F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Klien, Davidson i Carroll łączeni z Manor/Virgin

Klien i Davidson wydają się być idealnymi kandydatami dla nowego zespołu.
Marek Roczniak, 17 wrze?nia 2009, wyświetlenia: 2148<< | lista | T- | T+ | >>
W lipcu informowaliśmy, że wśród pierwszych kandydatów na kierowców w nowym zespole Manor GP, który najprawdopodobniej zmieni nazwę na Virgin F1, wymieniani są Max Chilton, Adam Carroll i Sam Brid.

Teraz z trójki tej wymieniany jest już tylko Carroll, a ponadto mowa jest o dwóch doświadczonych testerach, którzy mają na swoim koncie trochę startów w grand prix. Pierwszym z nich jest obecny kierowca rezerwowy BMW – Christian Klien, choć Austriak stwierdził niedawno, że wolałby pozostać w stajni z Hinwil, jeśli znajdzie się na nią kupiec i uda im się zapewnić sobie miejsce w stawce na sezon 2010.

Klien wystartował w 48 grand prix w latach 2004-2006 w zespołach Jaguar i Red Bull, zanim musiał zwolnić miejsce dla powracającego do Milton Keynes Marka Webbera. Wówczas zdecydował się na posadę kierowcy testowego w zespole Hondy, a następnie w BMW. Ponadto wystartował w Le Mans 24 Godziny, zatem ma świeże doświadczenie wyścigowe i wydaje się być idealnym kandydatem dla nowego zespołu.

Podobnie jest w przypadku Anthony'ego Davidsona, który zdaniem cenionego dziennikarza Joe Sawarda także jest jednym z kierowców branych pod uwagę przez zespół Johna Bootha na debiutancki sezon 2010. Davidson był przez kilka lat kierowcą testowym w zespołach BAR i Honda, później startował w satelitarnym zespole Hondy – Super Aguri, a obecnie jest komentatorem w BBC Radio 5 Live. Brytyjczyk także startował w tym roku w wyścigach wytrzymałościowych i tak jak Klien dość młody i bardzo chce wrócić do ścigania w F1, zatem nie miałby raczej problemów z motywacją.

Źródło: JoeSaward.wordpress.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.01.2012  Symonds: Ubiegłoroczny bolid był lepszy niż się wydawało
01.01.2012  Marussia zaprezentowała nowe logo
11.12.2011  Booth: Symonds gorąco wspiera prace Virgin Racing
27.11.2011  Charles Pic kierowcą Marussi w sezonie 2012
17.11.2011  Glock żartuje z Pica
Tagi:
Davidson A.
Klien C.
Virgin

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Yurek, 17.09.2009 21:53[!]
Klien + Carroll to w tej chwili według mnie najrozsądniejsze rozwiązanie.
Hans_Kloss, 17.09.2009 22:12[!]
Ale Klien wydaje się być bardziej zainteresowany zostaniem w tym nowym Sauberze... Co zresztą wspomniano w newsie...
cobra, 17.09.2009 23:56[!]
Czy F1 naprawdę cierpi na niedobór kierowców, że ciągle muszą pojawiać się nazwiska takich "słabeuszy" jak Davidson? Ja rozumiem, że ostatnio jeździł w bardzo słabym teamie, ale pokazał się z gorszej strony niż Sato.
renegade, 18.09.2009 00:39[!]
Sam Bird takze jest kandydatem do fotela kierowcy.
fernandof1, 18.09.2009 09:53[!]
No a czemu tu niema nazwiska Sato przecież on jest dobry
Davidson to miał szeście że trafił do Super Aguri bo by już dawno nie było a Klein to chyba zostanie w Sauberze
Do monora morze także trafic pan Rubens
rafaello85, 18.09.2009 11:22[!]
fernandof1---> bo to nowy zespół, który musi uważać na zbędne koszty. A Sato tylko by je napędzał ( czyt. naprawa uszkodzonych bolidów:))
renegade, 18.09.2009 11:43[!]
Sato ponoc podpisuje jutro umowe z de Ferran Motorsports.
Kamikadze2000, 18.09.2009 14:35[!]
Klien moim zdaniem raczej odpada. Quadbak Sauber na pewno wejdzie do stawki, a wtedy nie wyobrażam sobie, aby nie dali jednego z bolidów w ręce Austriaka. Co do składu Manor, myślę, że duet Carroll-Davidson byłby jak najbardziej na miejscu. :)) Bird i Chilton zdecydowanie nie zasługują na to na razie...

Co do Sato, On jest Japońcem, więc raczej brytyjska ekipa nie będzie brac obcokrajowca (to też jeden z argumentów do skreślenia z listy Kliena). Niech szuka miejsca w Toyocie, która na siłę chce "swojego", ale nie "u siebie".
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca