F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wywiad z Witalijem Pietrowem

Rosjanin czeka na rozpoczęcie swojego drugiego sezonu, by wykorzystać zdobyte doświadczenia.
Inf. prasowa, 31 stycznia 2011, wyświetlenia: 2317<< | lista | T- | T+ | >>
Po debiucie w 2010 rok, 26-letni kierowca z Rosji – Witalij Pietrow czeka na rozpoczęcie swojego drugiego sezonu w Formule 1, by wykorzystać zdobyte doświadczenia.

Wkrótce rozpoczniesz swój drugi sezon w Formule 1 jako kierowca ekipy Lotus Renault GP. Jakie to uczucie?

„Jestem bardzo dumny, że mogę być członkiem zespołu i mam nadzieję, że wspólnie uda się nam osiągnąć wielkie rzeczy. Team obdarzył mnie ogromnym zaufaniem i nadszedł czas, bym udowodnił wszystkim, iż warto było we mnie wierzyć”.

Czy jesteś gotów zrealizować złożone zobowiązanie?

„Wszyscy wiedzą, że rok 2010 nie był dla mnie łatwy. Ale po 12 miesiącach jazdy w Formule 1, nabrałem większej pewności siebie i jestem gotów podjąć wyzwania w sezonie 2011. Wiem, co powinienem zmienić, co mogę poprawić. Jestem gotów zdobywać dobre wyniki i twardo walczyć w barwach teamu”.

Nie jesteś już debiutantem, wiesz jak działa Formuła 1. Czy te doświadczenia zmienią Twoje podejście w tym sezonie?

„Rok 2010 był długim sezonem i w ciągu 12 miesięcy bardzo dużo się nauczyłem. To oczywiste, że wrócę na tor mając większe doświadczenie i będąc lepszym kierowcą. Teraz już wiem, jak trudna jest Formuła 1 na każdym poziomie i zdaję sobie sprawę, że nawet najmniejszy błąd może mieć ogromny wpływ na wyniki wyścigu. W tym roku będę starał się, by wszystko dobrze razem zagrało. Chcę uzyskiwać maksymalne wyniki podczas kolejnych sesji i być skoncentrowany przez cały weekend”.

Co myślisz o wprowadzonych w tym roku zmianach w regulaminie?

„Myślę, że są korzystne dla Formuły 1. Wiem też, że zespół od dłuższego czasu pracował nad tym, by w pełni wykorzystać nowe technologie, w które wyposażony jest nasz bolid. Dla mnie, są to dodatkowe rzeczy, których muszę się nauczyć i przyswoić, bo nigdy wcześniej nie korzystałem z KERS. Regulowane tylne skrzydło jest nowością dla wszystkich. Moim zdaniem największym wyzwaniem są nowe opony, które stanowią jeden z kluczowych elementów zimowych testów. To jest chyba najważniejsze zadanie, jakie stoi przed zespołem”.

Jakie cele wyznaczyłeś sobie na nadchodzący sezon?

„To zawsze trudne pytanie, zwłaszcza przed rozpoczęciem zimowych testów. Nawet po ich rozpoczęciu trudno będzie powiedzieć kto ma najsilniejszą pozycję i jak wypadamy w porównaniu z konkurencją. Dopiero podczas pierwszego wyścigu w Bahrajnie dowiemy się, kto wykonał w zimie najlepszą robotę. Trudno jest mi mówić o celach, nie znając faktów”.

Jak wyglądały Twoje przygotowania do nowego sezonu?

„Na święta wróciłem do Rosji, by spotkać się z rodziną i przyjaciółmi. Mogłem odpocząć i na chwilę się wyłączyć. Potem zacząłem trenować – grałem w piłkę nożną i jeździłem na biegówkach, aby utrzymać kondycję. Na początku stycznia pojechałem do Anglii, gdzie spędziłem sporo czasu z ekipą w Enstone. Tego rodzaju kontakty są bardzo ważne, bo wzmacniają moje relacje z inżynierami, mechanikami i osobami z mojego otoczenia. Zatrzymałem się w pobliżu fabryki i spędziłem w niej cały tydzień, więc mam nadzieję, że jestem jak najlepiej przygotowany do rozpoczęcia nowego sezonu”.

Źródło: Informacja prasowa lotusrenaultgp.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.10.2020  Pietrow zrezygnował z funkcji sędziego GP Portugalii
23.10.2020  Hamilton zdumiony dołączeniem Pietrowa do grona sędziów FIA
01.09.2020  Pietrow: Jest jeszcze za wcześnie, by skreślać Kwiata
31.03.2020  Pietrow: Możliwy całkowity brak wyścigów w roku 2020
13.04.2019  Pietrow: Kwiat może skorzystać na problemach Gasly'ego
Tagi:
Wywiady
Renault
Pietrow W.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
jpslotus72, 31.01.2011 16:57[!]
To dla mnie pierwszy wywiad z Pietrowem, w którym nie mogę się "przyczepić" do żadnej z jego wypowiedzi... Nie, żebym specjalnie szukał na niego "bata", ale zawsze chlapnął coś bez sensu i "sam się prosił", żeby mu natrzeć uszu... Tym razem wypowiada się (moim zdaniem) z sensem i na temat, jak normalny kierowca F1, a nie nadęty bufon czy - jak go niektórzy tutaj określili - "burak"... Oby tak dalej.
Jeszcze nie posypuję głowy popiołem - poczekam, czy analogiczna zmiana zajdzie też w postawie Pietrowa na torze - jeśli zasłuży, nie zawaham się go pochwalić... Jeśli zasłuży! Jak powiedział Wichura o Tomku Czereśniaku - "Kiedy kule zaczną świstać i zobaczę, że żołnierz, to dam mu ten akordeon" (źródło: "Czterej pancerni i pies").
pablonzo, 31.01.2011 17:05[!]
jpslotus72 @ potwierdzam, a od siebie dodam i przypomnę jak w zeszłym roku na samym początku Witali mowił, że F1 jest łatwa (czy coś w tym stylu) a teraz proszę - "Teraz już wiem, jak trudna jest Formuła 1 na każdym poziomie i zdaję sobie sprawę, że nawet najmniejszy błąd może mieć ogromny wpływ na wyniki wyścigu." nabrał dystansu chłopaczek.
MairJ23, 31.01.2011 17:13[!]
panowie - ale ... zauwazylem jedna rzecz. Mianowicie wydaje mi sie ze ludzie mu zarzucali ze mieszka daleko od fabryki w Enstone i ze malo sie intersuje tym co sie w firmie dzieje. Wiec teraz mowi ile to on czasu spedzil w fabryce i jak sie strasznie intetrsuje rozwojem bolidu. Nie czepiam sie tej wypowiedzi bez sensu - chcialem tylko powiedziec ze mam nadzieje ze na serio sie przyklada a nie tylko buduje ladne zdania teraz. Mam takze nadzieje ze nie przyniesie wstydu Rosjanom jezdzac co drugi wyscig do konca.
Lolkoski, 31.01.2011 19:39[!]
Tak ja również przeczytałem z przyjemnością i zainteresowaniem ten wywiad- oby te pozytywne zmiany przeniosły się też na wyniki na torze
NEO86, 13.02.2011 23:27[!]
@jpslotus72

Popieram
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca