F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Sytuacja BMW Sauber wyjaśni się w ciągu kilku tygodni

Proces przeglądania wielu propozycji przejęcia zespołu właśnie się rozpoczął.
Michał Roszczyn, 1 wrze?nia 2009, wyświetlenia: 3685<< | lista | T- | T+ | >>
Ustalenie, czy zespół z Hinwil, obecnie znany jako BMW Sauber znajdzie nowego właściciela na rok 2010 i lata następne, zajmie „kilka tygodni”.

Po tym, jak BMW ogłosiło wycofanie się z Formuły 1 wraz z końcem obecnego sezonu, niemiecki koncern niedawno odrzucił ofertę przedstawioną przez mniejszościowego udziałowca i założyciela ekipy – Petera Saubera.

W konsekwencji tego, zespół nie mógł podpisać nowego Concorde Agreement i obecnie wraz z kilkoma innymi kandydatami rywalizuje o ostatnie – trzynaste – wolne miejsce w stawce na sezon 2010.

Szef teamu – Mario Theissen powiedział ostatnio, że proces przeglądania wielu propozycji przejęcia zespołu właśnie się rozpoczął. „To potrwa kilka tygodniu, aby uzyskać jasny obraz tego, czy będziemy w stanie znaleźć następcę, który naprawdę może poprowadzić ekipę przez najbliższe lata”.

Źródło: OneStopStrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.09.2022  Alfa Romeo nie wyklucza podjęcia współpracy z Haasem
22.06.2020  Kubica wciąż żałuje straconej szansy na tytuł z BMW w 2008 roku
23.04.2020  Heidfeld: Vettel nie zrobił wrażenia w BMW Sauber
13.02.2020  Kubica dołączył do stawki DTM na sezon 2020
11.02.2020  AMuS: Orlen prowadzi intensywne rozmowy z BMW
Tagi:
BMW
Theissen M.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kamikadze2000, 01.09.2009 15:53[!]
Mam nadzieje, że się im uda!!! :)
Simi, 01.09.2009 16:22[!]
Jestem ciekaw co się okaże...
tomask75, 01.09.2009 16:55[!]
"...czy będziemy w stanie znaleźć następcę, który naprawdę może poprowadzić ekipę przez najbliższe lata” - Doktorku sami nie potraficie odnaleźć się w tym sporcie, a szukacie kogoś kto "Będzie w stanie". A co Panu do tego? Grunt to być zadufanym w sobie i nie widziec własnych błędów. Nic mnie nie usatysfakcjionuje tak jak odejście BMW i Toyoty na dokładkę! Żegnam Doktorka.
yaper, 01.09.2009 17:47[!]
Życzę im wszystkiego najlepszego i liczę na to, iż jakimś cudem (wzorem Brawna) znajdą się w stawce na 2010. Mimo to mam nadzieję, że Kubica nie będzie rozważał ryzykownego pozostania w tym zespole na kolejny rok. Nie dość, że to obok Toyoty jeden z najbardziej pechowych zespołów to nigdy nie wiadomo, co z nimi będzie.
push_mss, 01.09.2009 17:48[!]
No doktorek to wynocha, teamu i pracowników trochę szkoda bo się narobili chłopaki...
YAHoO, 01.09.2009 18:09[!]
@tomask75:
Nic mnie nie usatysfakcjionuje tak jak odejście BMW i Toyoty na dokładkę! Żegnam Doktorka.

Hm, czyli mam rozumieć to tak, że jedyną Twoją ambicją i celem życiowym jest odejście BMW i Toyoty z F1 ? :P
Jędruś, 01.09.2009 21:23[!]
Żegnaj doktorku ty dziadu, przez Ciebie Kubica wszedł do F1, zdobył pierwsze podium i wygrał ! Ty bandziorze, idź na Onet albo WP ekspertować razem z Piqetem i Zientarskim bo mi Cię żal!

I tyle w temacie.
kamarinho1991, 02.09.2009 00:25[!]
Dobrze powiedziane Jędruś. Musimy pamiętać o tym, że Robert wiele mu zawdzięcza.
rafaello85, 02.09.2009 10:25[!]
Wychodzi totalną ignorancja ze strony niektórych koemntujących, aż żal czytać:| Otóż Theissen jest jednym z nielicznych, którym zależało na tym, aby BMW-Sauber dalej był obecny w stawce F1.
radekone, 02.09.2009 12:22[!]
Niektore komentarze jak z onetu. Obejrzyjcie czasem wyscig bo wyglada to jakbyscie tylko tamtejsze ploty czytali i na ich podstawie wyrabiali sobie eksperckie zdanie wymadrzajac sie pozniej.
Huckleberry, 02.09.2009 13:47[!]
@tomask75 - żenada...
tomask75, 02.09.2009 17:28[!]
Hehe, dostało mi się. Dlaczego tak napisałem? Uważam, że działalność tego teamu jest oparta na przypadku i braku zrozumienia dla pracy bolidu. Spójrzcie chociażby na drugą połowę sezonu 2008 i pozycje startowe i końcowe RK. Przypomnijcie sobie jego komentarze dotyczące ustawień bolidu, zawsze było coś nie tak. Problemy z dopasowaniem ciśnień w oponach, kolejne pakiety aero które oddalały BMW od podium niż do nich przybliżały. I porównanie do Renault, które walczyło o złote kalesony udowadniając że chcieć znaczy móc. W BMW tego chcenia zabrakło, co mnie bardzo uderzyło. Być tak blisko sukcesu końcowego i odpuścić sobie lekką ręką? Gdzie do cholery podziała się rywalizacja sportowa? Uważam poprzedni sezon za stracony przez BMW mimo „wywalczenia” 3 miejsca w generalce. No właśnie „wywalczenia”? Kiedyś pisałem że ten „sukces” będzie ich ostatnim. Nie myliłem się.
Jednocześnie przypominam sobie że gdy debatowano w trakcie sezonu 2008 na temat przyszłych dyfuzorów Dr po prostu nie pojawił się na spotkaniu. Finał takiego lekceważenia sprawy widać było na początku tego sezonu, kiedy to kilka teamów przerabiało to co opracowali w 2008, a co zostało uznane za nielegalne przez komisarzy, na nadające się do użycia w 2009. BMW nie miało co przerabiać bo nic nie miało. Dodatkowo KERS, oczko w głowie DR, lansowany z uporem maniaka i NIEUŻYWANY w tym sezonie. Wprowadzony bez zastanowienia się i kalkulacji cieżki kierowca + dodatkowe obciążenie. Na tym tle uderzająca jest dla mnie wypowiedź „znaleźć następcę, który naprawdę może poprowadzić ekipę przez najbliższe lata”. Co im do tego? Sami nie byli w stanie jej poprowadzić, a chcą wymagać tego od osób trzecich. Trzeba popatrzeć na siebie, a nie oceniać nabywców.
Co do toyoty, to chyba przyznacie że nie błyszczeli w F1. Kontynuacja przygody w WRC wydawała się być lepszą drogą.
Ot moje wyjaśnienie dla poruszonych moim „zlewczym” i „żenującym” tonem.
Huckleberry, 03.09.2009 06:40[!]
@tomask75 - bardzo ładne uzasadnienie, teraz o niebo lepiej ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca