Od początku bylem za taką opcją - jeśli chodzi o pozostanie w Lotusie. Bruno miałby szansę na zostanie "piątkowym kierowcą" w innym zespole tylko wtedy, gdyby ów team liczył się z nim jako ewentualnym kierowcą wyścigowym w przyszłości - a trudno byłoby w tej chwili znaleźć taką stajnię, która planowałaby dzisiaj zatrudnienie Senny w roli choćby drugiego kierowcy w 2013 (czy drugiej połowie 2012, w przypadku kłopotów z obecnie zatwierdzonym kierowcą). Inne wyjście to płacenie sporych sum za piątki w jakimś zespole z dołu stawki - ale i tam zrobiło się już pod tym względem ciasno, a sponsorzy też wolą inwestować w kogoś, kto ma większe szanse na starty w przyszłości (chociaż obiektywnie może się okazać, że jest słabszy od Senny). W Lotusie Bruno jest już jak w domu - oczywiście, rola jaką spełniał do momentu zastąpienia Heidfelda nie jest szczytem marzeń dla kierowcy w F1, ale "lepszy rydz niż nic"...
Ja uważam że senna ma jedną opcje
Niewykorzystanie tak marketingowego kierowcy
i solidnego jest dla mnie szokiem
Tak jak brak Kobiety w Formule 1 Simona da silwestro czy Ana Beatriz
Z Formuły Indy na pewno by sobie poradziły
Rok pojeździły by jaką Piątkowe testerki znalazło by się sponsorów dużo
i był by to bardzo medialne któraś z nich zatrudnić
i Na pewno by sobie poradziły
Jeździli gorsi kierowcy formule
a co do Senny to maks rok na rezerwie i albo jazda albo odejście z formuły
@Ranguren
Czy Bruno jest tak "solidnym" kierowcą - nie jestem do końca przekonany. Incydentów z Alguersuarim na Spa i Schumacherem na Interlagos może nie powinno się uogólniać - wiadomo, ze takie rzeczy zdarzały się nie jeden raz choćby Lewisowi i Massie - ale z drugiej strony, jakie atuty pokazał do tej pory siostrzeniec słynnego Ayrtona? Bolidy HRT w 2010 i LRGP w drugiej połowie 2011 nie dawały wielkich możliwości wykazania się, ale tak czy inaczej nie widzę na razie jakichś mocnych podstaw, żeby nazwać Bruno "solidnym" kierowcą (może by się takim okazał, gdyby dostał jeszcze szansę - może nie - na razie wciąż mam do takiego stwierdzenia zbyt mało "danych"). W każdym razie - nie jest to wielki talent (bo taki można poznać nawet w słabszym zespole - jak w przypadku debiutanckiego sezonu Ayrtona w Tolemanie).
Natomiast jeśli podstawowym atutem kierowcy jest jego "przydatność marketingowa", to nie można z tego robić wartości pierwszorzędnej - F1 jeszcze nie jest czystym showbiznesem (chociaż już też nie czystym sportem - i wyraźnie w stronę showbiznesu dryfuje) - powinno nam zależeć na tym, żeby aspekt sportowy zachował w Formule możliwie jak największe znaczenie. Więc brak tak "marketingowego" kierowcy (czy kobiety w stawce) dla mnie nie byłby jeszcze "szokiem"...
Ja nie uznaje Senny za mistrze przyszłego wielu kierowców nie zdobędzie
niema takiego talentu ja Ayrtony (Toleman zaś taki słaby zespół nie był)
Przy Schumacherze to była walko o dobry wynik i mocno przedobrzył
ogólnie cały czas był z małym doświadczeniem i pod sporą presją
Popularyzowanie formuły jeden i ściągniecie nowych firm i z nimi pieniędzy
Wymaga wprowadzanie kierowców troszkę innym kluczem
choć duża ilość kierowców Marketingowa jest a jest to niewykorzystane
A co do tych dwóch dziewczyn uważa że są warte sprawdzenia
skoro starsza Hiszpanka jeździła a nie jeździła w żadnej porządnej serii
jedna jeździ tam dwa i pół roku druga dwa lata
nie są takie słabe potrafią wyprzedzić kierowców Formuły 1
czy z Formuły Gp2 albo Mistrza WSBR
A co do opon to zlikwidował monopol
Zespoły płacą za koła a tak to zespołom by firmy płaciły
ustalić zasadę że koła mają wytrzymywać 20 kółek na danym torze
i mogą się bawić tylko przyczepnością
I Wchodzi Michelin Hankon kumcho Avon
też by to była atrakcja a można przecież jak z silnikami wprowadzić do ograniczeń
zakazów rozwoju
Zamroziłoby się rozwój na jakiś czas
a Zespoły miały by z tego pieniądze
rozpisałem się
Jesli nie ma innego teamu, co by chcial Bruno, to jako testowy w Lotusie nie byloby chyba tak zle, a moze na 2013 znajdzie sobie Senna zespol, gdzie bedzie w skladzie podstawowym. Mysle, ze on jeszcze nie pokazal wzystkiego, chociaz na pewno nie jest takim wielkim talentem jak Ayrton.
A dobry kierowca - kobieta moglaby przyjsc i sie sprawdzic w F1, czemu nie, np. Danica Patrick jest szybka i waleczna. Fajnie by bylo popatrzec, jak czasem na torze objezdza kilku powolniejszych Panow :)
No a tego marketingu nie jest juz tak troche za duzo w Formule 1? Bo takie piekne i wspaniale wyscigi jak F1 powinny byc chyba popularne same z siebie i powinny same sie obronic, przeciez tu sciga sie 24 najlepszych kierowcow swiata (no powiedzmy), a i technologia chyba jest jak z kosmosu, wiec rozne znane firmy by sie polansowac powinny walic tu drzwiami i oknami, by nie trzeba bylo zatrudniac kierowcow glownie tylko dla marketingu, bo czasami gdzies tam sa inni lepsi, a moze nie tak marketingowi ;)
Katinka co Danica to ona nie chce ale na zbliżonym poziomie do niej jeździ Szwajcarka i Brazylijka
Katinka to da zainteresowanie firm kosmetycznych i tego typu też potem wejdą i zostaną
i zwiększy oglądalność wśród kobiet
Tak jak Hamilton przyciągnął dość dużo czarnych amerykanów i pół afryki mu kibicuje
w innych przypadkach musi się znaleźć kierowca z danego Kraju
bo same tory nie przyciągają kibiców
kilka torów zwłaszcza w ZEA czy Bahrajnie to raczej tylko dla lokalnych bogaczy miejsce spotkań
w interesach
a w Chiny niby duży rynek ale i kibiców i oglądalność na razie mała
3 kierowca / 5 koło u wozu. A w tym roku na początku, to sie okazało był 4 kierowcą
Ranguren, no wlasnie tez slyszalam, ze Danica do F1 nie chce, chyba woli te amerykanskie sciganie, a szkoda. O tych dwoch scigajacych sie dziewczynach nie slyszalam, ale moze cos na necie znajde, to sobie poczytam. A wiesz, kiedys gdzies czytalam, ze F1 jest chyba zaraz na 2 miejscu po pilce noznej jesli chodzi o ogladalnosc na swiecie, ale czy to prawda? Ogolnie, to troche wiem, ze w F1 bylo i jest wiele roznych firm reklamujacych sie, czyli tych sponsorow, bo z tego tez przeciez zyja zespoly i potem maja kaske na rozwoj bolidow. Ale najfajniej chyba by bylo, aby byly to firmy zwiazane troche bardziej z motoryzacja, bo dziwnie mi wyobrazic sobie chlopakow jezdzacych z reklama np. lakieru do wlosow na bolidach ;) Ale moze sie myle, bo sama nie wiem, co tam kiedys w F1 jeszcze sie reklamowalo.
