|
|
|
|
|
|
Przyczyną odpadnięcia Vettela było mocowanie koła |
Christian Horner: "Podczas 6000 kilometrów na testach nic takiego ani razu się nie stało". |
|
•Marek Roczniak, 28 marca 2010, wyświetlenia: 7348 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Niemiecki magazyn Auto Moto und Sport informuje, że przyczyną odpadnięcia Sebastiana Vettela z dzisiejszego wyścigu na torze Albert Park nie była awaria hamulców, a obluzowana nakrętka koła.
Kierowca Red Bulla powiedział po wyścigu: „Z przedniego lewego koła widać było iskry; nie wiedzieliśmy co to jest i chcieliśmy zjechać do boksu. Kilka zakrętów dalej poczułem ogromne, narastające wibracje, jak tylko nacisnąłem na pedał hamulca – miałem jakąś awarię przed zakrętem numer 13 i wpadłem w żwir”.
Kontrola samochodu RB6 Vettela w garażu zespołu, w której uczestniczyli szef działu inżynierii Ian Morgan, projektant Adrian Newey i ich szef Christian Horner, trwała zaledwie kwadrans i wykazała, że lewa przednia nakrętka obluzowała się, powodując uszkodzenie mocowania koła. Podejrzewając problem z założeniem koła podczas pit-stopu, Horner powiedział: „Podczas 6000 kilometrów na testach nic takiego ani razu się nie stało”.
Nie stanowiło to jednak zbyt dużego pocieszenia dla Vettela, który miał także problemy techniczne w pierwszym wyścigu w Bahrajnie i traci obecnie 25 punktów do lidera mistrzostw Fernando Alonso. „Oczywiście jest to denerwujące, kolejny defekt” – powiedział Niemiec. „Mogłem jechać do Malezji z 50 punktami na koncie”.
Źródło: Motorsport.com
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|