F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Zespoły ostrożne w ocenie szans po pierwszych testach w Walencji

Mimo różnych sygnałów na razie wszyscy starają się zachować spokój.
Grzegorz Filiks, 4 lutego 2011, wyświetlenia: 2904<< | lista | T- | T+ | >>
Fernando Alonso nie obawia się tego, że bolidy zaprojektowane w innowacyjny sposób mogą w 2011 roku okazać się najszybszymi.

Najlepszym czasem pojedynczego okrążenia zakończonych wczoraj pierwszych grupowych przedsezonowych testów w Walencji popisał się Robert Kubica, prowadzący nowe auto Renault z niecodziennym układem wydechowym. Alonso zachowuje jednak spokój. „Futurystyczne projekty nie zawsze są lepsze od tych bardziej konserwatywnych” – powiedział w rozmowie z dziennikiem La Stampa. „Ja mam swoje tradycyjne Ferrari i jestem z tego zadowolony”.

Hiszpan ostatnio żartował, że jedyną rzeczą, która przyciągnęła jego uwagę w nowym bolidzie Red Bulla jest niezmienione malowanie. Teraz spytany również o konstrukcję Lotus Renault GP, odparł: „Jeden (Red Bull) ma takie same barwy jak przedtem, inny (Renault) ma inne”. Szef mistrzowskiej ekipy Red Bull Racing – Christian Horner stwierdził w wywiadzie dla Sport Bild, że rozwaga nie pozwala mu na wczesne oceny układu tegorocznej stawki. „Każdy wie, że czasy są w tym momencie nieważne”.

Jedna ze stajni pretendujących do wygrywania wyścigów w tym roku – Mercedes podczas testów w Walencji nie zachwyciła tempem swojej nowej maszyny oznaczonej symbolem W02, ale i w jej szeregach panuje spokój. „To, co obecnie mamy w nowym samochodzie znacznie różni się od tego, czym będziemy ostatecznie dysponować” – ujawnił Nico Rosberg. „Na tę chwilę nie jestem zmartwiony”.

Drugi z kierowców Srebrnych Strzał – Michael Schumacher również nie panikuje, wskazując na specyfikę przedsezonowych testów. „Jest tak wiele rzeczy, które należy wziąć pod uwagę, że nie dbam o czasy okrążeń. Auta niektórych ekip mogą być już bliskie tej specyfikacji, z którą pojawią się na pierwszym wyścigu, podczas gdy inne jeszcze trochę się różnią” – cytuje Niemca L'Equipe. „Będziemy mieć jaśniejszy obraz sytuacji podczas finałowych testów w Bahrajnie”.

Szef zespołu Mercedes GP – Ross Brawn zgadza się ze swoim kierowcą: „Jest zbyt wcześnie na ocenianie, ale z tym samochodem jest wszystko w porządku” – powiedział w wywiadzie dla serwisu autohebdo.fr. Dyrektor techniczny Ferrari – Aldo Costa również twierdzi, że niemożliwym jest ustawianie kolejności stawki po zaledwie trzech dniach testów. „Nie mówię, że błądzimy w ciemnościach, ale prawie” – wyznał w czwartek dziennikarzom.

Źródło: motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.04.2024  Lista startowa na sezon 2025
21.04.2024  Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym
17.04.2024  Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem
12.04.2024  Formuła 1 potwierdziła kalendarz na sezon 2025
10.04.2024  Autosport: Plan aktywnej aerodynamiki będzie wymagał zmian
Tagi:
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
cobra, 04.02.2011 11:55[!]
"Ja mam swoje tradycyjne Ferrari i jestem z tego zadowolony" czytaj: Ferrari nie ma pomysłów na nowinki techniczne. ;)
Ralph1537, 04.02.2011 11:58[!]
alonso-„Futurystyczne projekty nie zawsze są lepsze od tych bardziej konserwatywnych”
taa a ciekawe jakie mial zdanie o zeszłorocznych kanałach F i dmuchanych dyfuzorach, to tez byly futurystyczne projekty, chyba tak mówi z zazdrości ze tego nie ma w ferrari
zoolwik, 04.02.2011 12:00[!]
troche racji ma bo mclaren mimo wymyślenia kanału F nie wygrał żadnego mistrzostwa. Choć liczył się w stawce.
michal5, 04.02.2011 12:08[!]
to nie powiedziane ze ten nowy wydech będzie mieć duża przewagę bo jeszcze inne rzeczy sa wazne
arahja, 04.02.2011 12:30[!]
łół! jakie monstrum wypuścił McLaren!
jpslotus72, 04.02.2011 13:18[!]
Jak ktoś już wcześniej zwrócił uwagę, kierowcy Mercedesa przy każdej okazji podkreślają, że to nie jest jeszcze ich finalny produkt i do pierwszego wyścigu wystartują w zmodyfikowanej konstrukcji - dlaczego tak im zależy na powtarzaniu tego "refrenu"?
Z drugiej strony, jeśli Brawn twierdzi, że "z tym samochodem jest wszystko w porządku", to po co go zmieniać - żeby zepsuć? :)
SirKamil, 04.02.2011 15:23[!]
Cytat Alonso wiele mówi. Być może Ferrari jest zdecydowanie zbyt staroświeckie i brak im odwagi aby zagrać va banque. Oczywiście dało się w ten sposób zdominować pierwszą połowę ostatniej dekady- na robieniu dobrych, normalnych i dopracowanych samochodów, ale teraz w odróżnieniu od tamtych czasów konkurencja zamiast serwować innowacja kiepskim samochodom serwuje innowacja samochodom o bazie nie gorszej od czerownych.
yaper, 04.02.2011 15:42[!]
A mi się wydaje, że ten sezon dla Ferrari będzie porównywalny do poprzedniego, czyli żadnych rewelacji. W tamtym sezonie były same zachwyty z ust Alonso: "najlepszy bolid jaki w życiu prowadziłem" i temu podobne, a tak naprawdę na przestrzeni całego sezonu nie mieli mistrzowskiego bolidu, a końcowe sukcesy Alonso to przede wszystkim wynik nieprofesjonalnej postawy RBR. Ferrari + Alonso czaili się za plecami i zbierali dary od losu jakie tylko mogły się nadarzyć.

Mercedes to rzeczywiście wielka niewiadoma i obiekt moich największych rozmyślań. Bolid wygląda na śmiały krok względem zeszłego sezonu, ale pierwsze testy jakoś nie powiały optymizmem. Z drugiej strony wypowiedzi ludzi z Mercedesa to same pewne siebie zdania, bolid jest świetny, oczywiście jeszcze nie optymalnie ustawiony i z nie wszystkimi częściami jakie zakładano, ale bankowo jest kapitalny. Zobaczymy...

Rzeczywiście po Walencji to jest dopiero błądzenie we mgle i nic nie warte przechwałki, ale kto by nie gadał...
NEO86, 19.02.2011 19:30[!]
@yaper

Jeżeli ktoś miał nieprofesjonalną postawę to na pewno nie był to Red Bull
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca