Czyli sam Kubica jest niezdecydowany (fifty-fifty), bo z jednej strony wolalby kogos w miare ogarnietego, kto bedzie punktowal, bedzie z nim rywalizacja, a z drugiej strony - chodzi o kase na rozwoj bolidu, szczegolnie, ze twor Lotus-Renault nie jest pewny i tak samo nie ma gwarancji na przyciagniecie jakis sponsorow z zewnatrz, ktorzy nie sa zwiazani z zadnym kierowca.
Renault nie potwierdził jeszcze Pietrowa, bo być może czeka na rozstrzygnięcia w sprawie połączenia się z protonowskim Lotusem i wycofania się firmy Renault (poza samym silnikiem) z udziałów w zespole. Po tym będzie można lepiej ocenić sytuację finansową teamu i zadecydować, czy pieniądze Pietrowa będą niezbędne, czy też można zatrudnić kierowcę uboższego jeśli chodzi o kasę, ale za to bogatszego w talent...
Nie wiem tylko, czy Robert powinien się w tej sprawie wypowiadać publicznie - może lepiej byłoby przekazać swoją opinię prywatnie szefostwu zespołu - bo jeśli Pietrow jednak pozostanie, opinia Kubicy o nim może popsuć atmosferę i ich dalszą współpracę w 2011.
@ Igor Szmidt: pierwsze zdanie. Pewnie chodzi o to, ze nie należy to do jego obowiązków.
Słuszna sugestia, poprawiłem. //Maraz
zgf1, 01.12.2010 14:52 | | |
jpslotus72 i ewentualne "Pietrow. Kubica is faster than you, can you confirm you understand the message? " mogloby sie nie udac ;)
Zastanawiam się ile kasy więcej by dostało Renault za końcową klasyfikację konstruktorów ? Jakby mieli dwóch kierowców pokroju Kubicy to by byli na 4 miejscu zamiast Mercedesa. Czy wkład Pietrowa jest większy niż różnica w wynagrodzeniu miedzy 4 a 5 miejscem ?
Alien dobre pytanie ;D Ale uważam ,że wkład Rosjanina a premia to nie wielka różnica a więc mogło się bardziej opłacić zatrudnić kogoś ,,lepszego". Jednak nie ma co gdybać pieniądze były potrzebne od razu :)
Dokładnie. Renault potrzebowało kasy od zaraz, a nie na koniec sezonu.
Z drugiej strony Kubica niech się zajmuje jazdą a nie polityką kadrową. Nie przysporzy mu to fanów ani w teamie, ani poza nim. Prawo do psioczenia na jego partnerów niech pozostawi nam. :)
Pietrow zostanie on jest "pay driver"
@Alien, Karol26- tylko jeszcze od jego wkładu finansowego odliczcie pieniądze wydane na wszystkie naprawy jego auta. Aż jest to niemożliwe, że zawsze mieli tyle części zapasowych aby go poskładać do kupy. Nieraz przecież inne teamy miały problem z elementami których mieli na "styk".
Widać, że Renault zawsze miało ze sobą dodatkowy bagaż części dla Witka ;)
|