F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wywiad z Witalijem Pietrowem przed GP Japonii

"Podczas ostatnich wyścigów sezonu muszę pokazać członkom zespołu na co mnie stać".
Inf. prasowa, 4 pa?dziernika 2010, wyświetlenia: 2301<< | lista | T- | T+ | >>
Przedstawiamy wywiad z Witalijem Pietrowem, przeprowadzony przez biuro prasowe zespołu Renault przed Grand Prix Japonii na torze Suzuka.

Jak oceniasz swój występ podczas nocnego wyścigu w Singapurze?

„To był dla mnie bardzo trudny weekend. Jestem zły, że nie zdobyliśmy wyników, które były w naszym zasięgu. Bardzo dobrze rozpocząłem wyścig. Udało mi się nawet przesunąć się na dziesiątą pozycję. Kiedy na torze pojawił się samochód bezpieczeństwa, otrzymałem polecenie, by zjechać do pit stopu, co było bardzo dobrą decyzją. Po opuszczeniu alei serwisowej jechałem tuż za Webberem i Glockiem ale moje szanse na dobry czas zostały przekreślone przez incydent z udziałem Hülkenberga, przez który spadłem o trzy miejsca w dół. Gdyby nie zepchnął mnie z toru, mógłbym ukończyć wyścig z ósmą lokatą”.

Co robiłeś w przerwie między GP Singapuru i Japonii? Czy wróciłeś do Europy?

„Tak, wróciłem do Europy natychmiast po zakończeniu wyścigu. Miałem wiele treningów i odwiedziłem w Wielkiej Brytanii fabrykę, w której spędziłem kilka dni. Spotkałem się z ekipą inżynierów, by porozmawiać z nimi o tym, co wydarzyło się w Singapurze i wyciągnąć odpowiednie wnioski. Oczywiście, przygotowywaliśmy się też do GP Japonii. Dostałem od inżynierów odczyty danych z zeszłorocznego wyścigu, które przeanalizowałem”.

Czy cieszysz się, że będziesz mógł wziąć udział w GP Japonii, który odbywa się na klasycznym torze wyścigowym?

„Suzuka jest bardzo znanym torem i bardzo cieszę się, że będę mógł wystartować na nim po raz pierwszy. Nic więcej nie mogę na razie powiedzieć, bo nie wiem czego mogę spodziewać się na miejscu. To będzie dla mnie nowe doświadczenie, choć inżynierowie ostrzegli mnie już, że jest to bardzo zdradliwy tor. Mam nadzieję, że mój bolid będzie się dobrze na nim sprawował. Wiem też, że pierwsze sektory okrążenia pokonuje się z bardzo dużą prędkością, co jest trudne, bo często zmienia się kierunek jazdy. Konsekwencje błędu popełnionego podczas wchodzenia w jeden z zakrętów są odczuwalne na kolejnych wirażach. Uważam, że powinniśmy dopracować działanie kanału F, bo większą część okrążenia będziemy pokonywać na pełnym gazie i mamy na trasie dość długie proste”.

Niedługo zakończy się Twój pierwszy sezon w barwach Formuły 1. Czy jesteś zadowolony ze swoich dotychczasowych osiągnięć?

„Ostatnie wyścigi były dla mnie bardzo trudne bo mam małe doświadczenie i prześladował mnie pech. Bardzo ciężko pracuję, by lepiej poznać i odpowiednio reagować na zachowania bolidu, ale moje wysiłki nie przełożyły się jeszcze na lepsze wyniki. Podczas ostatnich wyścigów sezonu muszę pokazać członkom zespołu na co mnie stać, by zapewnić sobie miejsce w teamie w przyszłym roku”.

Źródło: RenaultF1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.10.2020  Pietrow zrezygnował z funkcji sędziego GP Portugalii
23.10.2020  Hamilton zdumiony dołączeniem Pietrowa do grona sędziów FIA
01.09.2020  Pietrow: Jest jeszcze za wcześnie, by skreślać Kwiata
31.03.2020  Pietrow: Możliwy całkowity brak wyścigów w roku 2020
13.04.2019  Pietrow: Kwiat może skorzystać na problemach Gasly'ego
Tagi:
Renault
Wywiady
Pietrow W.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
tommyline, 04.10.2010 16:49[!]
Następuje ważenie - rosyjski rynek czy mistrz kierownicy. Pietrow ma atuty w postaci finansowego i sponsorskiego zaplecza, ale zastanawiam się, czy nie ma zdolniejszych kierowców z Rosji? W końcu Alioszyn już miał okazję przejechać się "Pszczółką".
Vinc, 04.10.2010 17:29[!]
Pietrow zostaje bo w Renault rządzą debile :)
Heikki, 04.10.2010 20:53[!]
Dla Renault (Geni Capital) ważniejsze są jakieś Łady z plastiku ze wschodu z silnikami renault niż porządny drugi driver w RF1.... dziwi mnie to podejście. I jak Kubica ma walczyć o majstra w przyszłym sezonie z Petrovem..?? Śmiech na sali..!!!!
cravenciak, 04.10.2010 21:41[!]
A co ma drugi kierowca do walki Roberta o majstra?
mbwrobel, 05.10.2010 22:45[!]
Geni Capitali nie interesuje ani Lada, ani MasterCard. Zainteresowani są jedynie ich pieniędzmi. Nie zapominajmy, co kryje się za tą nazwą. Dlatego też nie w smak im zatrudniać kierowcę słynącego z wysokości kwot na kontraktach. Dla Geni Capitali team Renault jest tylko odskocznią wykorzystywaną do kontaktów biznesowych z firmami z Rosji.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca