F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Buemi uważa, że prowadzi w zespołowej rywalizacji z Alguersuarim

Szwajcar odniósł się też do kary stop-go z GP Malezji.
Nataniel Piórkowski, 14 kwietnia 2011, wyświetlenia: 1621<< | lista | T- | T+ | >>
Sebastien Buemii uważa, że w grze o kokpit w Toro Rosso jest na razie przed swoim zespołowym kolegą – Jaime Alguersuarim.

Helmut Marko wielokrotnie dawał do zrozumienia, że Daniel Ricciardo zadebiutuje w tym roku za sterami STR6, jeśli Buemi lub Alguersuari będą osiągali rozczarowujące wyniki na torze. „Najważniejsze jest pokonanie kolegi z zespołu” – napisał Szwajcar w swej rubryce w gazecie Le Matin. „Na torze Sepang zakwalifikowałem się do wyścigu przed Jaime i ukończyłem przed nim wyścig, więc nie jest źle”.

Buemi odniósł się także do decyzji zespołu sędziowskiego, który nałożył na niego karę stop-go podczas wyścigu o GP Malezji: „Tak, pojechałem za szybko w pit-lane, ponieważ miałem problem z ogranicznikiem obrotów, ale stewardzi byli bardzo ostrzy – minęły już lata, odkąd widzieliśmy kary 10-sekundowego postoju. Gdyby nie to myślę, że zdobyłbym jeden lub dwa punkty. Mam nadzieję, że dostanę je w tę niedzielę” – dodał Szwajcar.

Źródło: onestopstrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.12.2020  Red Bull potwierdza Buemiego i Vipsa na testy w Abu Zabi
16.01.2019  Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing
14.09.2018  Horner: Buemi raczej nie wróci do F1 z Toro Rosso
11.09.2018  Helmut Marko spotka się z Sebastienem Buemim podczas GP Singapuru
05.09.2018  Sebastien Buemi odbył przymiarkę fotela w Toro Rosso STR13
Tagi:
Alguersuari J.
Buemi S.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mbg, 14.04.2011 16:48[!]
sędziowie się skompromitowali tą karą. Ile on na tym zyskał że przekroczył prędkość. Stop&Go praktycznie przekreśla wyścig. Mogliby dać mu karę przejazdu przez boksy i by było uczciwie. Nieraz za głupie kolizje dają tylko Drive-Thru.

A spowodowanie takiej kolizji jak Baricz w Australi i rok temu w Belgii, to powinna być czrna flaga. Jakiś kodeks kar który to reguluje by się przydał.
QubaSPL, 14.04.2011 16:52[!]
jego prędkość , jeżeli mnie pamięć nie myli to 120 km/h , więc sporo , ale fakt , że powinien dostać tylko DT .
rno2, 14.04.2011 16:58[!]
Buemi na wjeździe miał 120km/h na liczniku, więc całkiem sporo przekroczył dozwoloną prędkość i wg. mnie dodatkowe 10 sekund postoju jak najbardziej zasłużone. Zazwyczaj kierowcy przekraczają prędkość o 3-4km/h i wtedy dostają tylko kare przejazdu przez pit lane.

Co do Barichello to się z Tobą zgadzam. Wielokrotnie psuł wyścigi innym kierowcom swoimi szarżami, i nie był karany, a w Malezji Alonso dostał kare za drobny kontakt, podczas którego to on poniósł straty, natomiast nie uszkodził auta Hamiltonowi, co on sam zresztą potwierdził...
jpslotus72, 14.04.2011 17:07[!]
Może po części dlatego, że od początku sezonu dla każdego z chłopaków w Toro Rosso największym rywalem jest jego partner z zespołu, wyniki TR są takie jakie są - rozczarowujące. Od początku postawieni zostali w sytuacji podbramkowej i ich podstawową motywacją nie jest normalna praca i walka z innymi kierowcami na torze, tylko obrona własnej posady kosztem partnera. To normalne, że każdy musi dać z siebie maksimum, żeby zasłużyć na miejsce w zespole F1 (chociaż dla niektórych to maksimum oznacza worek pieniędzy), ale nie powinno się tyle o tym mówić, czyli czynić z tego "tematu przewodniego". Rywalizacja między kolegami z zespołu powinna się odbywać w sposób naturalny, w tle normalnej pracy a nie na pierwszym miejscu. Presja wytworzona w TR przez Helmuta Marko rodzi chorą sytuację, gdzie to, co powinno być w tle, wychodzi na plan pierwszy i w konsekwencji to, co powinno być na pierwszym miejscu, staje się tłem chorej rozgrywki.
Z TR albo trzeba usunąć Helmuta Marko, albo zatrudnić dobrego psychologa...

"Najważniejsze jest pokonanie kolegi z zespołu" - z teamu, któremu przyświeca takie motto, ja uciekłbym gdzie pieprz rośnie. A tymczasem czekam na powtórkę Turcji 2010 w wykonaniu kierowców z drugiej, "byczej" stajni...
BARBP, 14.04.2011 17:40[!]
No tak ale to już jego 3 sezon w Toro Rosso i tak naprawdę tkwi w miejscu, do czołowej "10" na koniec sezonu nie awansuje tak jak Vettel kilka lat temu a zdumiewających wyników też nie osiąga.
Tak jak Jaime walczy tylko o przetrwanie i pozostanie w F1, o nic więcej.
damian27, 14.04.2011 17:41[!]
FIA zapowiadała że w tym roku będzie ostro karać kierowców no i mamy. Dwa wyścigi i 5 kar.
Ale w przypadku Buemiego to S&G była przesadzona.
Kamikadze2000, 14.04.2011 17:57[!]
@BARBP - i tak jest z nimi lepiej, aniżeli z ich "przodkami" - ekipą Minardi, która łagodnie mówiąc była porażką! ;]
mat_eyo, 15.04.2011 08:54[!]
Pisałem to już wcześniej napiszę raz jeszcze - Helmut szczuje tych dwóch chłopaków na siebie nawzajem. To nie jest próba wychowania kierowcy wyścigowego, to jest zwykła tresura. Zauważcie, że wcześniej Buemi wypowiadał się, że chce pokazać się z dobrej strony i walczyć o schedę po Webberze. Teraz już tylko "Sebastien Buemii uważa, że w grze o kokpit w Toro Rosso..."
Co do kary S&G to była grubo przesadzona moim zdaniem, TD by w zupełności wystarczyło. Poza tym, teraz kiedy nie ma już tankowania to powinni chyba zmienić czas tej kary na np 5 sekund żeby imitowała dodatkowy postój.
rvs, 15.04.2011 13:48[!]
Szkoda chłopaków, ze względu na wpływ "złego czarownika" - Herr Marko... jpslotus72 ma rację (zazwyczaj ma:)) - rozwiązania są dwa... Druga sprawa - jeśli Ci "chłopcy" są tak wychowywani od początków w F1, to nic dobrego im to nie przyniesie... Buemi już długo jest w tym światku i... i nic... A Jaime? No cóż, on jest najmłodszy, może ten rok będzie inny? Chociaż się tak nie zapowiada... Zresztą Red Bull ostatnio zapomina, po co mu STR. Miał dostarczać "materiał" do RBR, a w RBR mówi się o zastawieniu Marka lub innym kierowcy (HAM/ROS)... Wtedy młodzież z STR zostanie bez perspektyw w małej akademii... A żadna szkoła nie trwa wiecznie...
NEO86, 16.04.2011 19:55[!]
Ja również uważam że w przypadku Buemiego wystarczyłaby kara DT
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca