F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Barrichello: Przez radio poleciało parę przekleństw...

Rubens patrzy jednak na pozytywną stronę medalu po wyścigu w Spa.
Piotr Bogucki, 2 wrze?nia 2009, wyświetlenia: 4749<< | lista | T- | T+ | >>
Rubens Barrichello pozostaje w pozytywnym nastroju przed pięcioma ostatnimi wyścigami sezonu po weekendzie w Belgii, gdzie znowu zmniejszył swoją stratę do Jensona Buttona. Brazylijczyk wylał swoje frustracje po złym starcie do wyścigu w Spa, jednak twierdzi, że posiada realną szansę zdobycia w tym roku mistrzostwa.

Po debiucie w Formule 1 z Jordanem w 1993 roku, Rubens był najbliżej zdobycia mistrzostwa w 2004 roku, kiedy to zakończył sezon 34 punkty za kolegą z zespołu Ferrari – Michaelem Schumacherem na drugim miejscu w tabeli. „To pozytywne, że nawiązałem walkę w tym sezonie” – stwierdził Rubens, który w ostatnich dwóch wyścigach zmniejszył stratę do Buttona o dziesięć punktów, w wywiadzie dla The Press Association.

„Jeśli chodzi o presję, to jest to coś, co tworzysz we własnym umyśle – podczas meczu golfowego na przykład, jeśli grasz przeciwko komuś, to może to dostać się do twojej głowy, ale jeśli grasz przeciwko dołkowi to jest łatwiej – musisz tylko starać się najlepiej jak możesz i tak właśnie robię. Naprawdę dobrze mi szło przez cały weekend, choć miałem szczęście, że zdobyłem te dwa punkty, patrząc na wszystkie problemy”.

Rubens nie jest jednocześnie zmartwiony jakimkolwiek brakiem równości w zespole Brawna, ponieważ uważa, że kwestie zewnętrzne są bardziej problemem ekipy z Brackley. „Patrząc na to z tej strony, moje szanse są tutaj większe” – kontynuuje. „Zespół nie może powiedzieć, że wspiera bardziej jednego kierowcę, ponieważ Red Bull jest tuż tuż – muszą wspierać nas obydwu i dlatego jest dobrze”.

Podczas belgijskiego Grand Prix Barrichello musiał znieść fatalny start do wyścigu już trzeci raz w tym sezonie, co spowodowało, że spadł w dół stawki po zakwalifikowaniu się na czwartej pozycji. „Przez radio poleciało parę przekleństw z powodu startu” – przyznał Brazylijczyk. „Oczywiście zawsze jesteś wkurzony, kiedy coś takiego ci się przytrafia”.

„Potem po prostu przerzuciłem stronę tej książki i miałem dobry wyścig, choć pod koniec, gdy zobaczyłem dym, myślałem, że to już koniec – modliłem się o co tylko mogłem w każdym języku i udało się. Muszę uznać to co się stało jako coś pozytywnego, te dwa punkty są lepsze niż nic, zwłaszcza że jeszcze dwa tygodnie temu miałem 26 punktów straty, a teraz jest już tylko 16”.

Źródło: GPUpdate.net
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
05.10.2021  Sainz: Moje wypowiedzi o Barrichello nie miały go urazić
25.11.2020  Barrichello: Hamilton jest lepszy od Schumachera
28.04.2020  Barrichello: Williams popełnił błąd stawiając na paydriverów
05.11.2014  Barrichello był bliski powrotu do stawki F1 wraz z Caterhamem?
26.09.2014  Barrichello zaoferował swoje usługi Mercedesowi?
Tagi:
Brawn
Barrichello R.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Witek, 02.09.2009 16:03[!]
Strasznie mocno trzymam kciuki za Rubensa! To jeden z moich ulubionych kierowcow - glownie cenie go za to, ze nigdy nie zadzieral nosa i zawsze twardo stapa po ziemi! Przyznam sie, ze gdy rok temu stanal na podium podczas GP Wielkiej Brytanii, mialem lzy w oczach! A tu prosze - w tym sezonie liczy sie w walce o tytul! Uwielbiam ludzi, ktorzy sa tacy "autentyczni" jak Rubinho i pokazuja, iz kazda wizyta na podium to dla nich emocjonalnie ogromne przezycie! FORZA RUBINHO!
Grekyy, 02.09.2009 16:18[!]
Ten jego pech przy ruszaniu (sprzęgło?) to już naprawdę jakieś fatum "/ Australia, Turcja i teraz Belgia. Niektórzy kierowcy naprawdę zadarli z jakimiś siłami wyższymi ; ] To musi być frustrujące kiedy jeden rodzaj ustarki trafia się stale w tylko jednym samochodem danego teamu, tak jak sprawa z silnikami Vettela i Kubicy. Taki sport... jak ktoś nie ma szeroko pojmowanego szczęścia, to kończy jak Alesi :P

Rubensowi oczywiście życzę powodzenia! ; ]
MairJ23, 02.09.2009 17:29[!]
Rubens jest niezabardzo lubianym kierowca w brazylii, Massa bije go na glowe jezeli chodzi o popularnosc. Rubens moze nosa nie zadziera ale placze bez sensu czasami. 10 tysiecy bledow wszystkich na okolo ale nie jego. To ze jest autentyczny to sie zgodze. Prawdziwy z niego czlowiek a nei jakas figura przerobiona na PR. Za to tez go lubie. Nie bede ocenial jakim jest kierowca bo samo to ze tyle lat jezdzi w F1 swiadczy o tym ze chlop jest dobry. Szczegolnie teraz jak dostal szanse z lepszym samochodem. Widac bylo Jenson jezdzil szybciej jak bylo latwiej - teraz jak jest nieco trudniej ustawic bolid , cos sie "zepsulo" to Rubens pokazuje ze potrafi wycisnac cos z bolidu. A Jenson jakos przycichl. Do boju Rubens - koncowka sezonu moze byc piekielnie ciakawa. A jakbysmy mieli tak juz wychwalane medale Berniego to juz bylo by po ptakach. A tak mamy wielu zwycizcow w tym sezonie i bedzie blisko :)
Witek, 02.09.2009 17:56[!]
A ja mam przyjaciela Brazylijczyka i powiedzial mi, ze Rubens jest bardzo lubiany w Brazylii i do poczatku ubieglego sezonu bylo o nim glosniej, niz o Felipe...
Simi, 02.09.2009 19:54[!]
JA również trzymam kciuki za Bariego, by to on był kolejnym brazylijskim mistrzem!
TheStig, 02.09.2009 21:00[!]
Gdyby nie ten pech przy startach to pewnie byłby już przed Jensonem.
Dale65, 02.09.2009 21:35[!]
Ten pech to nie wina Rubensa, to bolid BrawnGP ma jakieś chore problemy ze startami (nie pierwszy i niestety być może nie ostatni raz), czyżby wada bolidu nie do wykrycia i naprawienia? Już zbyt dużo razy kierowca BrawnGP kończy wyścig po starcie z powodu problemów z tym bolidem.
Witek, 02.09.2009 22:35[!]
I tu, Dale65, trafiles w sedno problemu! BGP001 jest bardzo szybki, ale takze straszliwie nieobliczalny! Starty to czasami istna ruletka (Button tez mial przynajmniej raz fatalny start), a zachowanie na nienagrzanym torze o niskim stopniu przyczepnosci rowniez powinno juz dawno zostac conajmniej wyjasnione (przyczepnosc tylnej osi? Bo docisk aerodynamiczny, generowany przez pakiet jest conajmniej imponujacy!)
Adakar, 03.09.2009 02:01[!]
Witek i Dale65. Wlasnie Toyota i BrawnGP cierpią na dziiiiiwaczą chorobę (podobnie też Force India). Te same pakiety aerodynamiczne, są super cool extra na jednym torze, aby 2 tygodnie później dawać ciała na całej linii.

Odnosnie Brawna wydaje mi się, że problem dotyczy obu osi i faktu że RedBull, Mclaren i Ferrari przeskoczyły juz Brawna jeśli chodzi o "jakość" bolidu. Zwyczajnie wieksze zaplecze finansowe i ludzkie. Brawn na początku sezonu jechał na fali świetnego "zimowego" bolidu, do momentu odrobienia lekcji przez resztę stawki. W tej chwili zmieniają i zmieniają co sie da w bolidzie zeby go usprawnić, jednak zawęzili tylko zakres świetnego prowadzenia sie BGP001. Trudno Buttonowi szczegolnie ten zakres odnaleźć.

Obecnie Jenson jest caly czas na czele z kilku przyczyn (na jego korzyść):
- Vettel robi(ł) błędy eliminujące go z poprzednich wyścigów,
- Mclaren i Ferrari posiadają bolid potrafiacy wygrać, tym samym kradnąc punkty RBR;
- Do czołówki, kradnąc niższe pozycje dołączyło na ostatnim tchnięciu BMW Sauber, Force India, fenomenalny Rosberg i czasem Toyota;

Jednak do końca sezonu jeszcze "duzo" wyścigów. Szanse matematyczne na tytuł ma jeszcze OŚMIU kierowców. Od Trullego w górę ... :-)

Finał w ABU DHABI moze być 2x ciekawszy niz rok temu w Brazyli, gdyz o tytuł będzie walczyło CZTERECH kierowców z dwóch teamów i w puli do wygrania bedzie takze tytul konstruktorów ...
rafaello85, 03.09.2009 10:04[!]
Rubensowi znowu przytrafił się pech:( Myślę, że mógł być nawet na podium. Starta do Jensona wciąż jest duża i bardzo ciężko będzie ją odrobić, ale próbować trzeba:) Liczę na to, że Brazylijczyk zdobędzie w tym roku tytuł ( to jeden z moich ulubionych kierowców ) i pokaże, że ( mimo wieku ) dalej jest dobrym zawodnikiem.
Kamikadze2000, 05.09.2009 23:43[!]
Klnie każdy, więc nie masz się co wstydzic Rubinho! Trzymam kciuki za kolejne świetne wyniki w twoim wykonaniu!!! :))
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca