F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Monras najszybszy podczas testów F2

Jednodniowe jazdy przeprowadzone zostały dzisiaj na nowej wersji toru Snetterton.
Marek Roczniak, 30 marca 2011, wyświetlenia: 3948<< | lista | T- | T+ | >>
Zgodnie z zapowiedzią dzisiaj na nowej wersji toru Snetterton przeprowadzone zostały jednodniowe testy Formuły 2 – ostatnie przed rozpoczęciem sezonu 2011. Najlepszy czas na trzymilowym obiekcie należącym do firmy zarządzającej F2 uzyskał były kierowca GP3 – Miki Monras.

Dzień tradycyjnie został podzielony na cztery sesje i już w pierwszej Monras ustanowił najlepszy wynik dnia – 1:37,211, pokonując Willa Bratta o 0,4 sekundy. Pierwszą piątkę zamknęli Tobias Hegewald, Alex Brundle i Jack Clarke (ten ostatni miał już ponad sekundę straty do Monrasa).

W drugiej z porannych sesji na czele klasyfikacji znalazł się Brundle, poprawiając nieznacznie swój czas z pierwszej, co w ogólnej klasyfikacji dnia nie zmieniło jednak jego pozycji. Drugi był tym razem Hegewald, a trzeci Monras, natomiast pierwszą piątkę dopełnili Mirko Bortolotti (szósty w klasyfikacji dnia) i Ramon Pineiro (siódmy ogólnie).

W trzeciej sesji inicjatywę przejęli debiutanci i na szczycie tabeli czasowej pojawili się James Cole, Christopher Zanella (były kierowca F3) i Daniel Cammish. Z bardziej obeznanych z bolidem F2 kierowców najszybszy był Brundle, pokonując Jacka Clarke'a o zaledwie 0,013 sekundy. Była to też najlepsza sesja dla Natalii Kowalskiej, która jedyny raz uciekła wówczas z końca drugiej dziesiątki, plasując się na 13 pozycji.

W drugiej popołudniowej sesji sprawy w swoje ręce wzięła z kolei pogoda i kierowcy zostali zmuszeni do korzystania z deszczowych opon, ale z pewnością była to dla nich cenna lekcja. Na mokrym torze najszybszy był Bratt przed Clarke'iem, Maksem Sniegirowem, Brundle'em i Monrasem.

Sezon F2 rozpoczyna się w weekend 15-17 kwietnia rundą na torze Silverstone.

Wyniki testów F2 na torze Snetterton 300
P.Kierowca Nar. Czas okr. Strata 
1.Miki Monras 1:37,211   
2.Will Bratt 1:37,612 +0,401 
3.Tobias Hegewald 1:37,655 +0,444 
4.Alex Brundle 1:37,752 +0,541 
5.Jack Clarke 1:38,225 +1,014 
6.Mirko Bortolotti 1:38,285 +1,074 
7.Ramon Pineiro 1:38,310 +1,099 
8.Mihai Marinescu 1:38,352 +1,141 
9.Benjamin Lariche 1:38,654 +1,443 
10.Kelvin Snoeks 1:38,655 +1,444 
11.Maksim Sniegirow 1:38,753 +1,542 
12.Mikkel Mac 1:39,086 +1,875 
13.Christopher Zanella 1:39,244 +2,033 
14.Thiemo Storz 1:39,384 +2,173 
15.Armaan Ebrahim 1:39,401 +2,190 
16.Sunghak Mun 1:39,489 +2,278 
17.Daniel Cammish 1:39,729 +2,518 
18.James Cole 1:39,767 +2,556 
19.Parthiva Sureshwaren 1:39,990 +2,779 
20.Natalia Kowalska 1:40,264 +3,053 
21.Jose Luis Abadin 1:40,737 +3,526 
22.Płamen Kralew 1:41,382 +4,171 
23.Aleksiej Karaczow 1:42,268 +5,057 
Źródło: FormulaTwo.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.03.2024  Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne
23.03.2024  Isack Hadjar z karą czasową za kolizję z Martim i Bortoleto
23.03.2024  Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie
22.03.2024  Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii
09.03.2024  Enzo Fittipaldi zwycięża w głównym wyścigu w Dżuddzie
Tagi:
F2

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mbg, 30.03.2011 21:29[!]
jak już pisałem wcześniej jeżeli to skład ostateczny to "przeciętny" Monras powinien zmiażdżyć resztę stawki. Taki poziom ma ta seria. Drugi zapewne w kolejce Bortolotti.
renegade, 30.03.2011 21:38[!]
Nie doceniasz Brytyjczykow, szczegolnie Bratta.
Cole i, szczegolnie, Cammish beda dojezdzac w dziesiatce. Nazwiska moze nie wygladaja jakos szczegolnie rewelacyjnie, porownujac chociazby z BF3 lub GP3, ale sezon bedzie lkepszy niz w poprzednim sezonie. Bardzo wyrownana i dobra stawka kierowcow.
mbg, 30.03.2011 21:46[!]
@renegade
Doceniam bardzo brytyjczyków. Clarke'a ma szanse na podium, tylko niech zacznie dojeżdżać do mety, Bratt jest stosunkowo nie równy obstawiam P4, Brundle dziwnym trafem jakaś zwyżka formy, a pamiętamy jak radził sobie 2 lata temu w F2, i rok temu w BF3 - tragedia. Pozostałą dwójkę musimy zweryfikować w akcji. Mimo że stawka trochę lepsza, to i tak ta seria jest esencją płatnej jazdy. Żeby był podział na zespoły (a nie wszystko operowane przez MotorVision) to sytuacja była by nieco inna. Tu wystarczy wnieść kwotę i jeździsz.

na razie potwierdzeni tylko są Gladdis, Brundle i Clarke
renegade, 30.03.2011 21:53[!]
Jak kazda inna. Brundle musial miec wiecej jazdy, niz to co mial w F2, On sporo jezdzil w 2009 autem hiszpanskiej F3, jako przetarcie, nauka, itd. Z tego co wiem wrocil do F3, zeby nabrac doswiadczenia, sporo testowal, czego Mu brakowalo... i dzis jest w F2 ze sporo wiekszym bagazem doswiadczenia.

To jest to czego IMO Kowalskiej brakuje... Sporo wiecej dni testowych, nie wazne czy w F3, czy autem FR2.0, po prostu wiecej dni za kolkiem. Tych jazd autem F2 nie ma duzo, a 80% stawki bedzie "upalac" w F3, FR2.0, FBMW, itd.

Cd. Clarke'a mam dziwne przeczucie, ze w tym roku zaskoczyc.
mbg, 30.03.2011 21:58[!]
No to Alex może być mocny. Dobrze to opisałeś. Jego sytuacja trochę przypomina Palmera z 2009 i 2010. Nadal nie rozgryzłem tego jak "synuś" znalazł się na szczycie, po tak kruchym debiucie.

Najbardziej obawiam się tego że wielu kierowców z tej listy nie znajdzie wystarczającego budżetu na starty.

Odnośnie tego że chodzi o kasę to jak jest rywalizacja zespołów to bardziej starają się zatrudnić kierowcę który ma kasę i wystarczające umiejętności. Tu tak naprawdę wystarczy tylko licencja i odpowiedni budżet.
renegade, 30.03.2011 22:12[!]
Tutaj chyba mowisz o topowych teamach, bo wiekszosc idzie z tymi, ktorzy maja kase.
Cd. potwierdzenia Gladdisa ta Jego powazna kontuzja wyglada podejrzanie.
Kamikadze2000, 30.03.2011 22:54[!]
A orientuje się ktoś może, co z aktualnym czempionem tej serii Deanem Stonemanem? ;(
oliveira, 30.03.2011 22:56[!]
@up Stoneman miał startować w FR3.5, ale zachorował na raka jąder i zawiesił na razie swoją karierę.....
mbg, 31.03.2011 07:50[!]
@renegade
chodziło mi właśnie o teamy pokroju Addax, ART, Tech1, ;)
THC-303, 31.03.2011 09:06[!]
A ja zwrócę uwagę na Hegewalda. Już raz sobie w F2 radził wcale nie najgorzej. Teraz na testach też jest nieźle. Ogólnie jak napisał @mbg poziom słabiutki. Sztucznie stworzona seria, gdzie nie trzeba mieć nic oprócz pieniędzy (i pozwolenia na start :P)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca