F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.05.2024

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Trulli chwali FIA za pracę wykonaną podczas wyścigu w Kanadzie

"Myślę, że jak nigdy wcześniej FIA powinna zostać pochwalona".
Igor Szmidt, 15 czerwca 2011, wyświetlenia: 1667<< | lista | T- | T+ | >>
Jarno Trulli pochwalił FIA za decyzje podjęte podczas chaotycznego Grand Prix Kanady. Wyścig rozpoczął się za samochodem bezpieczeństwa z powodu deszczu, a po 24 okrążeniach FIA zadecydowała się wywiesić czerwoną flagę ze względu na duże nasilenie opadów.

Dyrekcja wyścigu wznowiła rywalizację ponownie za samochodem bezpieczeństwa po dwóch godzinach przerwy, podczas gdy ogólna liczba wyjazdów auta sędziowskiego wyniosła pięć. Kierowca Team Lotus uważa, że FIA podjęła same właściwie decyzje podczas trudnego wyścigu.

„Nie było łatwo się ścigać, ale nie było też łatwo kontrolować przebieg wyścigu” – napisał Trulli w swojej rubryce w gazecie Repubblica. „Myślę, że jak nigdy wcześniej FIA powinna zostać pochwalona. Nie podjęli żadnej błędnej decyzji i wszystko poszło sprawnie: start za samochodem bezpieczeństwa, ponowny wyjazd, gdy na torze znajdowały się fragmenty z bolidu lub całe auto stojące na torze, wywieszenie czerwonej flagi, gdy zrobiło się zbyt niebezpiecznie, a potem restart po ponad dwóch godzinach”.

„Dobrze było czekać tak długo: warunki na torze musiały się poprawić tak, by znowu można było prowadzić bolid. Wszystko zrobili tak, jak należy. Oczywiście zamieszanie sięgnęło maksymalnej wartości i ktoś może uważać, że to było zbyt wiele, jednak Montreal to wyścig inny od wszystkich. To Kanada: Formuła 1 i jej zasady nie mają nic do tego. Taka jest natura toru, który czasem zmusza cię do popełnienia błędu: potop zrobił resztę, podnosząc stopień trudności”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.03.2021  Trulli: Formuła 1 z obecnymi silnikami nie jest dla mnie
25.09.2018  Trulli rozczarowany zmianami dokonanymi w F1 przez ostatnie lata
19.09.2017  Trulli: Vettel wciąż ma szansę na wywalczenie mistrzowskiego tytułu
08.12.2014  Trulli: Marussia i Caterham nie przysłużyły się F1
19.03.2014  Trulli i Heidfeld dołączają do klubu kierowców Formuły E
Tagi:
FIA
Trulli J.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rteger, 15.06.2011 11:32[!]
Jak dla mnie dla Trullego natychmiast trzeba skasować Monako i Montreal. Bandy tak blisko toru, mamusiu, ja nie chce tu jechać! Aaa, deszcz! Czerwona flaga, już!
Trulli jest, jako kierowca, nikim.
GroM, 15.06.2011 11:45[!]
@rteger bez przesady, przecież Trulli wygrał GP Monaco w 2004 roku. Jak by był nikim to by nigdy nie jeździł w F1. Jak by tak patrzeć to połowa stawki by nie mogła jeździć. Doświadczenie jego daje dużo, wystarczy popatrzeć na to jak daleko odskoczył Lotus od Virgin i HRT.
THC-303, 15.06.2011 11:53[!]
Jeśli Trulli jest nikim to jak nazwiesz Webbera po zachowaniu w Korei? No bez jaj...
lerloare, 15.06.2011 11:55[!]
@rteger Co ty gadasz stary?

A z wypowiedzi najbardziej mi się spodobał fragment:
Cytat :
„Myślę, że jak nigdy wcześniej FIA powinna zostać pochwalona"


Jak nigdy wcześniej, hehehe :)
rteger, 15.06.2011 12:04[!]
@THC-303
Dokładnie, Webber i Trulli to ,,najodważniejsi" kierowcy w dzisiejszej F1.
THC-303, 15.06.2011 12:08[!]
Nie powiedziałbym tego jednak o Jarno. Nie zgadzam się co do pochwały stary za SC, cała reszta to IMHO słuszne decyzje kierownictwa wyścigu. Webber jest kierowcą który płacze przez TR po 3 kroplach deszczu na wizjerze, Trulli 'tylko' pochwalił decyzje FIA.

EDIT: a w kontekście płaczek jest jeszcze sierotka Felipe, ale on jęczy, że Alonso go stresuje, a Piquet, Glock i Koval okradli go z mistrzostwa :P
monako, 15.06.2011 12:11[!]
FIA?!? Myślę, że zespołowi wykonawczemu który nadzoruje wyścig czyli Whitingowi i stewardom, a przede wszystkim organizatorom i porządkowym za ogarnięcie sytuacji na torze w czasie przerwy.
Podziękowania FIA kojarzą się od razu z Todtem i resztą zarządu, bo to z nimi w pierwszej kolejności kojarzy się skrót FIA.
Shaitan, 15.06.2011 12:24[!]
No i nie zapominajcie o nieustraszonym Bariczu :).

To zdecydowanie grupa kierowców, którzy przed weekendem GP stają przed Bernim mówiąc: "Morituri te salutant".
jpslotus72, 15.06.2011 12:38[!]
Nie wszystkie decyzje w czasie tego wyścigu były trafne (np. skoro po przerwie, gdy tylko zjechał SC wszyscy zaczęli zmieniać opony na przejściówki, to znaczy, ze warunki nie były już na tyle tragiczne, żeby robić tyle kółek za Mayländerem). Ale trzeba też przyznać, że organizatorom i sędziom niełatwo było ogarnąć ten wyścig (jeśli chodzi o wyważenie bezpieczeństwa w przypadku pierwszych i szafowanie karami przez drugich) - właściwie nie sposób było przeprowadzić to wszystko bezbłędnie. Trzeba to przyjąć z "całym dobrodziejstwem inwentarza" - było jak było: ze wszystkimi wzlotami i słabościami był to niezapomniany wyścig.
Tak że w sumie - ja bym FIA ani nie chwalił, ani nie ganił. W ogóle nie chce mi się oceniać takich wybranych aspektów tego widowiska - biorę je jako całość i jako takie zapamiętam.
THC-303, 15.06.2011 13:49[!]
Shaitan
Tylko Barricz przy całym swoim płaczkowaniu potrafił wykonywać naprawdę odważne manewry - JPM, Japonia 2001 (chyba 2001 czy 2002?), Raikkonen, Silver 2003, MSC, Hungaro 2010 - to te które wymieniam bez zastanowienia.
sneer, 15.06.2011 14:28[!]
Mógł się wycofać z wyścigu jak Lauda z GP Japonii w 76. Proste.
jpslotus72, 15.06.2011 14:51[!]
@sneer
No, niezupełnie "tak" - bo stawka była nieporównywalna: Lauda, wycofując się, "oddał" tytuł mistrzowski Huntowi (a mógł mieć mistrzowski "hattrick" - co byłoby niesamowite po tym wypadku w 76' - ja żałuję, że podjął wtedy taką decyzję - ci, którzy dojechali wtedy do mety dowiedli, że można było jakoś jechać w tej ulewie - Lauda miał jednak, podobno, jakiś problem z powiekami po tych poparzeniach). Co do reszty, zgoda - kto się nie czuje na siłach, może się wycofać (chociaż traci na tym zespół - i może to sobie jakoś na "płochliwym" kierowcy odbić).
topor999, 15.06.2011 15:54[!]
Ale wazelina... Trulli już szuka sobie etatu i ciepłej posadki w FIA.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca