za tym, aby takie zespoły debiutowały w elicie i żeby osiągały sukcesy, by utrzeć nosa playboyowi.
rafaello85, 28.05.2009 20:42[!]
Briatore ma trochę racji.
m.j.m, 28.05.2009 21:57[!]
"Chcemy, aby Formuła 1 była czymś unikalnym, z najlepszą dostępną technologią i najlepszymi zespołami oraz kierowcami” W tej kwestii całkowicie się z nim zgadzam.Brawo Flavio !!!
Jędruś, 29.05.2009 20:45[!]
Owszem , ale panie Briatore dla F1 przydały by się większe talenty niż Piquet i Kovalainen.

A właściwie obecnie od kilku lat cały czas powtarzają się takie same nazwiska.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca