Dopuszczalna waga bolidow brzmi jak maksymalna waga, a chodzi o minimalna. ;)
Szkoda ulicznego New Jersey na rzecz nudnawego Istambul Park.
A ciekawe czemu ma wzrosnąć waga Pirelek na 2013, bo chyba ilość cali zostanie taka sama, te 13? Chociaż kiedyś chyba coś było, że Pirelli chciało w F1 opony 15 czy nawet 18 calowe.
Na Autosporcie piszą też, że FIA podjęła decyzje, że planowane znaczące zmiany aero na 2014 rok nie wejdą w życiue.
Byłoby miło gdyby Turcja wróciła do kalendarza. Jeden z lepszych młodych torów.
@MPOWER - matko, czemu o tym wcześniej nie słyszałem: "Do 2017 roku został odłożony obowiązek korzystania przez samochody w alei serwisowej jedynie z silników elektrycznych."
Oni tak poważnie? Po co to, że się tak zapytam?
napęd elektryczny w boksach = ból głowy
@katinka
18-stek chciał Michelin, który od tego uzależniał swój ewentualny powrót do F1.
+AS+, 05.12.2012 19:00 | | |
Spojrzmy na to od tej strony:
Jak sens jest rozgrywania GP w Turcji mijajac Wegry a potem wracajac na nie? Na dodatek sam termin (duza temperatura) tez nie kusi do rozegrania tego wyscigu miedzy GP Wegier a GP Niemiec. Czyzby powrot do Francji :D? (Jestem na tak :))
@+AS+
Jest ostatnio ofensywa informacji o torze należącym do pewnej firmy robiącej napoje energetyczne, więc obstawiam powrót na tor, który stracił miejsce w kalendarzu przez UE.
+AS+, 05.12.2012 19:32 | | |
Austria? Moze byc, jestem na tak, poniewaz moze sie okazac ciekawym torem dla "terazniejszych" bolidow. Zastanawia mnie tylko czy jezeli RBRing wszedlby nam do kalendarza to czy w tej samej konfiguracji?
@Przemysław
Z choinki się urwałeś :D?
Już dawno Todt chce to ale Bernie jest przeciwny i zwleka z tym jak najdłużej się da.
Co jeszcze chca wcisnac do tego bolidu ? Elektryczne silniki :) hehehe moze prysznic i satelite tez FIA bedzie chciala. Moze odrazu to przerobic w scigajace sie jachty !
Tor A1-Ring był by bardzo ciekawy, ale w specyfikacji z początku wieku, wtedy nie było asfaltu na poboczach wcale, a teraz wylali go więcej, niż jest go na torze, a jest tam parę zakrętów na których się wypadało przy dużych prędkościach w żwir, w różnych symulatorach wyścigowych, w wirtualnym świecie bardzo mi się podobał A1-Ring, więc chciałbym tam F1 zobaczyć.
Jeśli miały być dwa wyścigi w USA, to dlaczego nie zrobić w przyszłym roku dwóch wyścigów w Niemczech - Hockenheim i Nurburgring? Zmniejszyłyby się koszty przeprowadzki - oba tory są w porządku. W 1997 i 98 na Nurburgringu rozegrano GP Luksemburga, wcześniej i później rozgrywano tam GP Europy - więc nieraz mieliśmy już oba niemieckie tory w jednym sezonie (nazwę dla drugiego GP zawsze można znaleźć - tym bardziej, że w 2013 GP Europy nie ma w kalendarzu)... W ostatnim czasie są to jedyne regularnie rotowane obiekty - więc z ich przygotowaniem byłby najmniejszy problem.
5 dni temu pisałem już na forum, że Turcja wraca do kalendarza i (w innym temacie) że Schumacher będzie testował go-karty. :-)
@jpslotus72 - Ale to było kilkadziesiąt milionów euro długów temu. :)
|