F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Renault nie chce zamrażać rozwoju silników po roku 2013

W zamian firma propunuje coroczne homologowanie jednostek napędowych.
Nataniel Piórkowski, 24 czerwca 2011, wyświetlenia: 1720<< | lista | T- | T+ | >>
Firma Renault uważa, że po wprowadzeniu zmian w przepisach od sezonu 2014, rozwój silników nie powinien być zamrożony.

Światowa Rada Sportów Motorowych wkrótce przyjmie nowe przepisy, które zakładają przejście z obecnie stosowanych 2,4-litrowych jednostek napędowych, na turbodoładowane V6 o pojemności 1,6 l.

Przez ostatnie lata rozwój silników V8 został poważnie ograniczony, przez tzw. zamrożenie prac, jednak zastępca dyrektora zarządzającego Renault Sport F1 – Rob White powiedział portalowi redbull.com: „Nie jesteśmy za całkowitym zamrożeniem prac na wiele lat. To co proponujemy, to roczna homologacja, w której dopuszczone są zmiany z sezonu na sezon w celu poprawy wydajności”.

White zwrócił również uwagę na korzyści, jakie ze zmiany wyniesie Formuła 1: „Uważamy, że jest to dobry bilans między ograniczeniami wprowadzanymi rok po roku i ważne przesłanie odnośnie środowiska, że redukcja zużycia paliwa nie jest nagłym, jednorazowym działaniem. Nie zostało to jeszcze do końca ustalone, gdyż nie mamy regulaminu sportowego (na rok 2014)”.

White zaznaczył również, że plany stworzenia „światowego silnika”, który mógłby być stosowany we wszystkich ważniejszych seriach wyścigów samochodowych, są na razie nieosiągalne. „Myślę, że nigdy nie należy wykluczać żadnej z możliwości, jednak na razie jest to bardzo specyficzny zbiór przepisów, który w całości dotyczy wyłącznie Formuły 1” – dodał.

Źródło: onestopstrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.04.2024  Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine
21.03.2024  Jordan: Renault mogło już zadecydować o wycofaniu się z F1
07.03.2024  Famin: Wiemy, że nasza obecna forma jest nieackeptowalna
19.01.2024  Famin: Renault pozostaje gotowe na wznowienie rozmów z Andrettim
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Renault
White R.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
yaper, 24.06.2011 22:01[!]
I to może być dobra strona zmiany jednostek napędowych. Rozwijać, nie zamrażać - jeśli wszystko potoczy się zgodnie z wypowiedzią White'a to jestem kontent.
marian3251, 24.06.2011 23:01[!]
Najpierw płaczą, że za wysokie koszta generuje F1, a teraz chcą szastać forsą. Jak chcą się bardziej angażować to niech powrócą z całym zespołem.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca