F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Boullier o dzisiejszym porozumieniu z Grupą Lotus

Ponadto znane jest już nowe logo zespołu z Enstone.
Grzegorz Filiks, 8 grudnia 2010, wyświetlenia: 6129<< | lista | T- | T+ | >>
Przebywający obecnie w Moskwie szef zespołu Formuły 1 z Enstone – Eric Boullier w wywiadzie dla serwisu F1News.ru wypowiedział się na temat zawartego dziś porozumienia pomiędzy Grupą Lotus a Renault F1 Team oraz przygotowań do nowego sezonu.

Gratulacje z powodu pozyskania tytularnego sponsora. Co sądzisz o całej sprawie?

„To wspaniała wiadomość dla nas wszystkich, podpisanie siedmioletniego kontraktu zapewnia zespołowi stabilność i odkrywa przed nim doskonałe perspektywy na przyszłość”.

Jak pojawienie się Grupy Lotus wpłynie na wasze przygotowania do przyszłego sezonu?

„Porozumienie nie oddziałuje na pracę ekipy. Rozpoczęliśmy przygotowania do 2011 roku już dawno temu i teraz praca wre. Niemniej jednak dzisiejsza informacja będzie miała pozytywny oddźwięk na nastroje wszystkich pracowników – to świetnie, gdy do zespołu przyłącza się silny partner”.

Nowy bolid oznaczony jako R31 jest tylko w komputerze, czy już został zbudowany?

„Już wytworzyliśmy wystarczającą liczbę części i zmontowaliśmy pierwsze podwozie”.

Podobają ci się nowe czarno-złote barwy samochodu? Może dojść do ich zmiany przed nowym sezonem?

„Kolorystyka wydaje mi się bardzo udana, bo przypomina sukcesy z przeszłości. Nie jest wykluczone, że może ona się nieznacznie zmienić, ale w tej chwili bardzo mi się podoba to, jak wygląda nasza maszyna”.

Krótko po ogłoszeniu informacji o wykupieniu przez Grupę Lotus udziałów w zespole Renault F1 Team w mediach pojawiło się także nowe logo stajni. Ma ono kolor czarno-złoty i znajdują się na nim nazwy obu producentów samochodów.

Na koniec warto dodać, że wnioskując ze słów oficjalnego oświadczenia firmy Proton (do której należy Grupa Lotus) odnośnie porozumienia z Renault, Witalij Pietrow może być raczej spokojny o zachowanie swojej posady. Oto fragment informacji prasowej Malezyjczyków: „Ponadto Proton będzie mógł skorzystać z kontaktów biznesowych Genii Capital w Rosji i innych krajach, by rozszerzyć swój globalny zasięg”.

Źródło: f1news.ru
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.01.2020  Pierwszy sektor toru Paul Ricard zostanie zmodyfikowany
25.03.2019  Boullier: Od początku wiedziałem, że współpraca McLarena i Hondy nie uda się
06.07.2018  Alonso: Nie miałem wpływu na zmiany w kierownictwie McLarena
04.07.2018  Boullier ustąpił ze stanowiska dyrektora wyścigowego McLarena
27.06.2018  Boullier: Aby walczyć o tytuły potrzebujesz statusu fabrycznego zespołu
Tagi:
Renault
Boullier E.
Wywiady

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
SkC, 08.12.2010 15:20[!]
Czyli Witia zostaje ;( To GP w nazwie psuje całą nazwę teamu
mbg, 08.12.2010 15:32[!]
Mnie też denerwuje moda na końcówki "GP". Jak ja tęsknie za końcówkami typu "Engineering" lub "Motorsport". Kiedyś to były nazwy "Equipe Ligier Gitanes" , "Osella Squadra Corse". Teraz wszystko .... F1 Team, .... Racing, i to nieszczęsne ... GP. Ewenementem w tej dziedzinie jest Hispania Racing F1 Team (często pisanie jako HRT F1 Team - gdzie tu logika).

Co za p...... nazwa.
Lotus Renault GP. Myślę że gdyby nie lobbing Totala byłoby Lotus GP. i nazwa samochodu Lotus nie Renault R31.

EDIT: Zupełnie nie rozumiem polityki Grupy Lotus.
KV Racing (tylko Takuma Sato) w IndyCar w barwach Lotusa
ART w GP2 jako Lotus ART
Renault w F1 jako Lotus Renault GP. Co jeszcze spartolą. Może w WRC Lotus Citroen .
Sanki, 08.12.2010 15:35[!]
Witia zostaje co można wyczytać między wierszami w ostatnim cytacie jak i wcześniej.

