F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Virgin musi przyspieszyć, aby utrzymać się przed HRT

"Jeśli nie pójdziemy naprzód, wkrótce HRT nas wyprzedzi".
Igor Szmidt, 13 kwietnia 2011, wyświetlenia: 1632<< | lista | T- | T+ | >>
Virgin musi uczynić krok naprzód, aby uniknąć spadku na sam koniec stawki – ostrzegł Timo Glock.

Będąc już wcześniej sfrustrowany formą MVR02, Niemiec przyznał teraz, że ma nadzieję, iż nowy pakiet zaprojektowany przez Nicka Wirtha, który ma być gotowy na majowe Grand Prix Turcji przyniesie oczekiwaną poprawę o dwie sekundy na okrążeniu. „To jest coś, czego potrzebujemy” – powiedział Glock nawiązując do straty, jaką mają obecnie do Lotusa.

Niemiecki Auto Motor und Sport informuje, że pakiet na Turcję będzie zawierał niższy nos, nową podłogę i wydech wzorowany na rozwiązaniu Red Bulla oraz zmodyfikowane tylne zawieszenie i nowe skrzydła. „Jeśli nie pójdziemy naprzód, wkrótce HRT nas wyprzedzi” – ostrzegł Glock. Przyznał również, że w obecnej sytuacji w stawce ścigają się sami ze sobą, ponieważ tracą dużo do Lotusa, mając jednocześnie pewną przewagę nad HRT.

Oczekuje się również, że Lotus może jeszcze przyspieszyć w Turcji, gdzie mają przywieźć zupełnie nowy system wspomagania kierownicy. „Na początku jestem w stanie utrzymać tempo Lotusów, jednak po kilku okrążeniach nie umiem za nimi nadążyć. Jesteśmy po prostu o dwie sekundy za wolni” – powiedział Glock.

Źródło: onestopstrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.01.2012  Symonds: Ubiegłoroczny bolid był lepszy niż się wydawało
01.01.2012  Marussia zaprezentowała nowe logo
11.12.2011  Booth: Symonds gorąco wspiera prace Virgin Racing
27.11.2011  Charles Pic kierowcą Marussi w sezonie 2012
17.11.2011  Glock żartuje z Pica
Tagi:
Glock T.
Virgin

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
renegade, 13.04.2011 11:59[!]
HRT tez nie ma, Williamsowi tez brakuje.
Dla mnie wlasnie Marussia to porazka sezonu. Liuzzi buja sie juz miedzy 0.5 a sekunda do Virgina, strach pomyslec gdzie bedzie MVR gdy HRT znajdzie troche kasy na ten tunel Merca?!
bolekse, 13.04.2011 12:41[!]
Virgin zawodzi... jednak nie zwalałbym wszystkiego na CFD. Myślę, że ich największą bolączką jest mechanika bolidu mimo wszystko. Inne skrzydło przednie czy tylne nie da 2 sekund na okrążeniu. Zawieszenie, podłoga, układ przeniesienia napędu, hydraulika, etc. to jest to co poprawia diametralnie bolid. Aerodynamika to tylko wierzchołek góry lodowej ;) (choć wiadomo, może być i tak że cała aerodynamika do bani i te 2 sekundy przez to stracone ;) ) nie mnie to oceniac ;)
jpslotus72, 13.04.2011 13:50[!]
Niezależnie od tego, w którym miejscu znajdzie się Virgin, ja uważam, że Glock nie powinien znajdować się w tym miejscu, w którym jest. Można w ostateczności "przebiedować" jeden sezon w ogonie stawki, ale ugrzęźnięcie na dłużej w takiej stajni oznacza dla Timo "rozwój wsteczny". Już przed rokiem Eddie Jordan głośno się dziwił - "Co taki kierowca robi robi w tym zespole?! Dlaczego nie jest np. w Renault?" Chyba jedyna nadzieja dla Glocka to w tej chwili skrócenie żałosnej "reaktywacji" Schumiego...
C64, 13.04.2011 14:44[!]
@bolekse

Dokładnie, nawet HRT przecież na tym polu poszło do przodu. Jak do tej pory porażka roku, Branson ma sporo kasy, którą mógłby wpakować w ten zespół. Szkoda, bo mają fajny design strony, strojów, malowanie bolidów... Jednak to nie wszystko ;-)
Kiedy oni planują wprowadzić te zapowiadane poprawki aerodynamiki?
mat_eyo, 13.04.2011 15:01[!]
@up na GP Turcji, jest napisane w tekście dwa razy :P
konradosf1, 13.04.2011 21:23[!]
a tak bardzo liczyłem na Virgin i Lotusa, ale niestety na tej pierwszej ekipie się zawodzę. Mam nadzieję że pakiet ulepszeń na GP Turcji będzie trafionym pomysłem to VR dogoni Lotusy, a te spróbują coś poprawić aby zbliżyć się do 'starej stawki'
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca