|
|
|
|
|
|
Brawn: F1 W03 może być zwycięskim samochodem |
"Zdecydowanie brakuje oznak, jakoby nie miał spełnić naszych ambicji". |
|
•Michał Roszczyn, 12 marca 2012, wyświetlenia: 3418 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Szef zespołu Mercedes AMG – Ross Brawn powiedział, że nie dostrzega niczego co sugerowałoby, że ich tegoroczny samochód nie będzie zdolny triumfować w wyścigach.
Ekipa z Brackley wyglądała na konkurencyjną podczas zimowych testów i jest zdeterminowana walczyć o zwycięstwa w tym sezonie, po dwóch latach nieudanych prób dogonienia najlepszych stajni.
Zapytany, czy jego zdaniem model F1 W03 ma predyspozycje do wygrywania grand prix, Brawn odpowiedział: „Myślę, że człowiek zawsze w to wierzy i chce zwycięskiego bolidu. Czasami miewasz problemy z autem i wówczas widzisz rzeczy, które nie spełniają twoich oczekiwań, lecz w przypadku F1 W03 zdecydowanie brakuje oznak, jakoby nie miał spełnić naszych ambicji – wykonania dużo lepszej pracy, niż w poprzednich dwóch latach”.
Brawn nie chciał dokładnie wskazać, które miejsce w stawce zajmuje Mercedes przed weekendem w Melbourne i stwierdził, że opracowywane przez zespoły rozwiązania wpasowujące się w przepisy zakazujące stosowania dmuchanych dyfuzorów, uczyniły przedsezonowe przewidywania jeszcze trudniejszymi, niż zwykle. „Trudno rozstrzygać o układzie stawki, ponieważ nie znasz ładunków paliwa z jakim jeździli kierowcy. Widząc bolid rozpoczynający symulację wyścigu musisz przyjąć, że wyjechał z pełnym bakiem i jego waga jest reprezentatywna, a wówczas zobaczysz dokładnie poczynania rywali. Niektóre przejazdy wyglądają dobrze, a inne przeciwnie, jednakże podejrzewam, że bolidy ulegną ponownym zmianom przed wyjazdem na tor w Melbourne”.
„Pewne ekipy mają mocno zaawansowane projekty, które bez wątpienia nadmuchują spalinami okolice tylnych opon – może to mieć duże znaczenie, gdy zużycie tylnych opon będzie na krytycznym poziomie, ponieważ teraz zdecydowanie trudniej jest zarządzać kierunkiem przepływu spalin. W ubiegłym roku można było tym manipulować znacznie precyzyjniej, a obecnie nie możesz posiadać rur wydechowych skierowanych na dyfuzor. W pierwszych wyścigach będzie można zaobserwować kilka interesujących detali”.
Źródło: autosport.com
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|