Co do torow, to prawda, niektore a zwlaszcza te nowe faktycznie raczej nie przyciagaja kibicow, np. na GP Korei sa zawsze pustki, ale taka Monza czy SPA maja juz swoja historie i magie, przyjezdza tam chyba chetnie wielu kibicow nawet jesli nie kibicuja jakiemus konkretnemu kierowcy czy zespolowi.
Bruno wcale nie jest tak zasobny jak się wielu- już jak sądzę- wydawało, ale lawiruje w okolicy tej F1 od kilku sezonów i co jakiś czas mu się udaje.
Swoją drogą czyż to nie ironia losu, że w ciągu jednej zimy z 3 brazyliczyków w stawce zrobi się jeden na wylocie a z 0 francuzów nagle pojawi się 3 z perspektywą na 4;)
SirKamil zasobni to są Pastor i Perez, Alonso
ale może wnieść z 10-12mln i przy promocji dobrej kilku sponsorów z rożnych państw
Senna mógł wnieść więcej niż Pietrow
choć Pietrow stracił zainteresowanie sponsorów
A groszek wniósł więcej niż senna (W rużnych postaciach)
Rosjanie chcą sukcesów (A te Pietrow nie daje a kosztuje sporo)
Przyzwyczajenie Rosjan do sukcesów w sportach
choć Jakiś kapitał jeszcze posiada
ale mniejszy od np Pica
czyli niema szans za niego wskoczyć
chyba że by chcieli Rosjanina
prędzej za Glocka
choć powinien przejść do Formuły Indy tam było by mu lepiej
a co do Senny nigdy nie dysponował takimi sponsorami jak mówiono
Może na początku ale Petrobras był zainteresowany Honda i wciśnięciem Senny
a jak zrezygnował to przestał wspierać senne
katinka część firm nawet nie wie że reklamując np proszek do prania dało by to zysk :)
dla mnie to niepojęte że tak mało firm reklamuje się na bolidach
że to większości firmy właścicieli
Formuła 1 ma wysoką oglądalność choć nie wiem jaką
a co Korei tor jest paskudny
ale firmy tam jest dużo powinno się to tam zyskać na oglądalności
ale czy się uda to nie wiadomo przy dał by się zespół Koreański chyba
tak by było najłatwiej to jest bardzo patriotyczny kraj
i nie szukają sobie za bardzo idolów z innych krajów
choć zacznie się to zmieniać
Ale potrwa to nie wiadomo ile
I tor jest na odludziu
cholera wie czemu
Kraj nawet nie jest mocna nastawiony na turystykę dopiero się powoli przestawia
A co do Dziewczyn te by na pewno chciały
Wiadomo że najlepiej by było żeby zdobyła tytuł w Gp2 czy WSBR
ale po prostu takich niema na całej ziemi
choć te dwie może by dały rade powalczyć
tylko straciły by finansowo
to trudne
@Ranguren przestan fantazjowac. Sa dziewczyny, ktor napewno poradzilyby sobie w F1, wystarczy bardzo dobry zespol technikow, dobry inzynier, moze i trener z przeszloscia jako tester w F1... i masz dobra zawodniczke w F1. Nikt z biegu nie wskoczy do auta i nie bedzie mistrzem F1. Smieja sie z Kowalskiej, Kowalska majac bardzo dobrego inzyniera dawala rade w Star Mazda w najlepszej ekipie.
Cd. Bruno. Nie wiem, czy On nadal umawia sie z Gaelle Grosjean, pewnie juz nie. Szkoda Go na piatlkowego kierowce. Ciagle jest kilka miejsc w F1, kilku potwerdzonych acz bardzo niepewnych przyszlosci zawodnikow; mysle, ze On moze sie znalezc nawet w STR...
Ja widziałbym tam albo Simone da silwestro albo ane beatriz
obie śmigają w Indi
|