"jak wygląda nasza maszyna"
maszina :D
Bart125, 08.12.2010 15:38[!]
Macie rację to GP kompletnie nie pasuje do nazwy teamu.
Sir Wolf, 08.12.2010 15:50[!]
LOTUS RENAULT GP
hmmm... zależy od gustu. u mnie nie wywołuje żadnych emocji, ani złych, ani dobrych.
deeze, 08.12.2010 16:17[!]
Żadne lobbowanie Totala tu nie miało wpływu na takie a nie inne nazewnictwo. Renault chciało zachować swoją nazwę w zespole pomimo braku udziałów w nim - taka była umowa sprzedaży. Za to zgodzili się dostarczać na długi czas silniki dla zespołu - dzięki temu nie muszą wydawać wiele kasy, a wciąż są w F1. Co do GP - niestety, użycie F1 Team odpadało, bo nie mogą użyć "Team" i "Lotus" jednocześnie w nazwie, a FOM wymaga, aby przy "F1" zawsze było "Team". Tak czy inaczej w sumie fajniej by brzmiało "Racing"...
Adakar, 08.12.2010 16:28[!]
Ten ostatni cytat nie ma żadnego przeniesienia na snucie nawet domysłów że Vicia zostaje !

To raczej odniesienie, że kontakty zawarte w mijającym roku mogą poskutkować kontraktami w latach kolejnych ... JUŻ BEZ WICI ! Rosyjskie firmy zwyczajnie zostaną DLA SAMEJ REKLAMY
AleQ, 08.12.2010 16:53[!]
Nazwa nie jest istotna . Najgorsze w tym jest ,że ten kiepski Rusek zostaje w "Reno" ;/
Sar trek, 08.12.2010 16:58[!]
Zawcześnie może na takie przypuszczenia, ale na bolidzie renault w czarno-złotym malowaniu nie widzę reklam Łady, Flagman (wódki) oraz Vyborg Shipyard. Czyżby Pietrow miał wylecieć? W końcu pieniądze się znalazły, można się postarać o drugiego mocnego kierowcę (Hulkenberg, Heidfeld, Webber?).
jpslotus72, 08.12.2010 17:06[!]
Malezyjczycy, Francuzi, Rosjanie... Lotus jak diabli!
A jeśli chodzi o kierowców, to ciekawie byłoby zobaczyć w drugim wozie Bruno Sennę - przynajmniej poprzez nazwisko byłby jakimś nawiązaniem do przeszłości Lotusa... Trudno ocenić, czy jest lepszy od Pietrowa, ale jak dla mnie wystarczyłoby, jeśli nie byłby gorszy. Co z tego - money, money, money...

PS
W Lotusie (z okresu Camel) jeździli też Satoru Nakajima (jako "załącznik" do silnika Hondy) i Nelson Piquet - ale nie daj Boże, żeby ich synowie mieli kontynuować tutaj rodzinną tradycję... :)
pepsi-opc, 08.12.2010 19:55[!]
Po prostu Rosyjscy sponsorzy byli związani z Reno w okresie sezonu 2010, a nie po sezonie.
barteks, 08.12.2010 20:06[!]
Też mi się nie podoba to GP w nazwie. Lepiej byłoby Lotus Renault F1.
wnerwiona, 08.12.2010 20:26[!]
Witek jest nie do usunięcia jak Massa z Ferki łudziliśmy się że Lotus że brytyjczycy ale widze że na próżno
jpslotus72, 08.12.2010 22:37[!]
A może kolejny raz odgrzeje się temat powrotu Raikkonena do F1? Hakkinen debiutował w F1 w Lotusie, może Kimi zechce kontynuować tradycję swojego rodaka? Dawno już nie było wypowiedzi Fina w tej sprawie... :)
Tak czy siak - jeśli to ma być Lotus, to ta marka zasługuje na lepszego kierowcę niż Pietrow.
Petron@s F1, 08.12.2010 22:54[!]
o Pietrowie... Bahar - BBC radio player

" ... our prefered choice is to continue with Vitaly Petrov
but I hope that team will be ready to announce by the end of the year final lineup. "

... ;))
Aeromis, 09.12.2010 01:15[!]
@jpslotus72
B.Senna faktycznie by pasował do tego plastikowego Lotusa, bo Senna to on się nazywa po zmianie nazwiska. Idealnie by pasował do tego Lotusa.


Może za daleko idę, ale...
Może to właśnie dlatego Renault tak długo podawało do informacji że Witek zostanie, po prostu musieli mieć pewność (nieoficjalnie), że Proton wykupi udziały, bo samemu Protonowi to Witek chyba się przyda, no nie? ;>
Do tej pory, to jakoś myślałem "w druga stronę", że trzymają Witka, bo im zależy, ale być może Renault na Witku wcale tak nie zależało.
cegla87, 09.12.2010 03:36[!]
@barteks
Jeśli już, to Lotus Renault F1Team, zgodnie z regulaminem :)
NEO86, 28.12.2010 20:45[!]
Podoba mi się obecne malowanie Lotusa i chciałbym żeby ono zostało.
@jpslotus72

Kazukiego Nakajimę to nie chciałbym oglądać w F1 ale Nelsona Piqueta Jr chętnie jeszcze zobaczyłbym
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca