|
|
|
|
|
|
Wywiad z Witalijem Pietrowem przed GP Japonii |
"Podczas ostatnich wyścigów sezonu muszę pokazać członkom zespołu na co mnie stać". |
|
•Inf. prasowa, 4 pa?dziernika 2010, wyświetlenia: 2301 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Przedstawiamy wywiad z Witalijem Pietrowem, przeprowadzony przez biuro prasowe zespołu Renault przed Grand Prix Japonii na torze Suzuka.
Jak oceniasz swój występ podczas nocnego wyścigu w Singapurze?
„To był dla mnie bardzo trudny weekend. Jestem zły, że nie zdobyliśmy wyników, które były w naszym zasięgu. Bardzo dobrze rozpocząłem wyścig. Udało mi się nawet przesunąć się na dziesiątą pozycję. Kiedy na torze pojawił się samochód bezpieczeństwa, otrzymałem polecenie, by zjechać do pit stopu, co było bardzo dobrą decyzją. Po opuszczeniu alei serwisowej jechałem tuż za Webberem i Glockiem ale moje szanse na dobry czas zostały przekreślone przez incydent z udziałem Hülkenberga, przez który spadłem o trzy miejsca w dół. Gdyby nie zepchnął mnie z toru, mógłbym ukończyć wyścig z ósmą lokatą”.
Co robiłeś w przerwie między GP Singapuru i Japonii? Czy wróciłeś do Europy?
„Tak, wróciłem do Europy natychmiast po zakończeniu wyścigu. Miałem wiele treningów i odwiedziłem w Wielkiej Brytanii fabrykę, w której spędziłem kilka dni. Spotkałem się z ekipą inżynierów, by porozmawiać z nimi o tym, co wydarzyło się w Singapurze i wyciągnąć odpowiednie wnioski. Oczywiście, przygotowywaliśmy się też do GP Japonii. Dostałem od inżynierów odczyty danych z zeszłorocznego wyścigu, które przeanalizowałem”.
Czy cieszysz się, że będziesz mógł wziąć udział w GP Japonii, który odbywa się na klasycznym torze wyścigowym?
„Suzuka jest bardzo znanym torem i bardzo cieszę się, że będę mógł wystartować na nim po raz pierwszy. Nic więcej nie mogę na razie powiedzieć, bo nie wiem czego mogę spodziewać się na miejscu. To będzie dla mnie nowe doświadczenie, choć inżynierowie ostrzegli mnie już, że jest to bardzo zdradliwy tor. Mam nadzieję, że mój bolid będzie się dobrze na nim sprawował. Wiem też, że pierwsze sektory okrążenia pokonuje się z bardzo dużą prędkością, co jest trudne, bo często zmienia się kierunek jazdy. Konsekwencje błędu popełnionego podczas wchodzenia w jeden z zakrętów są odczuwalne na kolejnych wirażach. Uważam, że powinniśmy dopracować działanie kanału F, bo większą część okrążenia będziemy pokonywać na pełnym gazie i mamy na trasie dość długie proste”.
Niedługo zakończy się Twój pierwszy sezon w barwach Formuły 1. Czy jesteś zadowolony ze swoich dotychczasowych osiągnięć?
„Ostatnie wyścigi były dla mnie bardzo trudne bo mam małe doświadczenie i prześladował mnie pech. Bardzo ciężko pracuję, by lepiej poznać i odpowiednio reagować na zachowania bolidu, ale moje wysiłki nie przełożyły się jeszcze na lepsze wyniki. Podczas ostatnich wyścigów sezonu muszę pokazać członkom zespołu na co mnie stać, by zapewnić sobie miejsce w teamie w przyszłym roku”.
Źródło: RenaultF1.com
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|