F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2004
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Drugi dzień testów na torach Silverstone i Monza

Marek Roczniak, 2 czerwca 2004, wyświetlenia: 715<< | lista | T- | T+ | >>
P.Kierowca Konstruktor Op. Czas okr. Strata Okr. 
Czasy uzyskane na torze Silverstone (ze strony McLaren.com)
1.Takuma Sato B.A.R Honda 1:18,089   73 
2.Cristiano da Matta Toyota 1:18,144 +0,055 124 
3.Michael Schumacher Ferrari 1:18,288 +0,199 77 
4.Kimi Raikkonen McLaren Mercedes 1:18,454 +0,365 66 
5.Rubens Barrichello Ferrari 1:18,502 +0,413 34 
6.Juan Pablo Montoya Williams BMW 1:18,646 +0,557 90 
7.Jarno Trulli Renault 1:19,111 +1,022 129 
8.Fernando Alonso Renault 1:19,158 +1,069 85 
9.Antonio Pizzonia Williams BMW 1:19,291 +1,202 47 
10.Christian Klien Jaguar Cosworth 1:20,564 +2,475 112 
11.Nick Heidfeld Jordan Ford 1:20,755 +2,666 78 
12.Gorgio Pantano Jordan Ford 1:21,345 +3,256 75 
Czasy uzyskane na torze Monza (ze strony McLaren.com)
1.Anthony Davidson B.A.R Honda 1:20,611   123 
2.Luca Badoer Ferrari 1:20,716 +0,105 123 
3.Ralf Schumacher Williams BMW 1:21,487 +0,876 82 
4.Ricardo Zonta Toyota 1:22,292 +1,681 92 
5.Olivier Panis Toyota 1:22,320 +1,709 93 
6.David Coulthard McLaren Mercedes 1:22,977 +2,366 120 
7.Felipe Massa Sauber Petronas 1:23,222 +2,611 17 
Drugi dzień testów na torach Silverstone i Monza został zdominowany przez zespół B.A.R. Tym razem warunki pogodowe były korzystne na obydwu obiektach. Po wczorajszych problemach ze skrzynią biegów Takuma Sato okazał się dzisiaj najszybszym kierowcą na brytyjskim torze Silverstone, chociaż po południu w prowadzonym przez niego bolidzie 006 nastąpiła kolejna awaria układu przeniesienia napędu. Ze względu na brak deszczu Japończyk przeprowadzał dzisiaj intensywne testy opon Michelin, przeznaczonych do jazdy po suchej nawierzchni. Problemy techniczne ominęły za to kierowcę testowego stajni z Brackley – Anthony'ego Davidsona, który uzyskał najlepszy czas przejazdu jednego okrążenia na torze Monza. Brytyjczyk kontynuował testy nowej wersji silnika Hondy i podobnie jak Sato sprawdzał różne opony.

Drugi czas na torze Silverstone dosyć niespodziewanie uzyskał kierowca Toyoty – Cristiano da Matta. Co więcej, Brazylijczyk od Sato wolniejszy był zaledwie o 0.05 sekundy. Jak dotąd niezbyt udany bolid TF104 nawet podczas testów nie uzyskiwał zbyt dobrych rezultatów, więc być może jest wreszcie nadzieja na poprawę formy. Nie potwierdza tego jednak postawa pozostałych reprezentantów japońskiej stajni – kierowcy testowego Ricardo Zonty i Oliviera Panisa, którzy na torze Monza uplasowali się kolejno na czwartej i piątej pozycji, mając ponad półtorej sekundy straty do Davidsona. Tym niemniej dzisiejsze testy były dosyć owocne, gdyż cała trójka łącznie zaliczyła ponad 300 okrążeń.

Na trzeciej pozycji w Wielkiej Brytanii uplasował się Michael Schumacher. Niemiec skupił się dzisiaj na długodystansowych przejazdach i pewnie tylko dlatego był nieznacznie wolniejszy od kierowcy Toyoty. W środę na torze Silverstone obecny był również drugi kierowca Ferrari – Rubens Barrichello. Brazylijczyk przejął po południu od starszego z braci Schumacherów bolid F2004 i przejechał 34 okrążenia, plasując się ze stratą blisko pół sekundy do Sato na piątej pozycji. Obaj kierowcy kontynuowali przygotowania do wyścigu o Grand Prix Wielkiej Brytanii, pracując nad doskonaleniem ustawień auta i przeprowadzając testy opon Bridgestone. Tymczasem obecny na torze Monza kierowca testowy włoskiej stajni – Luca Badoer testował nowe komponenty do F2004. Włoch uzyskał drugi czas dnia i podobnie jak szybszy od niego o 0.1 sekundy Davidson przejechał aż 123 okrążenia.

Kimi Raikkonen kontynuował dzisiaj testy poprawionej wersji tegorocznego bolidu zespołu McLaren – MP4-19B. Fin tym razem uzyskał czwarty czas dnia na torze Silverstone, a jego strata do Michaela Schumachera wyniosła mniej niż 0.2 sekundy, co jest dosyć obiecującym rezultatem. Aktywność zeszłorocznego wicemistrza ograniczyły jednak problemy z hamulcami i dlatego przejechał zaledwie 66 okrążeń. Druga ekipa testowa stajni z Woking rozpoczęła dzisiaj testy na torze Monza, w których uczestniczył partner Raikkonena – David Coulthard. Szkot skupił się na przygotowaniach do najbliższych wyścigów i za kierownicą MP4-19 w wersji podstawowej uzyskał przedostatni czas, tracąc do Davidsona ponad dwie sekundy.

Najszybszy kierowca z zespołu Williams uplasował się dopiero na szóstej pozycji, a był nim Juan Pablo Montoya. Kolumbijczyk zastąpił dzisiaj jednego z kierowców testowych – Marca Gene, kontynuując rozpoczęte wczoraj testy opon Michelin. Montoya zakończył także prace nad ustawieniami bolidu FW26, a jego strata do Sato wyniosła niewie ponad pół sekundy. Ponadto na torze Silverstone obecny był nadal drugi tester stajni z Grove – Antonio Pizzonia, który ze stratą ponad sekundy do najszybszego kierowcy uplasował się na dziewiątej pozycji. Brazylijczyk skupił się na testowaniu zawieszenia, a także sprawdzał różne systemy. Tymczasem Ralf Schumacher zaliczył dzisiaj drugi dzień testów na torze Monza, plasując się na trzeciej pozycji. Niemiec w ramach przygotowań do wyścigu na torze Indianapolis sprawdzał różne mieszanki opon, a ramach przygotowań do Grand Prix Włoch, która odbędzie się dopiero we wrześniu, testował hamulce i aerodynamikę tegorocznego auta.

Na dwóch kolejnych pozycjach znaleźli się kierowcy Renault – Jarno Trulli i Fernando Alonso. Podczas drugiego dnia testów na torze Silverstone francuska stajnia przeprowadzała intensywne testy opon Michelin, a także dokonała ostatniego sprawdzenia nowej wersji silnika, która tym samym została zatwierdzona do użycia podczas najbliższego wyścigu na torze im. Gillesa Villeneuve'a. Alonso zaliczył co prawda spektakularną awarię silnika, ale nie wiadomo, czy testował akurat nową wersję.

Pierwszą dziesiątkę zamknął jedyny obecny na torze Silverstone kierowca zespołu Jaguar – Christian Klien. Strata Austriaka do najszybszego kierowcy wyniosła blisko dwie i pół sekundy. Program testów stajni z Milton Keynes obejmuje w tym tygodniu prace nad aerodynamiczną konfiguracją bolidu R5, a także testy opon Michelin.

Ostatnimi uczestnikami dzisiejszych testów w Northamptonshire byli kierowcy z zespołu Jordan – Nick Heidfeld i Giorgio Pantano. Irlandzka stajnia rozpoczęła w środę dwudniowe testy, będące przygotowaniami do dwóch kolejnych pozaeuropejskich wyścigów, które rozdziela jednotygodniowa przerwa. Obaj kierowcy najpierw pracowali nad ustawieniami bolidu EJ14, a następnie skupili się na testach opon Bridgestone.

Zespół Sauber dzisiejsze testy na torze Monza zakończył dosyć wcześnie, gdyż w bolidzie prowadzonym przez Felipe Massę po przejechaniu zaledwie 17 okrążeń nastąpiła awaria wału napędowego, doprowadzając do uszkodzenia tylnego zawieszenia. Przydażyło się to tuż przed pierwszą szykaną i na szczęście nie skończyło się wypadkiem, gdyż Brazylijczyk nie utracił kontroli nad swoim autem. Usterka ta mogła mieć jednak znacznie bardziej poważne konsekwencje i dlatego szwajcarska stajnia przerwała środowe testy, aby ją dokładnie zbadać. Jutro testy zostaną najprawdopodobniej wznowione, a uczestniczył w nich będzie partner Massy – Giancarlo Fisichella.

Źródło: BARf1.com, BMW.WilliamsF1.com, Ferrari.com, Jaguar-Racing.com, F1Jordan.com, RenaultF1.com, Sauber-Petronas.com, Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.02.2024  Charles Leclerc kończy zimowe testy na czele tabeli
23.02.2024  Sainz najszybszy w porannej sesji ostatniego dnia testów
23.02.2024  Harmonogram zespołów na testy w Bahrajnie
22.02.2024  Sainz na czele tabeli drugiego dnia testów na torze Sakhir
22.02.2024  Poranna sesja drugiego dnia testów przerwana
Tagi:
Testy
Silverstone
Monza

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca