HRT tez nie ma, Williamsowi tez brakuje.
Dla mnie wlasnie Marussia to porazka sezonu. Liuzzi buja sie juz miedzy 0.5 a sekunda do Virgina, strach pomyslec gdzie bedzie MVR gdy HRT znajdzie troche kasy na ten tunel Merca?!
Virgin zawodzi... jednak nie zwalałbym wszystkiego na CFD. Myślę, że ich największą bolączką jest mechanika bolidu mimo wszystko. Inne skrzydło przednie czy tylne nie da 2 sekund na okrążeniu. Zawieszenie, podłoga, układ przeniesienia napędu, hydraulika, etc. to jest to co poprawia diametralnie bolid. Aerodynamika to tylko wierzchołek góry lodowej ;) (choć wiadomo, może być i tak że cała aerodynamika do bani i te 2 sekundy przez to stracone ;) ) nie mnie to oceniac ;)
Niezależnie od tego, w którym miejscu znajdzie się Virgin, ja uważam, że Glock nie powinien znajdować się w tym miejscu, w którym jest. Można w ostateczności "przebiedować" jeden sezon w ogonie stawki, ale ugrzęźnięcie na dłużej w takiej stajni oznacza dla Timo "rozwój wsteczny". Już przed rokiem Eddie Jordan głośno się dziwił - "Co taki kierowca robi robi w tym zespole?! Dlaczego nie jest np. w Renault?" Chyba jedyna nadzieja dla Glocka to w tej chwili skrócenie żałosnej "reaktywacji" Schumiego...
C64, 13.04.2011 14:44 | | |
@bolekse
Dokładnie, nawet HRT przecież na tym polu poszło do przodu. Jak do tej pory porażka roku, Branson ma sporo kasy, którą mógłby wpakować w ten zespół. Szkoda, bo mają fajny design strony, strojów, malowanie bolidów... Jednak to nie wszystko ;-)
Kiedy oni planują wprowadzić te zapowiadane poprawki aerodynamiki?
@up na GP Turcji, jest napisane w tekście dwa razy :P
a tak bardzo liczyłem na Virgin i Lotusa, ale niestety na tej pierwszej ekipie się zawodzę. Mam nadzieję że pakiet ulepszeń na GP Turcji będzie trafionym pomysłem to VR dogoni Lotusy, a te spróbują coś poprawić aby zbliżyć się do 'starej stawki'
|