F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wymarzona Formuła 1 - Kamui Kobayashi

Kierowca Saubera opowiada nie tylko o tym, jak tokijski asfalt odpowiadałby bolidom F1...
Nataniel Piórkowski, 30 wrze?nia 2011, wyświetlenia: 2642<< | lista | T- | T+ | >>
Od czasu swego debiutu w barwach Toyoty w sezonie 2009, Kamui Kobayashi sprawia dobre wrażenie w świecie Formuły 1. Nieustraszony samuraj jest na torze prawdziwym wirtuozem widowiskowego wyprzedzania, a przed swym domowym weekendem w Japonii udowadnia, jak bardzo zabawny jest także poza sterylnym padokiem F1. Kierowca Saubera wyjaśnia, dlaczego chciałby ścigać się Brabhamem po ulicach Tokio, a na stanowisku dowodzenia zespołu wypatrywać Berniego Ecclestone'a...

Gdybyś miał wybrać miejsce dla nowego toru ulicznego, to w jakim mieście z całego świata byś go ulokował i dlaczego?
„Tokio – jego środowisko i logistyka są wspaniałe, tak samo jak asfalt. Rzeczywiście, powiedziałbym nawet, że jest tam idealny asfalt do wyścigów ulicznych. Dodając do tego nocne życie... Powiedziałbym, że Formuła 1 chciałaby Tokio tak bardzo, jak Tokio chciałoby Formuły 1. Oczywiście jest to jednak tylko marzenie”.

Gdybyś miał wybrać jednego z byłych mistrzów świata jako kolegę zespołowego, kogo byś wybrał i dlaczego?
„Ayrtona Sennę. Nie dlatego, że mógłbym się od niego uczyć, ale dlatego, że jest najbardziej pamiętnym mistrzem w historii F1. Oczywiście interesująco byłoby także zobaczyć, jak wypadam w porównaniu z nim...”.

Innowacje związane z dawną Formułą 1 – efekt przyziemienia, aktywne zawieszenie, turbodoładowanie, sześć kół – lista jest długa. Jeśli miałbyś przywrócić jedną z dawnych innowacji, co by to było i dlaczego?
„Bardzo mocny silnik. V12, albo nawet V20, czemu nie! Silnik z potężnym rykiem”.

Jakie nowości chciałbyś w przyszłości zobaczyć w F1?
„Myślę, ze powinniśmy zwracać uwagę na to, czego oczekują fani. To ich sport i uważam, że wraz z dokonanymi zmianami, dzięki którym ułatwiono wyprzedzanie, fani doceniają, że wyścigi stały się bardziej ekscytujące. Dobry ryk silników to tylko połowa emocji”.

Załóżmy, że możesz jeździć tylko na jednym torze przez resztę swojego życia, Który z torów całego świata wybierzesz i dlaczego?
„Na pewno wybrałbym Spa lub Suzukę, ale pogoda na tym pierwszym jest bardzo trudna, więc zdecydowałbym się na Suzukę”.

Maserati, Alfa Romeo, Tyrrell i March – to tylko niektóre z zespołów, które odeszły z tego sportu. W jakim byłym zespole chciałbyś się ścigać i dlaczego?
„Brabham. Chciałbym zobaczyć Berniego Ecclestone'a jako szefa zespołu. (śmiech)”.

Projektujesz nowy tor wyścigowy Formuły 1, łącząc wszystkie ulubione zakręty z obiektów całego świata. Jakie trzy zakręty są na szczycie twojej listy i dlaczego?
„Szybkie eski z Suzuki, zakręt nr 8 z Istanbul Park i kompleks Becketts z Silverstone. Stworzyłyby one całkiem ekscytujący tor, na którym niemal ciągle nie używałoby się hamulca”.

Możesz podróżować w czasie i konkurować w każdej dekadzie Formuły 1, od 1950 do 1990. Jakie dekady byś wybrał i dlaczego?
„Chciałbym wrócić do ery Senny i Prosta. Sądzę, że wyścigi były wtedy najbardziej ekscytujące. Było dwóch równie szybkich kierowców diametralnie różniących się swą filozofią. W dodatku niezawodność bolidów stała na tak wysokim poziomie, że nie wiadomo było, kto wygra wyścig, aż do ostatniego okrążenia! (śmiech)”.

Gdybyś miał wybrać dwóch mistrzów świata Formuły 1 z różnych epok, aby obejrzeć ich ścigających się między sobą, to kto by to był?
„Chciałbym zobaczyć wyścig Ayrtona Senny i Fernando Alonso. Sądzę, że on również byłby dobrym partnerem w zespole”.

Gdybyś był szefem zespołu, kogo z obecnej stawki kierowców F1 wybrałbyś na pierwszego w swojej ekipie?
„Lewisa Hamiltona”.

Tylko 19 z wszystkich torów wyścigowych na świecie jest w bieżącym kalendarzu F1. Możesz dodać jeszcze jeden. Który tor byś wybrał i dlaczego?
„Pragnę powrotu Magny-Cours. Tor jest co prawda fantastyczny, ale zlokalizowany w szczerym polu...”.

Urządzasz przyjęcie przy obiedzie i możesz zaprosić cztery osoby ze świata spotów motorowych przeszłości lub czasów obecnych. Kogo zaprosisz?
„Chciałbym zachować prywatność – pójść na kolację z moją dziewczyną...”.

Masz szansę poprowadzenia dowolnego legendarnego samochodu Formuły 1 z przeszłości (z wyłączeniem tych skonstruowanych przez twój obecny zespół). Który z bolidów byś wybrał?
„Nieszczególnie interesują mnie stare samochody. Lubię bolidy, którymi dane mi było się ścigać do tej pory”.

Basen na dachu, kręgielnia, obrotowy bar sushi – to tylko niektóre z rzeczy, których nie posiadają motorhome'y. Jeśli miałbyś dodać jedną rzecz do siedziby swojego zespołu na torze, to co by to było?
„Basen, bar i dyskoteka. W ciągu dnia byłby to basen, który wieczorem zmieniałby się w dyskotekę”.

Wyobraź sobie, że właśnie zdobyłeś tytuł mistrza świata. Gdzie zjadłbyś posiłek dla uczczenia tego faktu i co wybrałbyś z menu?
„Byłoby to w Tokio, w dzielnicy Roppongi. Spotkałbym się z przyjaciółmi i chyba zażyczylibyśmy sobie menu z całego tygodnia! (śmiech)”.

Źródło: formula1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.03.2015  Toyota zaprezentowała poprawioną TS040 Hybrid
19.03.2015  Menedżer Kobayashiego dementuje plotki o posadzie w Manorze
18.03.2015  Kobayashi prowadzi rozmowy z Manorem na temat posady?
30.01.2015  Kamui Kobayashi dołączył do stawki Super Formula
05.12.2014  Kobayashi przetestuje bolid Super Formula
Tagi:
Kobayashi K.
Wywiady

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Van_Helsing, 30.09.2011 22:19[!]
Spodziewałem się, że wybierze Suzukę :)
Karol26, 30.09.2011 22:29[!]
V20 ? :D Nie widziałem takiej jednostki w akcji :D
jpslotus72, 30.09.2011 23:04[!]
Cytat :
kogo z obecnej stawki kierowców F1 wybrałbyś na pierwszego w swojej ekipie?
„Lewisa Hamiltona”.
Bratnia dusza (brytyjski samuraj)... :)
Cytat :
Myślę, ze powinniśmy zwracać uwagę na to, czego oczekują fani. To ich sport
Bardzo ładnie - chociaż akurat ja nie jestem zachwycony tymi "pomocami" przy wyprzedzaniu. Fani chcą np. Spa co roku i w ogóle więcej wyścigów w Europie - a poza nią: takie, jak na Suzuce.

@Van_Helsing
Nic dziwnego - nie tylko z powodu lokalnego patriotyzmu... Ale i on wymienił też Spa (tor, na którym wszyscy kierowcy kierowcy chcą się ścigać - a organizatorzy chcą go rotować...).

@Karol26
I nie zobaczysz... Szykuj się na V6. :)
Yurek, 30.09.2011 23:12[!]
@Karol26 - możliwe że nieświadomie widziałeś, V20 jest stosowane w lokomotywach :)
Arya, 30.09.2011 23:22[!]
Ooo, Kamiuemu się pogoda na Spa nie podoba? Deszczy się boi czy jak? Jak dla mnie, to pogoda jest idealna, zdarza się trochę nieoczekiwanego deszczu, ale rzadko wielkie ulewy :)
Ale swoją drogą Suzuka oprócz Spa jest częstym wyborem :)
katinka, 01.10.2011 00:53[!]
Ok jest ta wymarzona F1 Kobayashiego, no i wybral Brabham. Co to musialy byc za fajne czasy w Formule, gdy dla Pana Bernie bardziej liczylo sie sciganie niz kasa, a on i ten projektant Murray, ktoremu F1 zawdziecza telemetrie, to podobno byl taki zgrany duet. No i ma u mnie Kamui duzy plusik za Lewisa :) Jak widac niektorzy tak jak i ja jednak cenia Hamiltona, tego "najwiekszego przestepce" w dziejach Formuly Jeden ;)
Kobe, 01.10.2011 07:53[!]
SPA i Suzuka jest częstym wyborem kierowców, ponieważ nie projektował ich Hermann Tilke...
jpslotus72, 01.10.2011 10:52[!]
@katinka
Masz rację - to były czasy... Szefami zespołów byli Bernie, Luca di Montezemolo, Colin Chapman, Ken Tyrrell... Tych, którzy odeszli, wspominamy jako LEGENDY - innych znamy dziś z zupełnie innej strony. Z tamtego pokolenia wytrwał tylko Frank Williams, który jednak z powodu wieku i problemów zdrowotnych jest już trochę z boku... Peter Sauber, Ron Dennis (który też już się usunął na margines) czy Todt (który wiadomo co) to już ich następcy, którzy "wychowali" z kolei np. Hornera. Tak się toczy to koło... I to "też są czasy".
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca